SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders adoreren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Viola aanbidden;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bezoedelen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Praat niet over FUT (met chicks) maar wel over chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc
Maar diep van binnen lach ik.![]()
Haha, ik wilde echt bijna precies hetzelfde posten nuquote:Op woensdag 12 november 2014 17:18 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Die was geniaalKon je maar liefst 10 pakjes panini plaatjes van kopen
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Voor de oorlog ja.quote:Op woensdag 12 november 2014 17:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Panini pakjes kostten toch 60 cent?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dat was ook wat ik in gedachten had ja. Ik wilde gewoon "keiveel" posten omdat ik twijfeldequote:Op woensdag 12 november 2014 17:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Panini pakjes kostten toch 60 cent?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ik heb wel eens zo'n geil dik 5 gulden muntstuk uit een lade van mijn moeder gepikt en ben toen naar de sigarenboer gegaan. Toen was geluk nog heel gewoon.quote:Op woensdag 12 november 2014 17:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Haha, ik wilde echt bijna precies hetzelfde posten nuMaar diep van binnen lach ik.![]()
De binnenkant van mijn houten bed hing helemaal vol met die plaatjes. Net als de kast en de stoelen... Mijn ouders waren dolblij met mij.quote:Op woensdag 12 november 2014 17:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Haha, ik wilde echt bijna precies hetzelfde posten nu![]()
toen kon je nog 100 kikkertjes er voor kopen, of 50 banaantjes
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
50 cent toch? Die van EK 88 die tijdquote:Op woensdag 12 november 2014 17:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Panini pakjes kostten toch 60 cent?Maar diep van binnen lach ik.![]()
Ik mocht kiezen; 50 cent zakgeld of een pakje. Dat pakje dus, want dat was duurder. Ha!quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Wij konden altijd in die pakjes door de pakjes heen zien wat de laatste sticker was, toen gingen we kijken of er ergens een Nederlander in zat. Dit was natuurlijk niet het geval.![]()
Want... Het was dat toernooi dat Nederland niet mee deed?quote:Op woensdag 12 november 2014 17:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wij konden altijd in die pakjes door de pakjes heen zien wat de laatste sticker was, toen gingen we kijken of er ergens een Nederlander in zat. Dit was natuurlijk niet het geval.Maar diep van binnen lach ik.![]()
Ik spaarde in 88/89 en 89/90. Kutinflatiequote:Op woensdag 12 november 2014 17:21 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
50 cent toch? Die van EK 88 die tijd
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nee, maar om 1 of andere reden konden we nooit een pakje met een Nederlander vinden.quote:Op woensdag 12 november 2014 17:22 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Want... Het was dat toernooi dat Nederland niet mee deed?![]()
Best grof eigenlijk, om onschuldige kinderen een lastenverzwaring van 20% in rekening te brengen.quote:Op woensdag 12 november 2014 17:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik spaarde in 88/89 en 89/90. KutinflatieMaar diep van binnen lach ik.![]()
Ouwe zak.quote:Op woensdag 12 november 2014 17:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik spaarde in 88/89 en 89/90. Kutinflatie![]()
Gisteren een paar silverpacks gekocht toen ik een dolle bui had. Maar die contracten zijn heel moeilijk te slijten nog
Klopt. Later kwam ik in college te zitten met de zoon van de Panini-directeur. Had ik hem er maar eens op aangesprokenquote:Op woensdag 12 november 2014 17:24 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Best grof eigenlijk, om onschuldige kinderen een lastenverzwaring van 20% in rekening te brengen.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
WK 98 ligt hier nog in de kast
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
IF Tevez is wel in een vrije val geraaktVan boven de 300K naar 234K nu. En de meesten hebben nog niet eens door dat er een SIF aankomt straks.
Ik had gisteren ook een paar silver packs geopend. Het was niet superslecht (ik kreeg wel spelers van rond de 1k) maar de contracten zijn inderdaad bijna onmogelijk te verkopen. En ik kreeg geen enkel healing kaartje. Dat was niet echt leuk.quote:Op woensdag 12 november 2014 17:25 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Gisteren een paar silverpacks gekocht toen ik een dolle bui had. Maar die contracten zijn heel moeilijk te slijten nog![]()
Zijn NIF stijgt juistquote:Op woensdag 12 november 2014 17:27 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
IF Tevez is wel in een vrije val geraaktVan boven de 300K naar 234K nu. En de meesten hebben nog niet eens door dat er een SIF aankomt straks.
NAC Breda
Rèsbaarge
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |