ik kwam per ongeluk terecht op 'irritaties op de weg' in pta, daarna het haxball topic en toen vond ik het nodig om een account te makenquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:53 schreef Fylax het volgende:
[..]
Pics van iemands zusje vragen we hier altijd. Maar hoe ben je beland op FOK? had je een vraag over iets ofzo?
Sterk worden van autisten achter hun pcquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is goed voor ze, haat op FOK! heeft me sterk gemaakt.
ah leukquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:57 schreef Tanden68 het volgende:
[..]
ik kwam per ongeluk terecht op 'irritaties op de weg' in pta, daarna het haxball topic en toen vond ik het nodig om een account te maken
Meisjes in mijn gevalquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:06 schreef timmmmm het volgende:
Ja, die KLBers houden wel van jonge jongetjes
Stiekem dacht ik altijd dat paxcon ook van KLB was. Blijkt ie gewoon iets saais te doen. Deceptiequote:
Sure. Maar ik neuk niet zo snel.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:07 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Hossel jij haar dan hossel ik haar vriendin en dan neuken we ze.
Oh?quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb andere verhalen van je eeltige kompaan gehoord
Paxcon heeft nog een lange weg te gaan voor hij een KLB Hooligan isquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Stiekem dacht ik altijd dat paxcon ook van KLB was. Blijkt ie gewoon iets saais te doen. Deceptie
quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je rechterhand zei me laatst dat je hem maar niet met rust wil laten
quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Stiekem dacht ik altijd dat paxcon ook van KLB was. Blijkt ie gewoon iets saais te doen. Deceptie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |