Zet anders maar terug en verzin dan maar nieuwe vraag als je het niet wilt doenquote:Op woensdag 12 november 2014 00:15 schreef datismijnmening het volgende:
Kijken hoe ze morgen reageert
hopelijk een voetbalvraag jou kennendequote:Op woensdag 12 november 2014 00:16 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ik moet nog een vraag bedenken, Fok-it, heb jij er toevallig een?
Ik zal jullie allebei een puntje gevenquote:Op woensdag 12 november 2014 00:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zet anders maar terug en verzin dan maar nieuwe vraag als je het niet wilt doen
Graag zelfs, maar dan moet ik even wat leuks verzinnenquote:Op woensdag 12 november 2014 00:16 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
hopelijk een voetbalvraag jou kennende
Stel jij hem maar hoorquote:Op woensdag 12 november 2014 00:17 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Graag zelfs, maar dan moet ik even wat leuks verzinnen
Als ze alles zelf wil bepalen maakt ze maar lekker een eigen forum.quote:Op woensdag 12 november 2014 00:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, die neemt dit erg serieus.
Ja en dat is niet Londen (of ik moet echt in de war zijn)quote:Op woensdag 12 november 2014 00:27 schreef Targaryen het volgende:
Dat kutteampje heet natuurlijk ook Sheffield wednesday, stomstom
Wat is de reden van hoofdletters (en vergeten van de 1)quote:Op woensdag 12 november 2014 00:26 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
leuke vraag, mrBANAAN
mijn complimenten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |