En wat voor een wapen is de Cheese spot?quote:Op woensdag 12 november 2014 18:40 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ja, wil prima als je de goeie wapens hebt.
quote:Op woensdag 12 november 2014 18:43 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
En wat voor een wapen is de Cheese spot?
lolquote:Op woensdag 12 november 2014 18:43 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
En wat voor een wapen is de Cheese spot?
Goed idee.quote:Op woensdag 12 november 2014 19:06 schreef VMSDKR het volgende:
Ik ben de OP een beetje aan het uitbreiden. Misschien een idee om de reguliere spelers in de OP te zetten + GT of PSN? Desnoods in een spoiler.
Of als er nog wat anders bijkan. Laat maar ff weten, update ik de OP wel.
ook alweer gebeurd. Dat was een fucking mooi fireteam wiebeldak...quote:Op woensdag 12 november 2014 20:37 schreef wiebel535 het volgende:
posten is voor mij gebeurd de eerste tijd.... Raid time!!
Zeer snel idd.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:31 schreef wiebel535 het volgende:
[..]
ook alweer gebeurd. Dat was een fucking mooi fireteam wiebeldak...
Nu op hard en een heel eind al ben ik dood op het moment.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:52 schreef Reintji het volgende:
Wow, in een uurtje de VoG? Nice
Nu wel beste loot Wiebeldak?
Pffff lekkah, succesquote:Op woensdag 12 november 2014 22:15 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Nu op hard en een heel eind al ben ik dood op het moment.
Thanks brah.quote:
Nette OP!, voor bij de gamertags, Baas NL (xbone)quote:Op woensdag 12 november 2014 23:33 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Thanks brah.
Voor de mensen die nog onder 'Guardians op FOK!' willen staan, post je GT / PSN ff (+en quote me zodat ik het niet over het hoofd zie) of DM me ff. Dan zet ik het erin.
Lekker bezig.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:33 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Thanks brah.
Voor de mensen die nog onder 'Guardians op FOK!' willen staan, post je GT / PSN ff (+en quote me zodat ik het niet over het hoofd zie) of DM me ff. Dan zet ik het erin.
nee. niet gelukt. iedere keer ging het ergens anders mis, jammer. Maar gelukkig hebben we het checkpoint nogquote:Op donderdag 13 november 2014 07:09 schreef Wiebeldak het volgende:
Hard ben ik gisteren uitgestapt. Duurde mij te lang, ik moest echt mijn nest in. Wiebel heb jij het nog gehaald?
Wel raid body armor eindelijk.
ff iemand zoeken die m eraf knikkert.quote:Op donderdag 13 november 2014 07:48 schreef wiebel535 het volgende:
[..]
nee. niet gelukt. iedere keer ging het ergens anders mis, jammer. Maar gelukkig hebben we het checkpoint nog.
Goed idee! PSN: Boemanquote:Op woensdag 12 november 2014 19:06 schreef VMSDKR het volgende:
Ik ben de OP een beetje aan het uitbreiden. Misschien een idee om de reguliere spelers in de OP te zetten + GT of PSN? Desnoods in een spoiler.
Of als er nog wat anders bijkan. Laat maar ff weten, update ik de OP wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |