abonnement Unibet Coolblue
pi_422651
Hij vindt het allemaal oneerlijk. Maar wat zal hij aan de kaak gaan stellen in de 2 minuten zendtijd die hij krijgt van Veronica?
De honger in Afrika? Broeikas-effect? Zeepjesincident met Desiree? Of...

Wat denken jullie?

pi_422661
Z'n vader zat in het verzet, bridge on the River Kwai, Kruisraketten om nog maar wat even wat dingen te noemen die hij de afgelopen 2 dagen heeft aangevoerd, ja Ed is een echte verzetsheld hoor, dus daar zal hij de kijkers in die 2 minuten nog wel meer van proberen te overtuigen.

Zouden ze het excuus van Hummie!!! ook uitzenden, hij zegt tenminste dat ze dat heeft gedaan, haar excuus aan hem heeft aangeboden, dat lijkt me nou echt mooie tv, geloven jullie het?

  vrijdag 27 oktober 2000 @ 18:17:30 #3
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_422672
Ik geloof nog in sprookjes tante Bep
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_422697
Ed gaat zeggen dat hij toch een ingehuurde acteur is.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_422713
Ed zal waarschijnlijk in die 2 minuten ook een open sollicitatie doen aan de omroepen want daar is het hem per slot van rekening toch allemaal om te doen geweest zoals weer blijkt uit de streamverslagen van een zonet:
quote:
E. vindt een alles wat hij doet nu wel stoer zo te horen. Hij zegt o.a. dat hij wel een t.v. programma zou willen presenteren dat op 'All you need is love' lijkt, maar dan zelf als presentator in een formule dat acteurs naspelen hoe kandidaten vertellen op wat voor manier ze elkaar voor het eerst ontmoet hebben. Later zegt hij dat hij toch alles krijgt wat hij wil.
Need I say more?
pi_422724
Wat ie ook gaat zeggen, na 2 minuten zal toch de conclusie blijven dat ut een eikeltje is. Gok ik zo...
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  Moderator vrijdag 27 oktober 2000 @ 18:47:48 #7
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_422733
quote:
Op 27 oktober 2000 18:35 schreef Tante Bep het volgende:
Ed zal waarschijnlijk in die 2 minuten ook een open sollicitatie doen aan de omroepen want daar is het hem per slot van rekening toch allemaal om te doen geweest zoals weer blijkt uit de streamverslagen van een zonet:Need I say more?
Mm.. lekker objectief dat streamverslag wat je aanhaalt.
Maar we zullen het zo weten want ik neem aan dat het vanavond nog wordt uitgezonden..
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  vrijdag 27 oktober 2000 @ 18:50:48 #8
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_422736
Buiten dat ik schreef dat het stoer is wat hij doet ( hij bracht met bravour ), zei hij dit toch letterlijk Gert !

[Dit bericht is gewijzigd door Harry op 27-10-2000 18:50]

Het komt goed.... En anders maar niet.
  vrijdag 27 oktober 2000 @ 18:52:05 #9
6610 Jer
www.superfeesten.tv
pi_422740
quote:
Op 27 oktober 2000 18:26 schreef Isabeau het volgende:
Ed gaat zeggen dat hij toch een ingehuurde acteur is.
hier is jER het mee eens
zoiets dacht ik ook
[url]http://www.superfeesten.tv[/url] videos - fotos - agenda [url]http://www.gratisfeesten.nl[/url] - vrijkaarten - gastenlijst - vip
pi_423001
quote:
Gert schreef vrijdag 27 oktober 2000 18:47
Mm.. lekker objectief dat streamverslag wat je aanhaalt.
Maar we zullen het zo weten want ik neem aan dat het vanavond nog wordt uitgezonden..
Oke Gert, dan even zonder de mening van de desbetreffende streamverslaggever, het gaat mij er even om dat Ed hier laat zien waarom hij in het BB huis is gegaan want dat schijnt geloof ik niet voor iedereen duidelijk te zijn
quote:
Hij zegt o.a. dat hij wel een t.v. programma zou willen presenteren dat op 'All you need is love' lijkt, maar dan zelf als presentator in een formule dat acteurs naspelen hoe kandidaten vertellen op wat voor manier ze elkaar voor het eerst ontmoet hebben
Die 2 minuten zijn ze nu pas aan het opnemen en zal dus morgen uitgezonden worden in een uitzending die wederom de kijkcijfers flink omhoog zullen krikken.
pi_423145
Wat'ie gaat zeggen?
Dezelfde SHIT die hij vanaf gisteravond aan het orakelen is.
Tjongejonge wat zijn er toch weinig mensen die net als ik vinden dat dit een gigantische zwart-wit situatie is.
Rot toch op met je rechtvaardigheid en 'stel een daad' in je eigen tijd en niet tijdens een SPELLETJE
  vrijdag 27 oktober 2000 @ 21:37:28 #12
2207 Juan Zueco
Rap is geen muziek!
pi_423187
Ed gaat het volgende zeggen :

IK ROEL EN IK ROEL VET!

Gevolgd door 1.58 min. gepaste stilte.


Amen.

You bend your words like Uri Geller spoons...
pi_423201
quote:
Op 27 oktober 2000 18:08 schreef trevanian het volgende:
Hij vindt het allemaal oneerlijk. Maar wat zal hij aan de kaak gaan stellen in de 2 minuten zendtijd die hij krijgt van Veronica?
De honger in Afrika? Broeikas-effect? Zeepjesincident met Desiree? Of...

Wat denken jullie?


Het onrecht dat HEM is aangedaan.

Ja sorry jongens maar ZIJN vader heeft in het verzet gezeten.

Ed gaat eruit wanneer Ed dat wilt en niet eerder. Wanneer HIJ eraan toe is.

Egoistisch? Nee hoor.... Ed is gewoon een EGOTRIPPER.

Hierbij mijn innige spijtbetuigingen aan Ed zijn vrouw, het spijt me dat je het met zo'n zielig figuur als Ed heb.

En dat terwijl er toch hele knappe andere zwervers op straat lopen.

  vrijdag 27 oktober 2000 @ 22:09:39 #14
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_423284
Hij zegt:

Ik wil graag mijn verhaal doen... en dan volgt er helemaal niks.

Het is en blijft een een blaaskaak... het is allemaal LUCHT.

pi_423301
Ik hoop dat hij niets meer zegt. Vond het gisteravond allemaal prachtig, maar het duurt me nu te lang. Het is uitgekauwd.
Niets zeggen meer en wegwezen, Ed.
  vrijdag 27 oktober 2000 @ 22:26:50 #16
2780 the Flex
Fok!-member wannabe
pi_423344
Kdenk dat hij Big Brother nog ff een trap na geeft
Hallo...?
pi_423368
quote:
Op 27 oktober 2000 22:26 schreef the Flex het volgende:
Kdenk dat hij Big Brother nog ff een trap na geeft
Ik gok op Vise Versa.

Ed wordt daarnaast ook publiekelijk heerlijk uitgeboerd door heel Nederland, ik drink er vast een biertje op dan boer ik wat harder.

pi_423382
quote:
Op 27 oktober 2000 21:37 schreef Juan Zueco het volgende:
Ed gaat het volgende zeggen :

IK ROEL EN IK ROEL VET!

Gevolgd door 1.58 min. gepaste stilte.


Amen.


Deze kanjer schrijft geschiedenis
  vrijdag 27 oktober 2000 @ 22:34:09 #19
6471 Bundy
according to moi
pi_423388
Ed is de grote winnaar van BB. Glorieus. Wat je ook van hem vind, hij heeft zichzelf als enige laten ZIEN in dat huis. Je kan het er mee eens zijn of niet maar hij verdient wel respect.
Alsof deze regel mij nog intressanter zou maken
pi_423404
quote:
Op 27 oktober 2000 22:26 schreef the Flex het volgende:
Kdenk dat hij Big Brother nog ff een trap na geeft
Zal'ie wel beseffen dat het deze keer niet live is ?
Ze laten hem 10 minuten lullen en laten alleen wat domme uitspraken zien waardoor hij alsnog voor heel Nederland(nou ja..) bewijst wat een zielepoot 'ie is
pi_423482
Uit betrouwbare bron heb ik zojuist vernomen dat 'Ed' bekend gaat maken dat hij in het dagelijkse leven niemand minder is dan de welbekende presentator Hans van Willigenburg!
pi_423499
Ze gaan het zo over Ed hebben bij Barend en van Dorp! Hummie is er volgens mij ook..

Zender: RTL4

[Dit bericht is gewijzigd door basst op 27-10-2000 23:05]

| You should have no expectation of privacy! |
pi_423508
[quote]Op 27 oktober 2000 23:02 schreef trevanian het volgende:
Uit betrouwbare bron heb ik zojuist vernomen dat 'Ed' bekend gaat maken dat hij in het dagelijkse leven niemand minder is dan de welbekende presentator Hans van Willigenburg!

-----------

Enige gelijkenis:

Die Hans, moest die ook niet weg bij Koffietijd ??

pi_423537
Hummie nu bij Barend en van Dorp:

Volgens Boudewijn (van de regie) is het nu weer helemaal niet zeker dat Ed het huis wel zal gaan verlaten!!
Hummie vertelt heel resoluut dat Ed door JdM
er dan uit wordt gezet. Dan gaat internet op zwart.

pi_423542
Lekker interview, we weten weer ietsje meer.
Wel vervelend dat ze elkaar niet laten uitpraten
| You should have no expectation of privacy! |
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')