Nee het zijn kneuzen vanwege hun algehele houding.quote:Op donderdag 13 november 2014 09:34 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Het komt niet van joop of de vara af, dus zijn het gelijk kneuzen? Of zijn het kneuzen omdat ze een andere mening hebben dan de jij hebt?
Om ze vervolgens te negeren met zijn arrogante lachje.. Vol met zijn aandachtsgeile bek in de camera. 'Kijk mij dan stoer negeren'quote:Op donderdag 13 november 2014 07:44 schreef waxxx het volgende:
[..]
In deze situatie wel, hij staat daar gewoon weer aandachtsgeil op media te wachten.
En de gariobrigade heeft wel een open en eerlijke houding om de dialoog aan te willen gaan..quote:Op donderdag 13 november 2014 09:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee het zijn kneuzen vanwege hun algehele houding.
Je bent werkelijk van mening dat die GS figuren geen kneuzen zijn?quote:Op donderdag 13 november 2014 09:34 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Het komt niet van joop of de vara af, dus zijn het gelijk kneuzen? Of zijn het kneuzen omdat ze een andere mening hebben dan de jij hebt?
Oh en de Gariobrigade zijn geen kneuzen? Dat trieste wijf dat de reporter blokkeert?quote:Op donderdag 13 november 2014 09:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee het zijn kneuzen vanwege hun algehele houding.
Dat die figuren van GS kneuzen zijn maakt toch nog niet dat je van mening moet zijn dat die Gario en consorten dat niet zijn?quote:Op donderdag 13 november 2014 09:39 schreef Red_85 het volgende:
[..]
En de gariobrigade heeft wel een open en eerlijke houding om de dialoog aan te willen gaan..
Tuurlijk
Nee. Maar dat maakt Geenstijl niet minder kneuzerig.quote:Op donderdag 13 november 2014 09:39 schreef Red_85 het volgende:
En de gariobrigade heeft wel een open en eerlijke houding om de dialoog aan te willen gaan..
Tuurlijk![]()
Als je een structurele kneus bent dan mag je inderdaad genegeerd worden betreffende je mening. En ja ik voel me zeer thuis in dit land. Nog meer irrelevante vragen?quote:Maar omdat je dus een 'kneuzerige' houding hebt, in jou ogen, mag je genegeerd worden betreffende je mening. Lekker is dat. Voel jij je wel thuis in dit land?
Praat je nu met dat achterlijke gedrag het achterlijke gedrag van GeenStijl goed?quote:Op donderdag 13 november 2014 09:41 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Oh en de Gariobrigade zijn geen kneuzen? Dat trieste wijf dat de reporter blokkeert?
Ja dat ben ik van mening. Stoken en prikken is hun intentie en het lukt ze elke keer weer. Kijk maar eens op de Powned facebook.quote:Op donderdag 13 november 2014 09:40 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Je bent werkelijk van mening dat die GS figuren geen kneuzen zijn?
Iedereen in dit land heeft een vrije meningsuiting. Zelfs de grootste kutkneuzen die er zijn. Jou posts en die van 99.998 worden hier toch ook niet stelselmatig verwijderd? Leer dat een keer.quote:Op donderdag 13 november 2014 09:41 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee. Maar dat maakt Geenstijl niet minder kneuzerig.
[..]
Als je een structurele kneus bent dan mag je inderdaad genegeerd worden betreffende je mening. En ja ik voel me zeer thuis in dit land. Nog meer irrelevante vragen?
Stoken en prikken is ook de intentie van Gario. En dat lukt hem ook iedere keer weer. Tja.. consistent zijn he.quote:Op donderdag 13 november 2014 09:42 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ja dat ben ik van mening. Stoken en prikken is hun intentie en het lukt ze elke keer weer. Kijk maar eens op de Powned facebook.
Welk achterlijk gedrag zag jij precies in dit betreffende filmpje? Bovendien als je echt sterk achter je mening staat spreek je hem juist richting je tegenstanders uit en niet alleen tegen ja-(k)nikkers.quote:Op donderdag 13 november 2014 09:42 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Praat je nu met dat achterlijke gedrag het achterlijke gedrag van GeenStijl goed?
Ja en? Ik zie even de link niet met vrijheid van meningsuiting. Ik heb ook de vrijheid om kneuzen te negeren.quote:Op donderdag 13 november 2014 09:43 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Iedereen in dit land heeft een vrije meningsuiting. Zelfs de grootste kutkneuzen die er zijn. Jou posts en die van 99.998 worden hier toch ook niet stelselmatig verwijderd? Leer dat een keer.
Nog zo een. Omdat jij vind dat het kneuzen zijn, maakt iemand nog geen kneus. Dat beperkt zich alleen tot jou ogen. Trolletje.quote:Op donderdag 13 november 2014 09:41 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat die figuren van GS kneuzen zijn maakt toch nog niet dat je van mening moet zijn dat die Gario en consorten dat niet zijn?
Is werkelijk alles in het leven zwart of wit voor jou?
Nee hij is er oprecht van overtuigd dat blanken duivels zijn. Geenstijl gelooft niet dat alle negers inferieur zijn.quote:Op donderdag 13 november 2014 09:43 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Stoken en prikken is ook de intentie van Gario. En dat lukt hem ook iedere keer weer. Tja.. consistent zijn he.
Dat laatste blijkt nergens uit. Los daarvan had ik het over de houding - niet de mening.quote:Op donderdag 13 november 2014 09:44 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Nee hij is er oprecht van overtuigd dat blanken duivels zijn. Geenstijl gelooft niet dat alle negers inferieur zijn.
OK, ik vind ze van hetzelfde dieptrieste niveau als die Quinsy en consorten. Beiden streven naar het politiseren van een kinderfeestje. Hoe ziek ben je dan in je hoofd...quote:Op donderdag 13 november 2014 09:42 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ja dat ben ik van mening. Stoken en prikken is hun intentie en het lukt ze elke keer weer. Kijk maar eens op de Powned facebook.
Iemand anders' mening =/= jou mening = Kneus en moet genegeerd worden.quote:Op donderdag 13 november 2014 09:44 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja en? Ik zie even de link niet met vrijheid van meningsuiting. Ik heb ook de vrijheid om kneuzen te negeren.
Ze maken Geert ook vaak genoeg belachelijk. Bovendien heb je echt een plaat voor je kop als je denkt dat het een racistisch platform is.quote:Op donderdag 13 november 2014 09:45 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat laatste blijkt nergens uit. Los daarvan had ik het over de houding - niet de mening.
Nee: houding =/= mening. Ik begrijp dat het erg lastig voor je is om dat onderscheid te maken.quote:Op donderdag 13 november 2014 09:46 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Iemand anders' mening =/= jou mening = Kneus en moet genegeerd worden.
Volgens mij ben jij veel stelliger in je veroordelingen. Dat je me nu dit soort onzin aan probeert te wrijven maakt jou eerder de trolquote:Op donderdag 13 november 2014 09:44 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nog zo een. Omdat jij vind dat het kneuzen zijn, maakt iemand nog geen kneus. Dat beperkt zich alleen tot jou ogen. Trolletje.
Zij willen slechts in beeld brengen hoe triest die tegenstanders zijn. Nergens staan ze zelf actie te voeren voor ZP.quote:Op donderdag 13 november 2014 09:45 schreef 99.999 het volgende:
[..]
OK, ik vind ze van hetzelfde dieptrieste niveau als die Quinsy en consorten. Beiden streven naar het politiseren van een kinderfeestje. Hoe ziek ben je dan in je hoofd...
Getuige de reacties heb ik daar telkenmale mijn twijfels bij. En dat ze Geertje belachelijk maken doet mij verder niets. Het gaat mij namelijk om hun trollerige houding. Wezenlijk niet anders dan een Gario. Ik moet dat soort figuren niet.quote:Op donderdag 13 november 2014 09:46 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ze maken Geert ook vaak genoeg belachelijk. Bovendien heb je echt een plaat voor je kop als je denkt dat het een racistisch platform is.
Ze streven naar die politisering, dat is gewoon achterlijk. Want dat is de grootste bedreiging van Zwarte Piet. GeenStijl en consorten (zoals hun moederbedrijf de Telegraaf) zijn minstens net zo hard bezig met het proberen te vermoorden van Zwarte Piet als die Quinsy en consorten. Allemaal achterlijke dwazen...quote:Op donderdag 13 november 2014 09:47 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Zij willen slechts in beeld brengen hoe triest die tegenstanders zijn. Nergens staan ze zelf actie te voeren voor ZP.
Sorry? Tweets van hem gelezen (MH017/17JUL, Jan Roos)? Houding gezien van hem (nonverbale communicatie verraad veel). Verschillende TV en radio optredens gezien en gehoord?quote:Op donderdag 13 november 2014 09:45 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat laatste blijkt nergens uit. Los daarvan had ik het over de houding - niet de mening.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |