abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage dinsdag 11 november 2014 @ 21:56:51 #1
4530 crew  Crazy Harry
pi_146553780
Na afgelopen week de aardlekschakelaar er eens uit is geklapt, hebben we een storing aan de vaatwasser gehad die aangaf dat het water niet aangevuld werd.
Na de waterstop gereset te hebben, geeft de vaatwasser de storing dat de anti-overstromingsinrichting geactiveerd is en dat de storingsdienst gebeld moet worden.

Ik wil eigenlijk niet wachten op die storingsdienst, kunnen we zelf die anti-overstromingsinrichting deactiveren? Zo ja, hoe?
De vaatwasser is een Zanussi ZDT 110

Handleiding hierzo:
https://www.gebruikershan(...)ding-239062.html#af1
Daarin staat niet hoe de anti-overstromingsinrichting gedeactiveerd kan worden.

Uiteraard kan het zijn dat de aardlek eruit vloog vanwege dat de vaatwasser aan het overstromen was en dat het een geldige storing is. Maar dan wordt de anti-overstromingsinrichting wel te laat geactiveerd.
Maar goed, dat zien we wel als die vaatwasser weer kan draait.
De discussie is niet privacy tegenover veiligheid maar vrijheid tegenover controle
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing. ― George Bernard Shaw
pi_146553988
  dinsdag 11 november 2014 @ 22:10:08 #3
432925 cvboer2
Heeft de leiding
pi_146554506
quote:
_O- ^O^ Geniaal, wat een paintskils. 10/10
Share your talent, move the world.
pi_146555863
Bij de vaatwasser die wij hadden is de onderkant een soort opvangbak met een piepschuim vlottertje erin. Zodra er teveel water in de bak terecht komt gaat het vlottertje omhoog en schakelt alles uit. In dat geval moet je met een spons oid even die bak leegmaken. Maar waarschijnlijk is er ergens een slangklem losgegaan, dus als je hem toch open hebt kun je dat ook meteen even controleren.
pi_146556290
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 22:35 schreef Chaos het volgende:
Bij de vaatwasser die wij hadden is de onderkant een soort opvangbak met een piepschuim vlottertje erin. Zodra er teveel water in de bak terecht komt gaat het vlottertje omhoog en schakelt alles uit. In dat geval moet je met een spons oid even die bak leegmaken. Maar waarschijnlijk is er ergens een slangklem losgegaan, dus als je hem toch open hebt kun je dat ook meteen even controleren.
Was bij onze zanussi ook zo.
  Redactie Frontpage donderdag 13 november 2014 @ 18:13:29 #6
4530 crew  Crazy Harry
pi_146619244
Bedankt voor de tip. Ik ga de onderkant van het apparaat maar eens bekijken.
Het is een inbouw dus ik moet nog even goed kijken hoe ik erbij kom.
De discussie is niet privacy tegenover veiligheid maar vrijheid tegenover controle
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing. ― George Bernard Shaw
pi_146621821
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 18:13 schreef Crazy Harry het volgende:
Bedankt voor de tip. Ik ga de onderkant van het apparaat maar eens bekijken.
Het is een inbouw dus ik moet nog even goed kijken hoe ik erbij kom.
Onder het aanrecht vandaan trekken.

Btw, ik had dit afschakelen ook met mijn Whirlpool VW. Bleek een gevulcaniseerd stukje slang van de circulatiepomp te lekken. Lastig vervangen, maar onderdeel was amper 'n ¤
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')