abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147362875
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 16:58 schreef doodmoe het volgende:
Dit ging niet over Isa maar om iemand die er is om de vrede te bewaren in de Cos. Ze had alle recht om het te zeggen maar op deze toon steekt ze zelf een vuurtje aan. Een mod hoort niet op deze manier tegen andere users te spreken.
Een mod van een ander forum post in de Cos om er de vrede te bewaren?
pi_147362910
quote:
1s.gif Op zondag 7 december 2014 16:59 schreef mootie het volgende:

[..]

Dus als je mod bent aan de ene kant mag je aan de andere kant mensen afzeiken?
Kan me niet voorstellen dat dit de bedoeling is.
pi_147362923
quote:
1s.gif Op zondag 7 december 2014 16:59 schreef mootie het volgende:

[..]

Blauw is blauw imo en het gaat om de toon die gezet is.
pi_147362939
quote:
14s.gif Op zondag 7 december 2014 16:54 schreef isax het volgende:
regel 1 van de cos: blijf af van ons iesje.
rest mag je wel afzeiken hoor.
Dit hele gebeuren heeft niets met Isa te maken, maar met de manier zoals een Mod 'tekeer gaat' in een forum, en de manier van posten. (dit is niet de eerste keer, dat ik echt met verbazing zit te lezen wat / hoe een mod iets neerschrijft)
En hoezo moet iemand zich verdiepen in de 'Fok-sfeer' zoals ook nog ergens geopperd werd. Tenzij FoK zo bekend wilt staan.
Alles wordt maar afgeschoven op fan of haters van Isa.
Daar heeft het totaal niets mee te maken.
Als mod heb je voorbeeld functie en spreek je niet op die manier users aan.
Zo simpel is het.
En stop met het 'Isa fans' gebruiken als excuus. Want dat wordt te pas en te onpas gebruikt.
Het gedrag van een mod is hier het punt en dat heeft niets te maken met Isa fan of hater.
Kom op zeg
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
pi_147362952
quote:
3s.gif Op zondag 7 december 2014 16:59 schreef Paco55 het volgende:

[..]

Hoe lekker vrij dit forum is moet je maar aan LekkerSimpel vragen.
Zet dit soort dingen nou eens in Fb. Het blijft zo steeds dooretteren in de Cos.
  zondag 7 december 2014 @ 17:03:17 #231
426223 Paco55
Homo Ludens
pi_147363023
quote:
1s.gif Op zondag 7 december 2014 17:01 schreef mootie het volgende:

[..]

Zet dit soort dingen nou eens in Fb. Het blijft zo steeds dooretteren in de Cos.
Ik heb hier normaal gesproken niets te zoeken.
Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
aangifte aan je broek en de politie is daar niet mis ;) - BloesBloes Original.
pi_147363046
quote:
99s.gif Op zondag 7 december 2014 17:01 schreef Zeyina het volgende:

[..]

Dit hele gebeuren heeft niets met Isa te maken, maar met de manier zoals een Mod 'tekeer gaat' in een forum, en de manier van posten. (dit is niet de eerste keer, dat ik echt met verbazing zit te lezen wat / hoe een mod iets neerschrijft)
En hoezo moet iemand zich verdiepen in de 'Fok-sfeer' zoals ook nog ergens geopperd werd. Tenzij FoK zo bekend wilt staan.
Daar heeft het totaal niet mee te maken.
Zo simpel is het.
En stop met het 'Isa fans' gebruiken als excuus. Want dat wordt te pas en te onpas gebruikt.
Het gedrag van een mod is hier het punt en dat heeft niets te maken met Isa fan of hater.
Kom op zeg
Juist mooi verwoord
pi_147363048
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 17:00 schreef doodmoe het volgende:

[..]

Dus als je mod bent aan de ene kant mag je aan de andere kant mensen afzeiken?
Kan me niet voorstellen dat dit de bedoeling is.
Het ging toch om 'flikker eens op met die eeuwige Isaposts?'.

Daar wordt niemand persoonlijk gepakt. Niemand afgezeken. Maar wel even op niet mis te verstane wijze verzocht om eens een ander topic op te zoeken.

Maar goed, ik ken de modregels niet.
pi_147363092
quote:

[..]

Daar heeft het totaal niet mee te maken.
Zo simpel is het.
Kom op zeg
kijk eens buiten utopia hoe ze omgaan met aanspreken. ik denk dat ze het behoorlijk netjes doen hier allemaal.
en dat het steeds weer over isabella gaat zegt genoeg in mijn ogen. O+
pi_147363108
quote:
1s.gif Op zondag 7 december 2014 17:04 schreef mootie het volgende:

[..]

Het ging toch om 'flikker eens op met die eeuwige Isaposts?'.

Daar wordt niemand persoonlijk gepakt. Niemand afgezeken. Maar wel even op niet mis te verstane wijze verzocht om eens een ander topic op te zoeken.

Maar goed, ik ken de modregels niet.
Het werd wel degelijk naar de User zelf gepost.
pi_147363118
quote:

[..]

Daar heeft het totaal niets mee te maken.
Zo simpel is het.
Kom op zeg
Mwah, als je eens rondkijkt op FOK! zie je mods wel 'erger' uit hun plaat gaan. Ik geloof niet dat 'het goede voorbeeld geven' het hoofddoel van mods is.
pi_147363229
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 17:05 schreef danaqui het volgende:

[..]

Het werd wel degelijk naar de User zelf gepost.
Pb kan uitstekend uitdelen, en incasseren heeft ze ook geen problemen mee.
  One tough cookie zondag 7 december 2014 @ 17:09:23 #238
169210 liesje1979
pi_147363260
Nou nou, Mylene zei flikker op. :'(
Kom op hoor, ze had best een punt dat het zoveel over Isa gaat en ze mag dat gewoon zeggen. Ik denk ook niet dat PB nu in een hoekje zit te huilen hoor. Ze is hier uiteraard user, maar ze mag ook modden als wij er niet zijn.

quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 16:48 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Onzin.

Ik kreeg 2 weken digitaal verlof om een post die begon met: "Flikker eens op......"
Terwijl de meerderheid in de COS dat geblaat van Sararaats ook beu was over HAAR Colinda.
Ja klopt, en in diezelfde post noemde je Sara een stalker en adviseerde je haar om er met haar begeleider over te hebben. Ik ga hier verder niet meer op reageren maar ik zie toch wel verschil.

quote:
3s.gif Op zondag 7 december 2014 17:03 schreef Paco55 het volgende:

[..]

Ik heb hier normaal gesproken niets te zoeken.
Prima maar je post hoort ook niet in de COS.

Zo, en nu allemaal weer opflikkeren naar de COS, het is tenslotte luie zondag. ;)
pi_147363287
quote:
14s.gif Op zondag 7 december 2014 17:05 schreef isax het volgende:

[..]

kijk eens buiten utopia hoe ze omgaan met aanspreken. ik denk dat ze het behoorlijk netjes doen hier allemaal.
en dat het steeds weer over isabella gaat zegt genoeg in mijn ogen. O+
Ja. Maar dat heeft meer met de mod te maken, die lekker veilig in het 'vijvertje' zit van de wel bekende trollen.
Sorry hoor, maar inderdaad. Het is steeds hetzelfde kliekje die daar zit te vervelen.
En komen 'stoken', en ja daar gebruiken ze Isa voor.
Afgelopen week zag je dat ze van slag waren, want tja, Isa is er niet meer om te gebruiken als 'wapen'.
Ze zijn druk zoekende wie ze nu kunnen gaan gebruiken om het vuurtje op te stoken.
En er zijn wat mij betreft ook dingen over Isa in de CoS, dat ik denk. Kom op zeg.
Dan nog. De manier van daarop aanspreken van een Mod klopt niet.
Het kan in PM of op een nette manier verzoeken of iets.
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
pi_147363335
quote:
1s.gif Op zondag 7 december 2014 17:08 schreef mootie het volgende:

[..]

Pb kan uitstekend uitdelen, en incasseren heeft ze ook geen problemen mee.
Dus met andere woorden geef je nu toe dat een Mod verkeerd bezig is, Tja.........
  † In Memoriam † zondag 7 december 2014 @ 17:12:09 #241
137949 Disana
pi_147363348
quote:
14s.gif Op zondag 7 december 2014 17:09 schreef liesje1979 het volgende:
Kom op hoor, ze had best een punt dat het zoveel over Isa gaat en ze mag dat gewoon zeggen. Ik denk ook niet dat PB nu in een hoekje zit te huilen hoor. Ze is hier uiteraard user, maar ze mag ook modden als wij er niet zijn.

[..]

Zo, en nu allemaal weer opflikkeren naar de COS, het is tenslotte luie zondag. ;)

Dat beantwoordt mijn vraag, die je overslaat maar die wel de serieuze vraag is waarmee dit begon. Die laatste zin vind ik dan weer jammer; wij steken hier net zo goed energie in.
pi_147363365
quote:
99s.gif Op zondag 7 december 2014 17:10 schreef Zeyina het volgende:

[..]

Ja. Maar dat heeft meer met de mod te maken, die lekker veilig in het 'vijvertje' zit van de wel bekende trollen.
Sorry hoor, maar inderdaad. Het is steeds hetzelfde kliekje die daar zit te vervelen.
En komen 'stoken', en ja daar gebruiken ze Isa voor.
Afgelopen week zag je dat ze van slag waren, want tja, Isa is er niet meer om te gebruiken als 'wapen'.
Ze zijn druk zoekende wie ze nu kunnen gaan gebruiken om het vuurtje op te stoken.
En er zijn wat mij betreft ook dingen over Isa in de CoS, dat ik denk. Kom op zeg.
Dan nog. De manier van daarop aanspreken van een Mod klopt niet.
Het kan in PM of op een nette manier verzoeken of iets.
als je daar allemaal zo moeite mee heb kan ik je het viva forum adviseren.
  One tough cookie zondag 7 december 2014 @ 17:13:56 #243
169210 liesje1979
pi_147363416
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 17:12 schreef Disana het volgende:

[..]

Dat beantwoord mijn vraag, die je overslaat maar die wel de serieuze vraag is waarmee dit begon.
Oh ik had niet de intentie om je vraag over te slaan maar juist te beantwoorden, excuses dat ik je er niet bij gequote had.
pi_147363439
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 17:11 schreef danaqui het volgende:

[..]

Dus met andere woorden geef je nu toe dat een Mod verkeerd bezig is, Tja.........
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 17:11 schreef danaqui het volgende:

[..]

Dit zei Liesje "Nou nou, Mylene zei flikker op. :'(
Kom op hoor, ze had best een punt dat het zoveel over Isa gaat en ze mag dat gewoon zeggen."

Waar zegt ze dat Mylene verkeerd bezig was?
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
  † In Memoriam † zondag 7 december 2014 @ 17:15:08 #245
137949 Disana
pi_147363461
quote:
11s.gif Op zondag 7 december 2014 17:13 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Oh ik had niet de intentie om je vraag over te slaan maar juist te beantwoorden, excuses dat ik je er niet bij gequote had.
Ik vond het belangrijk om er duidelijkheid in te krijgen, ik kan er niets aan doen dat er daarna nog een legioen anderen met geklaag volgt.
  zondag 7 december 2014 @ 17:15:23 #246
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_147363479
Opflikkeren...

Wat een lekker woord is het eigenlijk :9
pi_147363480
quote:
14s.gif Op zondag 7 december 2014 17:09 schreef liesje1979 het volgende:

Maar Isa bashen is wel toegestaan dus?
  One tough cookie zondag 7 december 2014 @ 17:15:43 #248
169210 liesje1979
pi_147363497
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 17:14 schreef Voxs het volgende:

[..]

[..]

Kom op hoor, ze had best een punt dat het zoveel over Isa gaat en ze mag dat gewoon zeggen."

Ze reageert niet op mij. ;)
pi_147363564
Maar als ik het goed begrijp mag je dus gewoon tegen een mod zeggen dat hij/zij moet opflikkeren? helemaal top ^O^ *O*
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_147363577
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 17:14 schreef Voxs het volgende:

[..]

[..]

Beter lezen, ik zei niet dat Liesje dat zei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')