Dat haalt alle creativiteit uit je, las ik ooit op abovetopsecret.quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:56 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
dat is wat er meestal in je tandpasta zit
quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
de tandarts heeft het ook altijd over fluor
Dat is in de vorm van fluoridequote:Op dinsdag 11 november 2014 23:56 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
dat is wat er meestal in je tandpasta zit
ja maar fluoride is ook technisch gezien fluor met een elektron teveelquote:Op dinsdag 11 november 2014 23:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
[..]
Dat is in de vorm van fluorideAnders is het erg ongezond.
Mwa, het verschil in eigenschappen is wel zo enorm groot. Denk bijvoorbeeld aan Chloor en keukenzout (waar chloride) in zit.quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:58 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ja maar fluoride is ook technisch gezien fluor met een elektron teveel
Dit is inderdaad wel brugklasniveauquote:Op dinsdag 11 november 2014 23:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik had vroeger echt beter moeten opletten bij de lessen
Texel, Ameland en Schiermonnikoog.quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:58 schreef datismijnmening het volgende:
Oke laatste vraag en dan ga ik pitten
Noem de drie grootste Galapagoseilanden.
quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Texel, Ameland en Schiermonnikoog.
Goede steek dit.quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dit is inderdaad wel brugklasniveau
Weet ik veel.quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:58 schreef datismijnmening het volgende:
Wel beter om daar een beperking aan te stellen jaquote:Op woensdag 12 november 2014 00:00 schreef Klaploper het volgende:
Is het trouwens een idee om eerst te moeten wachten op bevestiging van je antwoord voor je nog een antwoord geeft? Dan heb je niet dat bij gokvraagjes opeens 50 posts binnen een minuut geplaatst worden.
Nee.quote:Op woensdag 12 november 2014 00:00 schreef Klaploper het volgende:
Is het trouwens een idee om eerst te moeten wachten op bevestiging van je antwoord voor je nog een antwoord geeft? Dan heb je niet dat bij gokvraagjes opeens 50 posts binnen een minuut geplaatst worden.
Nee dat is niet te doen.quote:Op woensdag 12 november 2014 00:00 schreef Klaploper het volgende:
Maar zoals Isaac net deed is ook niet eerlijk.quote:
quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:58 schreef datismijnmening het volgende:
2de zal wel Santa Fe zijn dan?quote:Op woensdag 12 november 2014 00:00 schreef MrBanaan1 het volgende:
Eentje is Santa Cruz, ook de enige die ik ken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |