abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146536213
Welkom in het babytopic! *O*

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst vind je hier:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :s)

pi_146536236
Chanty - Ik kan elke dag wel vijlen hier, ze groeien waar je bij staat. Knippen durf ik niet :@ .
En een pokerface is toch cool 8-) ik zou als baby ook niet zomaar weggeven wat leuk vond , straks gaan je ouders je nog snappen ofzo :{w .

Wat een schatje Soesa! En wat goed dat ze zomaar iets pakt :o ! Hier wordt er driftig tegen vanalles gemept (ik heb zelfs wat dingen aan de mobile gehangen zodat ze hem rond kan meppen zonder dat rotgetingeltangel de hele tijd :') ) maar echt iets pakken heb ik haar nog niet zien doen.

Exode, ze hebben het volgens mij snel warm hoor! Dunne slaapzak met pyjama en romper, dan heb je het warm genoeg voor de herfst toch? Dat draagt A. nu 's nachts, met een heel dun dekentje erover zodat ze niet meteen naar boven in haar bed beweegt. En in de winter een dikkere slaapzak met een dikker dekentje denk ik. Even in de gaten houden door te voelen in het nekje, maar A. heeft het best snel warm.

Goede stats Spees ^O^ en dat ondanks de verkoudheid!

Fazz met druktemaker :D heerlijk lijkt me dat. Of, nouja, dat zeg ik nu. Vraag het me tegen die tijd nog maar eens :P . Maar wel leuker dan een kind dat de hele dag slaapt.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 11-11-2014 15:26:43 ]
pi_146536334
Ik heb trouwens een koordje dat ik over de box kan spannen gehaakt waar ik dingen aanhangen kan ter afwisseling.
Dikke hit ook om alles naar beneden te trekken zonder dat hij iets sloopt.
pi_146536346
Wij zijn terug van het CB. De eerste inentingen zitten erin en A. was er totáál niet van onder de indruk. Ik keek de andere kant op, moest al bijna huilen toen ze met die naald aankwam. En A. deed ongeveer dit:

"Whèèèh...Wh.. *gaap* - stil - *snurk*" :')

Ze weegt nu 5160 gram en is 59 cm en doet het goed *O* !
En de verpleegkundige was heel erg fijn aan het meedenken over het afbouwen van de BV, daar ben ik ook blij om.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 11-11-2014 15:29:12 ]
pi_146536537
ik bijt de nagels van F er af, is dat heel smerig? :+ Vijlen lukt me echt niet met die grijpgrage vingertjes :')
pi_146536729
Ja, Blue, wurgneigingen inderdaad. Gewoon heel klantonvriendelijk geregeld allemaal. Bel ik ze omdat ik iets wil bespreken wat bij hen is misgegaan. Kost 1 euro (!!) per minuut en dan vertelt die mevrouw dat waarover ik bel nu niet kan worden besproken omdat de financiele afdeling alleen 's ochtends en 's avonds bereikbaar is. Hoezo?? En staat dat dan ook ergens op de website of zo? Komt er dus op neer dat ik allemaal moeite moet doen om een fout die zij hebben gemaakt recht te zetten. Nouja, ik stond er dus op dat ik toch werd geholpen nu, en toen werd zij ook een beetje pissig. Gezellig! *; .

Wat koelbloedig van A.! En ook van L trouwens. Kinderboerderij, tsss. 8-) . Nee dan I, die lacht gewoon om alles. Zo niet cool. :D .

Fijn dat ze het zo goed doet, Razz en dat ze met je meedenken daar.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  dinsdag 11 november 2014 @ 15:43:32 #7
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_146536924
Wat stoer van A :D. En hier wordt er dan weer niet gemept naar dingen. Zo grappig dat ze allemaal hun eigen 'ding' hebben!

Oei Franny, daar zou ik ook pissig om worden!
pi_146537609
Nu 'mag' ik een formulier invullen, waar ik dan weer 1001 gegevens op moet aangeven die ik eerst weer moet opzoeken, en dan komt het hopelijk in orde.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_146537843
Net lekker even een uurtje wezen wandelen met moeder en zoon. Heerlijk weer! Precies op tijd thuis voor z'n middageten ;)
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_146538067
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 15:25 schreef Razztwizzle het volgende:
Chanty - Ik kan elke dag wel vijlen hier, ze groeien waar je bij staat. Knippen durf ik niet :@ .
En een pokerface is toch cool 8-) ik zou als baby ook niet zomaar weggeven wat leuk vond , straks gaan je ouders je nog snappen ofzo :{w .

Wat een schatje Soesa! En wat goed dat ze zomaar iets pakt :o ! Hier wordt er driftig tegen vanalles gemept (ik heb zelfs wat dingen aan de mobile gehangen zodat ze hem rond kan meppen zonder dat rotgetingeltangel de hele tijd :') ) maar echt iets pakken heb ik haar nog niet zien doen.

Exode, ze hebben het volgens mij snel warm hoor! Dunne slaapzak met pyjama en romper, dan heb je het warm genoeg voor de herfst toch? Dat draagt A. nu 's nachts, met een heel dun dekentje erover zodat ze niet meteen naar boven in haar bed beweegt. En in de winter een dikkere slaapzak met een dikker dekentje denk ik. Even in de gaten houden door te voelen in het nekje, maar A. heeft het best snel warm.

Goede stats Spees ^O^ en dat ondanks de verkoudheid!

Fazz met druktemaker :D heerlijk lijkt me dat. Of, nouja, dat zeg ik nu. Vraag het me tegen die tijd nog maar eens :P . Maar wel leuker dan een kind dat de hele dag slaapt.
Klopt hoor, maar ik denk dan altijd: wij liggen onder een winterdekbed en bij vorst onder een ouderwetse paardendeken en soms zelfs kruik en het jochie alleen in een dikke slaapzak...

We gaan het proberen, hij heeft nu iig nooit koud als ik zijn nekje voel.
pi_146538110
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 november 2014 15:28 schreef BlueEyes het volgende:
Ik heb trouwens een koordje dat ik over de box kan spannen gehaakt waar ik dingen aanhangen kan ter afwisseling.
Dikke hit ook om alles naar beneden te trekken zonder dat hij iets sloopt.
Wij hadden een stok (bezemsteel) over de box gelegd en vastgemaakt aan de spijlen. Daar hingen we steeds wat anders aan :) Ook een dikke hit hier.
pi_146538824
Razz, wat goed dat de inentingen zo soepel gingen *O* en goede stats :)

Exode, ik lees mee met de tips; vindt het ook wel lastig wat ik hem nou aan moet trekken. Hij heeft nu kleertjes, slaapzak met lange mouwen en dekentjes. Maar die dekentjes schopt hij meestal snel weg. We hebben wel een dikkere slaapzak gekocht nu, de dikste van de Hema, maar of dat genoeg is in de winter :?

Soesa, wat goed dat pakken!

Razz, er tegen aanslaan slaat vanzelf om in pakken! :) Oh en:
quote:

Ik verlang soms wel eens terug naar zo'n kind dat de hele dag slaapt, toen had ik tenminste nog tijd voor mezelf :') :+ ;)
pi_146540191
Trouwens ook een leuk kadootje om te krijgen of als kraamkadootje te geven.
Ik heb ze geleend van mijn schoonzusje.

Is van Playgro foot en nogwattes

Die sokjes moeten uit en kan F echt druk mee zijn als ik ze goed aan heb gedaan.
En de armbandjes zijn vnl lekker om in je mond te stoppen :')
pi_146540362
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 november 2014 16:59 schreef BlueEyes het volgende:

[ afbeelding ]

Die sokjes moeten uit en kan F echt druk mee zijn als ik ze goed aan heb gedaan.
Oeh die heb ik gezien op Ebay! Zijn ze een hit ja? Vanaf hoeveel weken/maanden ongeveer denk je?
pi_146540375
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 november 2014 16:59 schreef BlueEyes het volgende:

[ afbeelding ]

Wat leuk! Ik ga gelijk even googlen :Y
pi_146540479
Hier de voetjes nu een week of 3 en de handjes al langer.
Door al het grijpen en graaien ernaar moet hij soms op zijn zij rollen, benen gaan de lucht in om te grijpen. Armpje wordt nauwkeurig bekeken als ze om zijn polsjes zitten. Ik vind het dus ook voor het verder ontwikkelen leuk om te zien.
pi_146540567
http://www.baby-dump.nl/i(...)ep_id=435&merk=23738

Ze hebben ook nog mer artikelen zo te zien
pi_146540728
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 november 2014 17:08 schreef BlueEyes het volgende:
Hier de voetjes nu een week of 3 en de handjes al langer.
Door al het grijpen en graaien ernaar moet hij soms op zijn zij rollen, benen gaan de lucht in om te grijpen. Armpje wordt nauwkeurig bekeken als ze om zijn polsjes zitten. Ik vind het dus ook voor het verder ontwikkelen leuk om te zien.
O+
Van het vooruitzicht smelt ik al
pi_146540780
Plaatje bij het praatje (overbelicht sorry)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 11 november 2014 @ 17:35:20 #20
149959 SQ
snelle trees
pi_146541211
Goede stats, Razz!

Blue, je maakt er een nikkelen nelis van :D O+
disclaimer
pi_146541307
Die moest ik googlen :D
  dinsdag 11 november 2014 @ 17:44:54 #22
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_146541505
quote:

:D _O- Dat zal de gedachte erachter wel zijn. Hij kijkt serieus altijd zo:

Knippen durfde ik eerst ook niet, ben ik ook pas mee begonnen na bijna 3 maanden. Met zo'n nagelknijpertje wel, geen schaartje.

En mooie stats! *O*

Oh fazz brrrr nagelbijten. Goed voorbeeld ook :+

Franny vervelend -O- hebben ze geen mail/ chat/ ander nummer dat wel goedkoop/ gratis is. Ik ben zelf wel zo dat ik bij zulke dingen gewoon een willekeurig ander nummer draai van dat bedrijf en dan verbinden ze me maar door. (zie dat het al soort van is opgelost).

Cheiron was idd lekker wandelweer. Ik vind het trouwens tof dat er hier gewoon een papa meepost ^O^

Ik ben hier trouwens ook allemaal warme kleding en dingen aan het inslaan voor de winter voor Lucas. Terwijl die het volgens mij nooit koud heeft. Wandel je buiten, heb ik bevroren handen zowat, is meneer lekker aan het gloeien :')

Blue :D O+ Heb ook van die sokjes maar het boeide hem toen niet zoveel :') Misschien binnenkort nog eens proberen.

Weekboodschappen doen met kind in draagdoek is ook echt topsport zeg! Vooral het uitpakken van die winkelwagen :') En natuurlijk is er nooit plek en staat mijn auto zo ver weg dat ik Lucas weer mee moet nemen als ik de winkelwagen wegzet. Wil hem niet in de auto laten zitten als ik die niet meer in het zicht heb. Dus dat is twee maal winkelwagen uitpakken met kind in draagdoek.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  dinsdag 11 november 2014 @ 17:54:36 #23
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_146541809
Tip voor de winter: 4 - seizoenen slaapzak!

Nu snel kindjes klaarmaken voor St Maarten O+
pi_146545182
Wat een leuke mannetjes hier in het topic O+. Blue, hij kijkt er wel wat verschrikt bij, stond de flits toevallig aan :D :P ? En Chanty - wat een lekker koppie zeg, niks niet pokerface.

Leuk Soesa, veel plezier!

Dat is zo leuk aan opgroeien in een stad waar ze niet aan Sint Maarten doen: Ik vergeet dus echt standaard dat het 11 november is :') . ELK jaar weer zien we groepjes kinderen rondlopen, kijken we elkaar aan met een blik van "ALWEER :o! ", waarop één van ons naar de supermarkt moet racen om snoep te halen. En in de tussentijd moet de ander dan aanbellende en zingende kinderen teleurstellen met mandarijntjes, appels, cherrytomaatjes, en wat we verder nog aan 'ditkanbestvoorsnoepdoorgaan' in huis hebben.

Wat een dag was het vandaag! Ik ben kapot - denk dat ik me toch wel druk heb gemaakt om die prikken.. En ons meisje is toch ook wel erg moe van alle CB-vaccinatie-indrukken. Ze bleef maar in haar ogen wrijven, dus ik heb haar net op bed gelegd en ze was bij het trapje naar het raamkozijn al in slaap. Mupke O+ .

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 11-11-2014 19:26:05 ]
pi_146546825
Ik zing ook standaard in de maneschijn voor het slapengaan. Al wiegend legt hij dan zijn hoofdje op mijn schouder.
Routine!! O+

Ooh foto was idd met flits, doe ik nooit dus hij was idd verstoord

En 11november ben ik mee opgegroeid, gelukkig hier lopen ze ook, 15 kids aan de deur gehad.
F vond het prachtig de lampjes en liedjes.
Kan me er op verheugen samen met hem te gaan lopen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')