dit weet niemandquote:Op dinsdag 11 november 2014 01:44 schreef deadprez het volgende:
Ook niet te snel een nieuwe vraag stellen, geef anderen ook de kans.
al zou je de kunstenaar kennen dan moet je ook nog dit specifieke schilderij van die kunstenaar kennenquote:Op dinsdag 11 november 2014 01:44 schreef datismijnmening het volgende:
Jammer jongens
Ik had gehoopt dat er nog een beetje kunstkenners waren op de late avond
Er gaat verdomme niemand naar bed voor deze vraag geraden isquote:Op dinsdag 11 november 2014 01:44 schreef deadprez het volgende:
Ook niet te snel een nieuwe vraag stellen, geef anderen ook de kans.
Jij bent 15quote:
jij hebt het meisje met de parel getekendquote:Op dinsdag 11 november 2014 01:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kan werk van Johannes Vermeer wel herkennen.
quote:Op dinsdag 11 november 2014 01:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij bent 15Je herkent werk van Rembrandt nog niet eens waarschijnlijk
dat klopt, best een leuk werkje al zeg ik het zelf.quote:Op dinsdag 11 november 2014 01:46 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
jij hebt het meisje met de parel getekend
Als je de kunstenaar kent dan kun je zijn werk ook wel herkennenquote:Op dinsdag 11 november 2014 01:45 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
al zou je de kunstenaar kennen dan moet je ook nog dit specifieke schilderij van die kunstenaar kennen
Niks mis mee hoor, op mijn 15e gaf ik ook geen fuck daarom.quote:
Wel?quote:
Ik zeg ook niet dat er wat mis mee isquote:Op dinsdag 11 november 2014 01:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
Niks mis mee hoor, op mijn 15e gaf ik ook geen fuck daarom.
Je had op je 15e nooit van de Nachtwacht etc. gehoord?quote:Op dinsdag 11 november 2014 01:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
Niks mis mee hoor, op mijn 15e gaf ik ook geen fuck daarom.
Simba kan het echter beter.quote:Op dinsdag 11 november 2014 01:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
dat klopt, best een leuk werkje al zeg ik het zelf.
Nee, inderdaad.quote:Op dinsdag 11 november 2014 01:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je had op je 15e nooit van de Nachtwacht etc. gehoord?
Kadinsky.quote:Op dinsdag 11 november 2014 01:43 schreef datismijnmening het volgende:
Het is een Russische schilder
makkelijke da vinciquote:Op dinsdag 11 november 2014 01:48 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
van wie is deze? weet je dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |