same herequote:Op dinsdag 11 november 2014 18:03 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik kies meestal een paar SCs uit waar ik zo nu en dan wat post, en dan weer een hele tijd niet.
Ach HHC is op sterven na dood, of ik heb geen zin om voor de 50ste keer een mainstream vs underground disussie te gaan voeren, ik heb nauwelijks tijd om me nog met gamen bezig te houden en discussies over politiek fokken me zo op dat veel te laat in bed beland terijelijk ik er doorgaans rond half zes/ zes uur uit moet, dan is een SC wel een aardig alternatief.quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh, SC's, daar post ik eigenlijk amper. Nu dus alleen hier.
Dat was 12 dagen geleden, dit is iets katholieks.quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:10 schreef PeZu het volgende:
Wats deze kinderen doen stoer mt een krakkemikkig lampje voor snoep. Verkleed je dan op zijn minst
Dus die kindjes moeten mee naar binnen?quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:12 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat was 12 dagen geleden, dit is iets katholieks.
Ik woon gelukkig op een hoog, en ze kunnen niet het trappenhuis in.quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:15 schreef Baconbus het volgende:
Ik hoor ze nu al buiten. Met hun kleine lichaampjes en hoge stemmetjes. Gadverdamme.
Dat heb ik nooit zo begrepen, van die afgesloten complexen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik woon gelukkig op een hoog, en ze kunnen niet het trappenhuis in.
Verwarming en daklozen/zwervers.quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:16 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit zo begrepen, van die afgesloten complexen.
vieren ze dat eigenlijk in amsterdam?quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:15 schreef Baconbus het volgende:
Ik hoor ze nu al buiten. Met hun kleine lichaampjes en hoge stemmetjes. Gadverdamme.
Nee, Amsterdam hoort niet bij Nederland.quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:17 schreef isax het volgende:
[..]
vieren ze dat eigenlijk in amsterdam?
waar woon ik dan?quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:18 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Nee, Amsterdam hoort niet bij Nederland.
Dat is nog niet zo erg, totdat ze hun behoeften daar ook lopen te doen, of massaal aan het inbreken gaan(iemand die elke dag in het trappenhuis slaapt weet natuurlijk ook op welk deel van de dag, je afwezig bent)quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:17 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Koukleumen en bangepoeperds dus.
lol. Zwervers poepen, dus laten we alles afgesloten maken. Lekker gezellig met ons eigen clubje van mensen die wel waardig zijn.quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat is nog niet zo erg, totdat ze hun behoeften daar ook lopen te doen
Plak even een kaartje op je raam dat zwervers bij jou kunnen poepen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:20 schreef Baconbus het volgende:
[..]
lol. Zwervers poepen, dus laten we alles afgesloten maken. Lekker gezellig met ons eigen clubje van mensen die wel waardig zijn.
Het helpt ook tegen colporteurs,tenzij een of andere labiele bejaarde ze binnen laat.quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:20 schreef Baconbus het volgende:
[..]
lol. Zwervers poepen, dus laten we alles afgesloten maken. Lekker gezellig met ons eigen clubje van mensen die wel waardig zijn.
Oh nou dan is het geweldig toch.quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:23 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het helpt ook tegen colporteurs,tenzij een of andere labiele bejaarde ze binnen laat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |