SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.![]()
¤125 de laatste keer dat ik keek. Wat het nu is maakt me niet veel uit. ¤90 voor deze schoen waar 2 keer opgelopen is vind ik wel oke. En zoniet mag er altijd geboden worden.quote:Op woensdag 12 november 2014 18:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Wat is de nieuw prijs? Want 95 voor tweedehands is vrij 'fors'.En altijd het laatste woord.![]()
quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:19 schreef voederbietel het volgende:
Heb je betere foto's van het paar reserve veters?
En altijd het laatste woord.![]()
Haha was een grapje hoor, ik zie zo wel dat dat kwaliteitsveters zijn.quote:TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
Forum Opties Forumhop: Hop naar: