abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6547113
Wat een coole plaat
Hij is al wel wat ouder, maar ik zag hem ineens met een clip op TMF voorbijkomen, en er is ook al een of ander feest dat reclame maakt met deze tune.
Die clip gaat over een astronaut Jurgen die weggaat in zijn raket en dan Amiga-achtige spelletjes doet in de ruimte en dan weer op aarde terugkomt
123
  woensdag 30 oktober 2002 @ 22:48:50 #2
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_6547520
Ik hoop niet dat er dalijk reacties komen van "Wow, weer een vette nederlandse producer die een hit maakt"..

Want jurgen vries is geen NL'er

tis wel een kloteplaatje hoor

[b]@RemiLehmann[/b]
  woensdag 30 oktober 2002 @ 23:07:55 #3
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_6547732
weet je wat de reden is dat hij zich jurgen de vries noemt?
Ikke lekker wel. En ik zal het even vertellen

de dj,s van NL afkomst doen het zeer goed in the UK. Daar zijn ze onwijs hot. En dus heeft deze gast gedacht. Heee handel. ik verrander m,n naam. en iedereen denkt dat ik uit NL kom

Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_6551940
quote:
Op woensdag 30 oktober 2002 23:07 schreef ook_gek het volgende:
weet je wat de reden is dat hij zich jurgen de vries noemt?
Ikke lekker wel. En ik zal het even vertellen

de dj,s van NL afkomst doen het zeer goed in the UK. Daar zijn ze onwijs hot. En dus heeft deze gast gedacht. Heee handel. ik verrander m,n naam. en iedereen denkt dat ik uit NL kom

We hebben het hier over Darren Tate, een bekende UK-Dj.
En hij heeft z'n naam niet verandert hoor, 't is gewoon een alias (net zoals DT8, ook van hem).
Wel vreemd, want die kerel is dus best wel bekend (internationaal) dus ik vind die rede (had 'm al vaker gehoord) een beetje bizar.

Verder is de Dumonde Remix wel goed, en de Altitude wat minder.
Hoe dan ook, deze plaat kan binnenkort de kast in. Want z'n charme heeft ie allang verloren door veel te veel 'air-time'

donderdag 31 oktober 2002 @ 11:46:26 #5
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_6552175
quote:
Op donderdag 31 oktober 2002 11:24 schreef MarkzMan_X het volgende:

Hoe dan ook, deze plaat kan binnenkort de kast in. Want z'n charme heeft ie allang verloren door veel te veel 'air-time'

Helaas wel ja. Je kan eigenlijk niet meer met deze plaat aankomen, hoewel ik 'm toch nog niet vaak op de radio heb gehoord (op de clipzenders zie je 'm regelmatig voorbij komen).
If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
pi_6553081
Hmm...vind hem ook errug cool...
Weet iemand waar misschien een coole ringtone voor nokia 6310 te vinden is van the theme? (jaja....dat is inderdaad heel erg...)
Ik had hem al van mtv, maar die zuigt nogal (oftewel, hij klopt niet...)

Everything is hot-swappable...if you are fast enough :)
pi_6712323
Zéér goed nummer idd, ik vraag me af waarom dit geen hit is geworden..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')