abonnement Unibet Coolblue
pi_422576
Voor het eerst sinds zijn niet zo lange tv-carriere: Beau met mond vol tandjes he? Heeft Ed en een statement gemaakt en de kijkcijfers opgevijzeld en misschien het begin van een grotere populariteit dan BB1 bewerkstelligd. Is het Ed daarom te doen geweest of kan Beau echt acteren? We zullen er waarschijnlijk nooit acherkomen.
pi_422809
Ik vond Beau zeer profesioneel reageren.
pi_422818
Je hoort mij ook niet zeggen dat ie het niet netjes heeft afgehandeld, voorzover je dit al afhandelen kan noemen. Wat ie al zei: dit staat niet in mijn script! Maar het had evengoed ,,gespeeld,,kunnen zijn. Voor ons een vraag he?
Vind ook dat ie dit beter heeft gedaan dan Rolf had gekund, zonder al te persoonlijk te worden.
pi_422916
Rolf was waarschijnlijk gewoon van zijn stokje gegaan. Ik vind dat Beau het goed deed. Kreeg ook het gevoel dat-ie goed oplette om Ed in zijn waarde te laten.
Beau: Tsja......ja......Jensen.
pi_422934
Ja ik vond Beau eigenlijk ook wel goed overkomen. Ik kreeg toch wel stelling het idee dat hij erg moest lachen om Ed. Vlgs mij vond het het wel mooi wat Ed doet!
Begin bij het begin en eindig nooit!
  vrijdag 27 oktober 2000 @ 20:18:07 #6
1464 ART
FOK!member
pi_422936
Ik vond dat hij het buitengewoon klasse deed.
Zeker als het inderdaad geen vooropgezet spel was.
Het is het Gesprek waar het om draait
pi_422938
Je zou bijna hopen dat Ed nog een weekie zijn poot stijf houdt om te zien hoe Beau het er volgende week afbrengt he?
Ja BEAU!!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')