quote:Op maandag 10 november 2014 17:34 schreef HaJee het volgende:
Ik ontken het bestaan van Roda JC dus dat maakt het beantwoorden van de vraag al bij voorbaat onmogelijk
Vertel.quote:Op maandag 10 november 2014 17:34 schreef HaJee het volgende:
Ik ontken het bestaan van Roda JC dus dat maakt het beantwoorden van de vraag al bij voorbaat onmogelijk
Waarom ontken je het bestaan danquote:Op maandag 10 november 2014 17:36 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ik weet gewoon het antwoord niet. Dit was zelfs voor mìjn tijd
Omdat ik dan de vraag niet hoef te beantwoordenquote:Op maandag 10 november 2014 17:37 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Waarom ontken je het bestaan dan
EDIT: tot nu toe is JV het verst
Gewoon afwisselen qua categorieënquote:Op maandag 10 november 2014 17:40 schreef jatochneetoch het volgende:
Ik vind dat er een voetbalvragenlimiet moet komen.
FC Cauberg.quote:Op maandag 10 november 2014 17:42 schreef MrBanaan1 het volgende:
Johannes en PowerLoungen hebben allebei 1 van de 2 antwoorden gegeven, dus beide 1 punt of weet iemand iets beters?
Tja dat kun je je bij veel vragen afvragenquote:Op maandag 10 november 2014 17:42 schreef HPLC het volgende:
Ff opgezocht, maar hoe kan iemand buiten Kerkrade dit ooit weten?
Je leest over antwoorden heenquote:Op maandag 10 november 2014 17:42 schreef MrBanaan1 het volgende:
Johannes en PowerLoungen hebben allebei 1 van de 2 antwoorden gegeven, dus beide 1 punt of weet iemand iets beters?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |