Klopt hoor, maar ik denk dan altijd: wij liggen onder een winterdekbed en bij vorst onder een ouderwetse paardendeken en soms zelfs kruik en het jochie alleen in een dikke slaapzak...quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:25 schreef Razztwizzle het volgende:
Chanty - Ik kan elke dag wel vijlen hier, ze groeien waar je bij staat. Knippen durf ik niet.
En een pokerface is toch coolik zou als baby ook niet zomaar weggeven wat leuk vond , straks gaan je ouders je nog snappen ofzo
.
Wat een schatje Soesa! En wat goed dat ze zomaar iets pakt! Hier wordt er driftig tegen vanalles gemept (ik heb zelfs wat dingen aan de mobile gehangen zodat ze hem rond kan meppen zonder dat rotgetingeltangel de hele tijd
) maar echt iets pakken heb ik haar nog niet zien doen.
Exode, ze hebben het volgens mij snel warm hoor! Dunne slaapzak met pyjama en romper, dan heb je het warm genoeg voor de herfst toch? Dat draagt A. nu 's nachts, met een heel dun dekentje erover zodat ze niet meteen naar boven in haar bed beweegt. En in de winter een dikkere slaapzak met een dikker dekentje denk ik. Even in de gaten houden door te voelen in het nekje, maar A. heeft het best snel warm.
Goede stats Speesen dat ondanks de verkoudheid!
Fazz met druktemakerheerlijk lijkt me dat. Of, nouja, dat zeg ik nu. Vraag het me tegen die tijd nog maar eens
. Maar wel leuker dan een kind dat de hele dag slaapt.
Wij hadden een stok (bezemsteel) over de box gelegd en vastgemaakt aan de spijlen. Daar hingen we steeds wat anders aanquote:Op dinsdag 11 november 2014 15:28 schreef BlueEyes het volgende:
Ik heb trouwens een koordje dat ik over de box kan spannen gehaakt waar ik dingen aanhangen kan ter afwisseling.
Dikke hit ook om alles naar beneden te trekken zonder dat hij iets sloopt.
Ik verlang soms wel eens terug naar zo'n kind dat de hele dag slaapt, toen had ik tenminste nog tijd voor mezelfquote:Op dinsdag 11 november 2014 15:25 schreef Razztwizzle het volgende:
Fazz met druktemakerheerlijk lijkt me dat. Of, nouja, dat zeg ik nu. Vraag het me tegen die tijd nog maar eens
. Maar wel leuker dan een kind dat de hele dag slaapt.
Oeh die heb ik gezien op Ebay! Zijn ze een hit ja? Vanaf hoeveel weken/maanden ongeveer denk je?quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:59 schreef BlueEyes het volgende:
Trouwens ook een leuk kadootje om te krijgen of als kraamkadootje te geven.
Ik heb ze geleend van mijn schoonzusje.
Is van Playgro foot en nogwattes
[ afbeelding ]
Die sokjes moeten uit en kan F echt druk mee zijn als ik ze goed aan heb gedaan.
En de armbandjes zijn vnl lekker om in je mond te stoppen
Wat leuk! Ik ga gelijk even googlenquote:Op dinsdag 11 november 2014 16:59 schreef BlueEyes het volgende:
Trouwens ook een leuk kadootje om te krijgen of als kraamkadootje te geven.
Ik heb ze geleend van mijn schoonzusje.
Is van Playgro foot en nogwattes
[ afbeelding ]
Die sokjes moeten uit en kan F echt druk mee zijn als ik ze goed aan heb gedaan.
En de armbandjes zijn vnl lekker om in je mond te stoppen
quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:08 schreef BlueEyes het volgende:
Hier de voetjes nu een week of 3 en de handjes al langer.
Door al het grijpen en graaien ernaar moet hij soms op zijn zij rollen, benen gaan de lucht in om te grijpen. Armpje wordt nauwkeurig bekeken als ze om zijn polsjes zitten. Ik vind het dus ook voor het verder ontwikkelen leuk om te zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:25 schreef Razztwizzle het volgende:
Chanty - Ik kan elke dag wel vijlen hier, ze groeien waar je bij staat. Knippen durf ik niet.
En een pokerface is toch coolik zou als baby ook niet zomaar weggeven wat leuk vond , straks gaan je ouders je nog snappen ofzo
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |