quote:
Was bij onze zanussi ook zo.quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:35 schreef Chaos het volgende:
Bij de vaatwasser die wij hadden is de onderkant een soort opvangbak met een piepschuim vlottertje erin. Zodra er teveel water in de bak terecht komt gaat het vlottertje omhoog en schakelt alles uit. In dat geval moet je met een spons oid even die bak leegmaken. Maar waarschijnlijk is er ergens een slangklem losgegaan, dus als je hem toch open hebt kun je dat ook meteen even controleren.
Onder het aanrecht vandaan trekken.quote:Op donderdag 13 november 2014 18:13 schreef Crazy Harry het volgende:
Bedankt voor de tip. Ik ga de onderkant van het apparaat maar eens bekijken.
Het is een inbouw dus ik moet nog even goed kijken hoe ik erbij kom.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop