SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Dezequote:Op dinsdag 11 november 2014 23:51 schreef Che_ het volgende:
[..]
Welke soort aardappelen zijn geschikt voor patat, puree etc? Ik weet nooit welke voor wat is als ik het haal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:Almere is a city that was built in the 1950s to be the ideal city, however it is a total fail. If you live in Almere you probably a gangster.
Bob: 'Hey, man I'm going to Almere.'
Joe: 'Don't get shot dude!'
Jawel, maar krijg een lamme arm.quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:57 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Bah wat onsmakelijk. Heb je geen zakdoekjes?
Het was een mr. Potato grap. Zijn neus kan los en weglopen...quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:57 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Bah wat onsmakelijk. Heb je geen zakdoekjes?
Moeten we dan eerst trouwen?quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:57 schreef Crip het volgende:
[..]
Jawel, maar krijg een lamme arm.
Veeg mn neusje pls.
Sorry ik ben autist. Hi hi kijk eens hoe schattig ik ben.quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Het was een mr. Potato grap. Zijn neus kan los en weglopen...
Moet ik alles uitleggen?
quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:58 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Sorry ik ben autist. Hi hi kijk eens hoe schattig ik ben.![]()
Niet té veel vragen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:59 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, ik vraag het maar. Ik probeer andere culturen en geloven te respecteren.
Trusten vriend.quote:Op woensdag 12 november 2014 00:00 schreef mrstylo het volgende:
Ik was gisteren echt niet grappig. Ik heb rust nodig.
Trusten
quote:Op woensdag 12 november 2014 00:00 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Sorry, ik wist niet dat je neus zo persoonlijk was.![]()
Misschien ebolaquote:Op woensdag 12 november 2014 00:02 schreef Crip het volgende:
[..]
Begin ziekjes te worden denk ik. Opeens tranerige ogen en loopneus. ;c
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |