SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders adoreren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Viola aanbidden;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bezoedelen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Praat niet over FUT (met chicks) maar wel over chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc![]()
![]()
Die stijging komt mede door de grote "schoonveegacties" daar in de favelas voor het WK en de OS.quote:![]()
Ja dat is toch bizar.quote:Op woensdag 12 november 2014 10:29 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Die stijging komt mede door de grote "schoonveegacties" daar in de favelas voor het WK en de OS.soort van genocide in die favelas
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Zero tolerance op het gebied van criminaliteit. Jij zou er mij niet over horen mopperen.quote:Op woensdag 12 november 2014 10:33 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja dat is toch bizar.soort van genocide in die favelas
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik heb besloten dat ik de komende weken/maanden langzaam weer alle kits ga proberen te verzamelen. En in de tussentijd een beetje spelen met mijn cheap ass-teams, en hopen dat mijn investeringen meer waard worden.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
"Kom maar terug als je dat al 20 jaar doet"quote:Op woensdag 12 november 2014 10:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik heb besloten dat ik de komende weken/maanden langzaam weer alle kits ga proberen te verzamelen. En in de tussentijd een beetje spelen met mijn cheap ass-teams, en hopen dat mijn investeringen meer waard worden.i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Wie zei dat ook alweer?quote:Op woensdag 12 november 2014 11:04 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
"Kom maar terug als je dat al 20 jaar doet"
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
+1quote:Op woensdag 12 november 2014 11:11 schreef DutchSL het volgende:
Wel diep respect voor de mensen die al 20 jaar alle shirts verzamelen in FUT.
Een diepe buiging mijnerzijds.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
TOTW predictions zien er niet zo boeiend uit voor deze week, behalve dan een Muller en Lichtsteiner op resp. ST en RB. Die laatste ga ik sowieso wel halen en hij zal denk ik ook erg goedkoop worden, omdat hij een te lage rating krijgt (door zijn RM NIF, anders was hij nu al een 80 of 81 ofzo geweest).![]()
Anders Kazan?quote:Op woensdag 12 november 2014 11:21 schreef Dudeweiser het volgende:
Huh ik heb de tweelingbroer van Hans Kazan als docent![]()
pics.quote:Op woensdag 12 november 2014 11:21 schreef Dudeweiser het volgende:
Huh ik heb de tweelingbroer van Hans Kazan als docentRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik vind er ook maar weinig aan deze week denk ik. Maar dat komt goed uit, want ik heb weinig coins im cash.quote:Op woensdag 12 november 2014 11:22 schreef DutchSL het volgende:
TOTW predictions zien er niet zo boeiend uit voor deze week, behalve dan een Muller en Lichtsteiner op resp. ST en RB. Die laatste ga ik sowieso wel halen en hij zal denk ik ook erg goedkoop worden, omdat hij een te lage rating krijgt (door zijn RM NIF, anders was hij nu al een 80 of 81 ofzo geweest).
Oh, Janmaat is trouwens misschien wel aardig.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op woensdag 12 november 2014 11:21 schreef Dudeweiser het volgende:
Huh ik heb de tweelingbroer van Hans Kazan als docentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 12 november 2014 11:23 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]wat een haantjesgedragSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik mag hopen dat het een garpje is...quote:Op woensdag 12 november 2014 11:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Inderdaad...dan neem je jezelf echt veel te serieusRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nou, dan moet ik toch concluderen dat er garpigere garpjes zijn.quote:Op woensdag 12 november 2014 11:27 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat het een garpje is...NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Net tegen iemand met een keurig netjes Bundesliga 4-3-3 team, Neuer, Boateng, Gotze, de beste namen op de beste plekken. Maar wie staat er in de spits? AubameyangBegint meer regel dan uitzondering te worden de snelle vleugelspitsen in de spits.
Speciaal hiervoor had ik RF Walcott op de bank. Bij 1-2 achter er in gegooid en 3-2 gewonnen. Eind goed al goed.Maar diep van binnen lach ik.![]()
Conclusie: een RF in de spits werkt als een tierelier?quote:Op woensdag 12 november 2014 11:28 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Net tegen iemand met een keurig netjes Bundesliga 4-3-3 team, Neuer, Boateng, Gotze, de beste namen op de beste plekken. Maar wie staat er in de spits? AubameyangBegint meer regel dan uitzondering te worden de snelle vleugelspitsen in de spits.
Speciaal hiervoor had ik RF Walcott op de bank. Bij 1-2 achter er in gegooid en 3-2 gewonnen. Eind goed al goed.NAC Breda
Rèsbaarge
Forum Opties Forumhop: Hop naar: