abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146527298
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 11:18 schreef taya22 het volgende:

[..]

Lekker kortzichtig. Denk je echt dat je hiermee ruzie voorkom? Dit is echt het slechtste advies ever. Dan heb je weinig met mensen en hun relaties op...
Als je 12 bent was ik vergeten erbij te vermelden
pi_146527340
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 11:18 schreef taya22 het volgende:

[..]

Lekker kortzichtig. Denk je echt dat je hiermee ruzie voorkom? Dit is echt het slechtste advies ever. Dan heb je weinig met mensen en hun relaties op...
Met zo'n moeder zou ik geen behoefte aan contact hebben.
  dinsdag 11 november 2014 @ 11:20:16 #28
434988 taya22
Gewoon omdat het kan
pi_146527342
Ok. ik ga iig naar Sandabra toe en laat me adviseren. Dan maar wat meer geld kwijt, maar dit is echt belangrijk voor me.
pi_146527384
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 november 2014 10:55 schreef krijgerrtje het volgende:
Cup E is overigens heel prima te handelen met goede BH's, maar die koop je inderdaad niet bij de Hunkemöller. Ga eens naar een speciaalzaak, laat je helpen en opmeten, 't zou je verbazen. Kost een flinke duit inderdaad, maar is het proberen waard toch?
Ligt natuurlijk ook een beetje aan de verdere bouw van TS, en de omtrek. Je kan denk ik niet zomaar zonder meer zeggen dat cup E wel prima te handelen is. Voor de een wel, voor de ander niet.
pi_146527432
Jouw gezondheid hoort ten alle tijden voor te gaan op de mening van je moeder natuurlijk.

Het maakt het wel lastig dat je binnenkort weer thuis zou moeten wonen. Waar is je vader in dit verhaal?
  dinsdag 11 november 2014 @ 11:25:08 #31
434988 taya22
Gewoon omdat het kan
pi_146527489
mijn vader weet niets van deze discussie. Het ligt ingewikkeld tussen mijn ouders, maar daar heb ik het nu even niet over.

Cup e is dus niet mijn echte cupmaat. Mijn maar zal wel een slag groter zijn vermoed ik.
pi_146527596
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 11:25 schreef taya22 het volgende:
Cup e is dus niet mijn echte cupmaat. Mijn maar zal wel een slag groter zijn vermoed ik.
Ga daar dan eerst eens onderzoek naar doen, maar daar heb je al verschillende tips voor gekregen in dit topic. Je gaat wel erg snel naar stap snijden in je lichaam. Ik snap best dat je moeder dat niet verstandig vindt, hoewel ze enorm overtrokken reageert. Ze had beter een gesprek met je aan kunnen gaan.
pi_146527699
En Peter! Wat vindt Peter hier van?
pi_146528272
Kweek ruggengraat, letterlijk en figuurlijk.
Hier staat niets.
pi_146528715
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 10:52 schreef de_boswachter het volgende:
Een moeder die denkt dat ze nog moet beslissen voor haar 27 jarige dochter :').!
Damn, dan heb je toch echt iets niet begrepen.
Nou ja, die 27-jarige is degene die het toelaat en er een probleem van maakt.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_146528757
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 11:00 schreef tombolafan het volgende:
Waaarom staat t in oud :')

Ik vind je wel een beetje een jankerd ts :7 als je borsten uit je bh schieten als je je armen omhoog doet is een beter passende bh geen overbodige luxe. En het zal voor haar best als een schok komen als je het er nog nooit over gehad hebt :s) meeste mensen die van zoiets last hebben klagen daar al jaren over nl...

Het blijft uiteraard jouw keuze, ik vind eigenlijk dat jullie beiden zeuren :D
Dit!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_146528878
Een goede lingeriezaak (en dan inderdaad niet Hunkemöller of livera en dergelijke) zorgt er inderdaad wel voor dat je borsten veel betere steun krijgen. Laat je goed nameten en pas net zo lang tot je een goed zittende hebt (ga ook zitten terwijl je past, zo kun je goed kijken of de beugel geen pijn doet).
Buiten dat een goede bh veel steun geeft ziet het er ook echt beter uit. Het is wel aardig duur, een goede bh. Maar het is het waard!

Ik ga altijd naar XL lingerie in Arnhem, prettige zaak maar niet zo in jouw omgeving.

Verder begrijp ik je moeder wel een beetje. Je hebt nog niet eens een echt goed zittende bh getest en wil al direct in je laten snijden, ook geen makkelijke operatie. Als je nou na goede lingerie nog steeds die mening hebt, dan begrijp ik het beter. Hunkemöller verkoopt echt troep voor grote cupmaten :{
E.
  dinsdag 11 november 2014 @ 12:26:03 #38
198698 gewoonmeppen
Wie niet voelen wil...
pi_146529298
Borsten bestaan voor een groot deel uit vet, dus wellicht is afvallen een optie om je cup te verkleinen.
Ook sporten kan helpen om je borsten te verstevigen en je houding te verbeteren.
Een operatie kun je altijd nog overwegen, maar een borstverkleining is een zwaardere operatie, dan een borstvergroting.
pi_146529962
Zoek eerst eens naar minder ingrijpende alternatieven. Oefeningen voor buik en rug of beter bh's. Meteen zo'n grote ingreep is misschien iets te snel bedacht.
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
pi_146530658
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 12:26 schreef gewoonmeppen het volgende:
Borsten bestaan voor een groot deel uit vet, dus wellicht is afvallen een optie om je cup te verkleinen.
Ook sporten kan helpen om je borsten te verstevigen en je houding te verbeteren.
Een operatie kun je altijd nog overwegen, maar een borstverkleining is een zwaardere operatie, dan een borstvergroting.
Als TS binnen de richtlijnen van haar verzekering voor verkleining valt gok ik zomaar dat ze niet heel erg te dik zal zijn.

Uiteindelijk moet je moeder natuurlijk niet zo zeiken. Maar ik zou eerst eens de alternatieven uit dit topic proberen zoals en aangemeten bh.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  dinsdag 11 november 2014 @ 13:22:53 #41
198698 gewoonmeppen
Wie niet voelen wil...
pi_146531095
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 13:09 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Als TS binnen de richtlijnen van haar verzekering voor verkleining valt gok ik zomaar dat ze niet heel erg te dik zal zijn.

Uiteindelijk moet je moeder natuurlijk niet zo zeiken. Maar ik zou eerst eens de alternatieven uit dit topic proberen zoals en aangemeten bh.
De voorwaarde m.b.t. gewicht is: De BMI mag niet hoger zijn dan 30 en dient gedurende 12 maanden stabiel te zijn.

Met een BMI van 29 kom je dus nog in aanmerking, terwijl je dan toch overgewicht hebt ;)
pi_146533952
Waarom bespreek je het uberhaupt met je moeder? Ik neem aan dat je op jezelf woont... Zij heeft hier niks mee te maken, het is jouw beslissing en jouw keuze!
pi_146534401
Ik zou eerst eens kijken naar een echt goede bh, dus inderdaad naar speciaalzaken. Dat kan al een heleboel schelen. Het is tenslotte niet niks, zo'n operatie.
Maar mocht het niet helpen en je blijft last houden, dan zou ik er toch voor gaan. Want je moet nog heel lang met die borsten. Wat je moeder er van vind zou je in principe niet tegen moeten houden, maar dat is wel makkelijk gezegd, dat weet ik ook. Laat haar even afkoelen en heb het er later nog eens over dat je er erg mee zit.

Ik heb aan mijn man gezegd dat ik nadat ik klaar ben met zwangeren (van deze en eventuele volgende) ik wel graag een verkleining zou willen. Daar was hij het ook absoluut niet mee eens. Maar uiteindelijk is het wel gewoon je eigen lijf. Ze zitten mij ook vreselijk in de weg, ondanks goede bh. Dus ik snap het wel.
pi_146534711
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_146537895
Ik heb een bvk laten doen en ik heb er totaaaaaal geen spijt van gehad..

Ennuhh je bent 27.. je mag echt wel zelf bepalen wat je met JOUW lijf doet.. daar heb je je moeder toch niet bij nodig?!

LIF / [Centraal] Borstverkleining deel 4

[ Bericht 22% gewijzigd door Vicky op 11-11-2014 16:13:00 ]
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_146538479
Ik heb niet alle reacties gelezen dus misschien zeg ik dingen dubbel.

Ten eerste zou ik niet bij de Hunkemöller de bh's kopen.. Dat is een vrij "goedkope" winkel en prima voor standaard maten. Maar zodra je echt bh's nodig hebt die echt goed zijn voor grote zware borsten, dan is dat gewoon niet de winkel waar je moet zijn.

Ga naar een speciaalzaak, een zaak waar ze grote maten verkopen en laat je adviseren door een verkoopster. Je bent echt niet de enige met dit probleem.

Mijn moeder heeft een nog grotere maat dan jij hebt en doordat ze echt goede bh's koopt heeft ze geen last meer van haar rug en al de klachten die jij opnoem t. Het is natuurlijk geen garantie, maar probeer het eens voor je een operatie gaat overwegen.
Aan zulke bh's hangt natuurlijk wel een prijskaartje, je bent daar niet met 20 euro klaar... Maar goed, misschien moet je dan bezuinigen op wat anders. Keuzes.

Dan is het probleem met je moeder ook even van de baan.

Mocht dit nou niet helpen, ga dan op een keer rustig zitten met je moeder en leg haar rustig uit dat je gewoon echt last hebt en dat je graag haar steun wilt
Omdat dit gewoon een enorme belemmering is voor je. Dat moet ze wel begrijpen toch? Geef ook duidelijk aan dat het niet om de schoonheid te doen is maar puur medisch.

Daarnaast je bent volwassen : 27. Dus dan zou je je in principe niks van haar moeten aantrekken, maar goed.. Het is je moeder, je wilt waarschijnlijk de lieve vrede bewaren. Dat snap ik heel goed.

Mijn advies is dus om eerst eens naar een speciaalzaak te gaan en hulp te vragen. Daarna weer verder kijken naar opties. Sterkte :*
Born to Lose, but Built to Win.
  dinsdag 11 november 2014 @ 16:24:11 #47
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_146538807
Ik zet m even door naar LIF want daar is het meer op z'n plek dan in OUD. succes met je zoektocht. Ik heb geen minuut spijt van mijn verkleining en ga ook nog steeds naar de speciaalzaak.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_146541339
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 10:56 schreef taya22 het volgende:
Tuurlijk ben ik oud genoeg! maar moet ik de relatie met mijn moeder op het spel zetten voor iets wat misschien op een andere manier ook te verhelpen is?? tips aub!
Als je hiermee je relatie met je moeder op het spel zet gaat er iets niet helemaal goed als je het mij vraagt...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  dinsdag 11 november 2014 @ 17:44:09 #49
399856 Atmosphere72
Somewhat Damaged
pi_146541483
-edit: flikker op

[ Bericht 92% gewijzigd door Mylene op 11-11-2014 17:49:35 ]
Try to save myself but myself keeps slipping away
pi_147781546
En, hoe is het nu? Ben je al naar de lingeriewinkel geweest? :)
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')