Beste Fokkers, mijn meisje en ik zitten met een dilemma. we zijn bezig om een twee onder een kap te kopen op een nieuwbouwproject, en we willen meteen een bijbouw plaatsen aan de achterkant en een garage. nu is het niet heel duur om er meteen een garage bij te laten zetten tijdens nieuwbouw, maar we willen de boel graag op een graad of 10-15 houden in de winter, SO is een koukleum en ik heb graag een goede hobbyruimte.
Nu moeten we beslissen of we de standaard garage nemen maar we hebben er eigenlijk te weinig zicht op.
de feiten:
-het huis heeft de isolatie aan de buitenkant
-standaard garages zijn in baksteen en kosten ongeveer 10 mille.
-de standaardgarage steekt iets minder ver uit aan de achterkant dan de uitbouw
-als we de uitbouw en garage tegelijk laten zetten achteraf kunnen we er een achtergevel van maken en de garage op drie wanden isoleren en één wand met het huis delen (lijkt me, als het niet zo werkt hoor ik het graag!)
we hebben helaas niet de tijd om veel zelf te doen voordat de boel wind en waterdicht is.
ergens heb ik het gevoel dat het een betere investering is om het helemaal goed te laten doen, in plaats van halfbakken.
ik heb mn meisje min of meer toestemming gegeven om er een garage bij te bestellen, dus ik heb snel tegenargumenten nodig

of voor, maakt me niet uit, schiet!