ze kunnen toch niet naast elkaar staanquote:Op dinsdag 11 november 2014 02:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En waarom staat jouw post dan onder die van mij?
Chuck Norris.quote:Op dinsdag 11 november 2014 02:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wie speelde de rol van Max in de serie Dark Angel?
Je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 11 november 2014 02:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Kijk je OP en nu net kreeg ik puntje van etto. Niet moeilijk doen of heb je optellen nog niet gehad op je schooltje?
Mijn moeder is groot fan van de boeken van de Brontė zussen, ik kan jullie wel een keer koppelen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 02:11 schreef Insomnia_ het volgende:
Voor meer Jane Austen feitjes kunnen jullie me altijd dmen overigens.
Ook sparren over de literaire inhoud kunnen jullie altijd bij me terecht.
flikker op johquote:Op dinsdag 11 november 2014 02:11 schreef Insomnia_ het volgende:
Voor meer Jane Austen feitjes kunnen jullie me altijd dmen overigens.
Ook sparren over de literaire inhoud kunnen jullie altijd bij me terecht.
je lelijke moederquote:Op dinsdag 11 november 2014 02:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wie speelde de rol van Max in de serie Dark Angel?
Beter negeren. Trollt overalquote:Op dinsdag 11 november 2014 02:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Doe even normaal man
Als je niet tegen je verlies kunt kan je maar beter uitloggen
Dit is correct.quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/V8_(televisiezender)quote:Op dinsdag 11 november 2014 02:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Is de serie Dark Angel ook in Nederland op de tv geweest?
het is niet verliezen als er op hetzelfde moment het juiste antwoord gegeven wordt, zoals in de op staatquote:Op dinsdag 11 november 2014 02:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Doe even normaal man
Als je niet tegen je verlies kunt kan je maar beter uitloggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |