Wat wil je dan oplossen? Persoonlijk vind ik plastic schroten geen gezicht, en ik ben niet de enige. voor de verkoopbaarheid van het huis is het daarom ook geen goede keuze.quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:12 schreef Morero het volgende:
Het is niet door mij uitgekozen.
Een bekende van me wil ik wel even helpen klussen, maar aangezien het allemaal met een zeer klein budget moet gebeuren leek dit een oplossing.
Nog goedkoper ook.quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:20 schreef PureEvil het volgende:
Volgens mij mogen die plastic schrootjes niet eens ivm brandgevaar ofzo. Je kan er toch ook een paar gipsplaten tegenaan knallen?
Idd van die groene, kost ook nog eens niks.quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:20 schreef PureEvil het volgende:
Volgens mij mogen die plastic schrootjes niet eens ivm brandgevaar ofzo. Je kan er toch ook een paar gipsplaten tegenaan knallen?
Ik weet niet hoe ze tegenwoordig zijn, maar in mijn vorige woning (bj 1981) werd ik gewaarschuwd bij de bouwkundige keuring. Bij brand gaat het plafond druppelen. Je kunt je voorstellen wat dit voor je huid betekent.quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:20 schreef PureEvil het volgende:
Die groene zijn juist duurder (en alleen nodig in vochtige ruimtes). Maar eens, gips/stucplaten zijn goedkoop genoeg zou je zeggen. Schroeven/kitten, gaten dichtsmeren, opschuren, schilderen en klaar.quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:23 schreef hoas het volgende:
[..]
Idd van die groene, kost ook nog eens niks.
blijkbaar wel, al wordt het afgeraden.quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:37 schreef Morero het volgende:
Ze heeft die kunststof dingen al een hele tijd liggen. Iets anders wil ze niet kopen.
Ik help dus alleen monteren.
V.w.b. brandveiligheid: Ik kan niets vinden op de verpakking hierover.
Als het echt zo onveilig is dan mag het toch niet als plafondafwerking verkocht worden lijkt me?
Ansaldo Breda verkoopt ook treinen, die zijn ook niet veilig.quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:37 schreef Morero het volgende:
Ze heeft die kunststof dingen al een hele tijd liggen. Iets anders wil ze niet kopen.
Ik help dus alleen monteren.
V.w.b. brandveiligheid: Ik kan niets vinden op de verpakking hierover.
Als het echt zo onveilig is dan mag het toch niet als plafondafwerking verkocht worden lijkt me?
Dat laatste is natuurlijk onzin.quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:06 schreef Saisai het volgende:
[..]
blijkbaar wel, al wordt het afgeraden.
Kunststof schrootjes
Kunststof schrootjes worden vaak gebruikt in slaapkamers en op zolders. Deze schroten zijn over het algemeen echter (zeer) licht ontvlambaar en zorgen bij brand voor een enorme rookontwikkeling. Bovendien smelten ze snel en de brandende druppels kunnen ernstige brandwonden veroorzaken. Daarnaast gaan de schrootjes zelf hangen bij een brand, waardoor ze obstakels vormen bij het verlaten van de ruimte/woning. Gebruik bij voorkeur MDF of gipsplaat als vervanger. Gipsplaat heeft zelfs een brandwerende eigenschap.
Bron: Interpolis
aangezien de bron interpolis is, vermoed ik dat je niets terugkrijgt van de verzekering als er wel iets gebeurt.
Ah, nou dat scheelt dan weerquote:Op dinsdag 11 november 2014 22:38 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dat laatste is natuurlijk onzin.
was getekend, een interpolis medewerker.
quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:41 schreef bleiblei het volgende:
En ontopic: het juiste antwoord is al gegeven door saisai ommm 21:18
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |