Dat is wel erg treurig trouwensquote:
Hij is slim hoor. Kan best dat hij het zonder google weetquote:
dat schilderij vind ik lelijkquote:Op dinsdag 11 november 2014 01:48 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
van wie is deze? weet je dat?
slimheid heeft niks te maken met je kennis van zakenquote:Op dinsdag 11 november 2014 01:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij is slim hoor. Kan best dat hij het zonder google weet
Niet iedereen was een braaf scholiertje.quote:
Dat bedoel ik ook niet. ga lekker ergens anders trollen man, druifquote:Op dinsdag 11 november 2014 01:50 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
slimheid heeft niks te maken met je kennis van zaken
nee, dat is precies wat jij insinueert. Hij is slim dus hij weet het.quote:Op dinsdag 11 november 2014 01:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook niet. ga lekker ergens anders trollen man, druif
Van Etto geloof ik best dat hij het weet, gewoon een punt idd.quote:Op dinsdag 11 november 2014 01:50 schreef datismijnmening het volgende:
Ik ga er vanuit dat er niet gecheat wordt met plaatjeszoekers en shit dus gewoon een punt
algemene kennis heeft niks met braaf scholiertje te maken.quote:Op dinsdag 11 november 2014 01:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
Niet iedereen was een braaf scholiertje.
Als je tof wilt doen zijn daar genoeg andere topics voor.quote:Op dinsdag 11 november 2014 01:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
algemene kennis heeft niks met braaf scholiertje te maken.
Je ouders kunnen je ook dingen bijbrengen. Helaas wordt dat niet bij iedereen gedaan blijkbaar.
Nah. Was niet bedoelt om je te bashen ofzoquote:Op dinsdag 11 november 2014 01:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
Als je tof wilt doen zijn daar genoeg andere topics voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |