Nee, dan laat ik het in het volste vertrouwen aan jullie over!quote:Op woensdag 12 november 2014 23:52 schreef chufi het volgende:
[..]
EN wil je ons daarna ons niet meer lastig vallen ?
Ik gaf je nog 1 kans en je laat het lopenquote:Op woensdag 12 november 2014 23:53 schreef just me het volgende:
[..]
Nee, dan laat ik het in het volste vertrouwen aan jullie over!
Heb ik toch mooi die laatste kans verspeeldquote:Op woensdag 12 november 2014 23:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik gaf je nog 1 kans en je laat het lopen
Goedemorgen, het is hier een rustige nacht geweestquote:
Geen bomen die geleden hebben ?quote:Op donderdag 13 november 2014 07:30 schreef just me het volgende:
[..]
Goedemorgen, het is hier een rustige nacht geweest
Je had ons dan ook wel kunnen informeren dat je eergisteren voor altijd afscheid genomen hebt van die SC. Nu moesten we dat via anderen horen.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:59 schreef MadMaster het volgende:
Toch wel fijn dat dat allemaal gedocumenteerd is en dat ik jullie daarover informeer...
Jij moet gewoon eens wat minder nieuwsgierig zijn, Aagje...quote:Op donderdag 13 november 2014 08:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je had ons dan ook wel kunnen informeren dat je eergisteren voor altijd afscheid genomen hebt van die SC. Nu moesten we dat via anderen horen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
de zanger van the Cure is een beetje dik gewordenquote:Op donderdag 13 november 2014 09:53 schreef MadMaster het volgende:
Dat zijn m.i. niet de beste albums van The Cure, TH.
Doe mij de eerste 3 a 4 albums maar...
Wie niet van die periode?quote:Op donderdag 13 november 2014 09:55 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
de zanger van the Cure is een beetje dik geworden
Dan moet je deze hebben:quote:
u heeft er meer verstand van dan ikquote:Op donderdag 13 november 2014 10:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan moet je deze hebben:
[ afbeelding ]
Of de bootleg van het legendarische concert tijdens Rock Werchter 1981:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |