abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 27 oktober 2000 @ 16:47:59 #1
1658 bogus
... het lijk in jouw badkuip
pi_422471
Uit de streamverslagen geplukt:

14.55: Ed: "Lief, morgen om 12 uur ben ik bij je' tegen zijn vrouw. Vrouw is emotioneel in de war zegt Ed (heeft ie van Hummie te horen gekregen). 'Ze heeft me gewoon nodig'

Dit vind ik dus zo'n smerige streek, precies hetzelfde als vorig jaar. Hummie vertelde toen toch aan Mona dat het thuis helemaal niet goed ging etc. en toen is ze samen met Bianca en een oprotpremie opgestapt.

Ok, ik ben geen insider maar de vrouw die gisteren in de live-show ten tonele werd gevoerd als Ed's vrouw, zag er allerminst uit als 'emotioneel in de war'.

Ze werden er bijgehaald om BB te helpen Ed eruit te krijgen. En volgens mij was ze zelf niet eens echt overtuigd of dat wel het juiste was wat ze moest doen. Maar als ze het zo gaan spelen...

Hummie speelt op deze manier erg wreed met de familiare gevoelens van de bewoners.

[Dit bericht is gewijzigd door bogus op 27-10-2000 16:51]

Destroy all dreamers with doubts and depression...
pi_422506
Helemaal mee eens. Natuurlijk is het voor die vrouw helemaal raar, ik bedoel, wij zaten al met z'n allen vol ongeloof op het puntje van de stoel maar voor haar moet het nog moeilijker zijn. Vergeet niet dat hij ook een 11 dagen oude baby achterliet toen hij wegging, misschien dacht zijn vrouw toen wel: "Nou ja, die twee weekjes kan ik hem wel missen, want hij wordt toch weggestemd".

Het is wel misselijk van Veronica dat ze op alle mogelijke manieren proberen te manipuleren, terwijl Beau rekende op het 'zelfreinigende effect van de groep'. Moest daar trouwens wel om lachen, denkt ie dat het een oven is ofzo?

Het is ook beter voor Ed zelf als hij nu gaat.

Bij de weg: ben ik de enige die heeft gehoord dat Ed de eerste avond dat hij binnen was, zei: "Nu hebben jullie weer iemand om te nomineren"? Op een sarcastisch toontje?

vrijdag 27 oktober 2000 @ 17:08:16 #3
1658 bogus
... het lijk in jouw badkuip
pi_422518
quote:
Op 27 oktober 2000 17:02 schreef weathergirl het volgende:
Helemaal mee eens. Natuurlijk is het voor die vrouw helemaal raar, ik bedoel, wij zaten al met z'n allen vol ongeloof op het puntje van de stoel maar voor haar moet het nog moeilijker zijn. Vergeet niet dat hij ook een 11 dagen oude baby achterliet toen hij wegging, misschien dacht zijn vrouw toen wel: "Nou ja, die twee weekjes kan ik hem wel missen, want hij wordt toch weggestemd".

Het is wel misselijk van Veronica dat ze op alle mogelijke manieren proberen te manipuleren, terwijl Beau rekende op het 'zelfreinigende effect van de groep'. Moest daar trouwens wel om lachen, denkt ie dat het een oven is ofzo?

Het is ook beter voor Ed zelf als hij nu gaat.

Bij de weg: ben ik de enige die heeft gehoord dat Ed de eerste avond dat hij binnen was, zei: "Nu hebben jullie weer iemand om te nomineren"? Op een sarcastisch toontje?

Het zelfreinigend effect van de groep, vreselijke opmerking inderdaad! Het leek mij ook vrij onverantwoord om het huis in te gaan met een klein kindje, maar dat is zijn beslissing. Ed zal er zaterdag wel uit gaan.

Ik weet eigenlijk niet wat zijn vrouw gedacht heeft, maar niet dat lijkt me. Ik heb het Ed trouwens wel horen zeggen hoor, maar om dit daar nu mee in verband te brengen, ik weet het niet.

Destroy all dreamers with doubts and depression...
pi_422526
Bogus, mee eens.
Maar schreef ik al hier

http://www.fokforum.nl/showtopic/21596/4

pi_422527
quote:
Op 27 oktober 2000 16:47 schreef bogus het volgende:

14.55: Ed: "Lief, morgen om 12 uur ben ik bij je' tegen zijn vrouw. Vrouw is emotioneel in de war zegt Ed (heeft ie van Hummie te horen gekregen). 'Ze heeft me gewoon nodig'

Yeps, woorden vanaf mijn toetsenbord en dit heeft Ed letterlijkgezegd. Ik had er ook meteen me bedenkingen over, Want een vrouw emotioneel in de war, die had gisteravond wel staan huilen, hem gesmeekt niet zo koppig te doen en naar huis te komen etc.

Maar nee, hem kennende bleef ze in mijn ogen vrij rustig. Ze gaf al aan: hij gaat toch niet, dus verrassend dat ie, ondanks dat ze even met hem mocht spreken, in het huis bleef, was het voor haar zeker niet.

Maar dit is gewoon 1 manier waarop VOO hem onder druk zet, het verdubbelen van de prijs voor de muntjes is de andere manier.

Maar VOO laat nu open en bloot haar ware aard zien, en echt fraai...dat is ie niet...

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_422543
quote:

Ok, ik ben geen insider maar de vrouw die gisteren in de live-show ten tonele werd gevoerd als Ed's vrouw, zag er allerminst uit als 'emotioneel in de war'.

Tijdje geleden in gesprek met Ferdi en Georgie verbaasde Ed zich erover dat ZIJ de meiden in het huis er absoluut niet lelijk uit vonden zien. Nee, HIJ legde de lat toch wel een paar treetjes hoger!
Gezien deze uitspraak vraag ook ik me af:
Wie was deze vrouw?
pi_422546
foutje

[Dit bericht is gewijzigd door trevanian op 27-10-2000 17:23]

pi_422567
Wat is dat nou voor een gez... over VOO? Voordat je uberhaubt het huis in mag en dus uitgestemd kan worden, teken je ergens voor. Dat heet een reglement waar men geacht wordt zich aan te houden. Ook Ed dus. Zal een lekker zooitje gaan worden als iedereen maar een beetje de regeltjes naar zijn of haar believen zal ,,bijspijkeren,, Dus geen discussie Ed, gewoon je koffertje weer inpakken. Dit had je kunnen weten. Wel jammer van die tegenstrijdigheden by the way!!
  vrijdag 27 oktober 2000 @ 17:55:06 #9
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_422596
Lijkt me wel te verklaren dat zijn vrouw emotioneel in de war is.

In de uitzending was ze zichtbaar gespannen.
Wist dat Ed zijn woord zou houden, maar zei tevens dat hij MEER dan een punt had gemaakt, en vroeg hem mee te gaan.
Dit onder lichte druk van VOO, maar toch, ze hoefde dit niet te doen.
En als je man dan ook nog eens gaat zitten grienen...

Natuurlijk heeft zij later de hoon van het publiek gehoord, en is ze wellicht tot aan de voordeur gevolgd door de roddelpers of VOO zelf.

Dan heb ik het nu nog niet eens over de lichte mate van (affectieve) verwaarlozing van zijn kinderen.

Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_423044
quote:

Dit vind ik dus zo'n smerige streek, precies hetzelfde als vorig jaar. Hummie vertelde toen toch aan Mona dat het thuis helemaal niet goed ging etc. en toen is ze samen met Bianca en een oprotpremie opgestapt.

Juist. Bogus, hartgrondig mee eens. Dat is nu precies waar de makers zo akelig mee uit de bocht vliegen. Zij hebben een probleem, niet de bewoners en niet de vrouw en de vriend van Ed. Maar ondertussen proberen ze wel anderen de boel te laten opknappen. Het risico van echtelijke ruzies en wantrouwen interesseert ze kennelijk niet.

Zonde, want ik vond bij BB, itt tot DB, dat de makers al met al toch redelijk integer bezig waren. Vond

[Dit bericht is gewijzigd door Arjuno op 27-10-2000 20:53]

The trick is to keep breathing
  vrijdag 27 oktober 2000 @ 21:03:07 #11
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_423079
quote:

Natuurlijk zegt Ed dit. Jullie zijn geloof ik ook niet echt slim.

Als ik zo'n stunt zou uit hebben gehaald waarvan ik niet wist hoe ik die op moest lossen. Zou ik ook zo'n smoes verzinnen. Zo kan je met opgeheven hoofd naar buiten lopen onder het mom van 'ik had nog wel willen vol houden maar mijn vrouw kan het niet aan'. Dit is gewoon een klassieker.

Ik ben Ed van de firma list en bedrog.

pi_423134
Precies, alsof hij eerder rekening heeft gehouden met de gevoelens van zijn vrouw!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')