Dit is goedquote:Op dinsdag 11 november 2014 23:23 schreef Targaryen het volgende:
1940 en Duitsers (Jerries) en de Engelsen (Tommies).
Ik zou niet weten waarom niet. Hij verbetert zichzelf ook nog dus.quote:
Om ons zand in de ogen te strooienquote:Op dinsdag 11 november 2014 23:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom niet. Hij verbetert zichzelf ook nog dus.
Sommige mensen zijn gewoon echt bizar goed in data onthoudenquote:
Ik heb toevallig zeer recent nog geboeid een verslag van mn neefje doorgelezen, wat precies over tom en jerry ging. Was ten eerste al verbaasd dat ze dat nog kennen. Maar bon.quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom niet. Hij verbetert zichzelf ook nog dus.
oke jij mag een vraag stellenquote:Op dinsdag 11 november 2014 23:29 schreef Targaryen het volgende:
[..]
Ik heb toevallig zeer recent nog geboeid een verslag van mn neefje doorgelezen, wat precies over tom en jerry ging. Was ten eerste al verbaasd dat ze dat nog kennen. Maar bon.
DD werd juist gebruikt om nazi Duitsland belachelijk te maken.quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:29 schreef IsaacCuenca het volgende:
werd tom and jerry ook gebruikt voor het nazi gedachtegoed of alleen donald duck?
In nl?quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:33 schreef Targaryen het volgende:
In welk jaar was de eerste editie van het weekblad Donald Duck en wat is het thema van het Donald Duck verhaal hierin?
dit jaquote:Op dinsdag 11 november 2014 23:36 schreef GlennQuagmire het volgende:
Donald Duck als brandweerman toch?
Jup perfect, op naar de volgende vraag.quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:39 schreef GlennQuagmire het volgende:
Dacht dat je 1952 al bevestigd had, maar alsnog dan: 1952, DD als brandweerman
244mquote:Op dinsdag 11 november 2014 23:40 schreef GlennQuagmire het volgende:
Hoe hoog is de hoogste boom ter wereld? Je mag er 5 meter naast zitten
86 mquote:Op dinsdag 11 november 2014 23:40 schreef GlennQuagmire het volgende:
Hoe hoog is de hoogste boom ter wereld? Je mag er 5 meter naast zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |