Dan heb je geen JD tune zekerquote:Op maandag 10 november 2014 18:43 schreef Robuust-koekje het volgende:
[..]
Wat?? ik zit "maar" op 342 pk na de tuning..... klopt vast iets niet
Jawel maar dan hebben ze vast niet alles optimaal gedaanquote:
quote:Op maandag 10 november 2014 18:47 schreef Robuust-koekje het volgende:
[..]
Jawel maar dan hebben ze vast niet alles optimaal gedaan
Hahahahaahahahahahaquote:Op maandag 10 november 2014 18:47 schreef Robuust-koekje het volgende:
[..]
365PKquote:Op maandag 10 november 2014 18:47 schreef Robuust-koekje het volgende:
[..]
Robuust-koekje,maak gewoon een foto van je rollerbankuitdraai en zet het hier neer,het is niet zo moeilijk.quote:Op maandag 10 november 2014 18:47 schreef Robuust-koekje het volgende:
[..]
Dit.quote:Op maandag 10 november 2014 18:53 schreef Charged het volgende:
[..]
Robuust-koekje,maak gewoon een foto van je rollerbankuitdraai en zet het hier neer,het is niet zo moeilijk.
Die heb ik ook hier nog liggen hequote:Op maandag 10 november 2014 18:53 schreef Charged het volgende:
[..]
Robuust-koekje,maak gewoon een foto van je rollerbankuitdraai en zet het hier neer,het is niet zo moeilijk.
Netjes! Wat voor auto?quote:Op maandag 10 november 2014 18:57 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dit.
Dit is die van mij.
[ afbeelding ]
Dat valt wel mee,knul....het zou alleen maar helpen om te bevestigen dat je niet uit je nek zevert,that's all.quote:Op maandag 10 november 2014 18:58 schreef Robuust-koekje het volgende:
[..]
Die heb ik ook hier nog liggen heik zal ze wel eens opvragen voor je, kan je weer lekker slapen toch?
Nja bij 95 zal de klopsensor er wel voor zorgen dat er wat minder vermogen is, maar 98 of 100 merk je echt niet.quote:Op maandag 10 november 2014 18:38 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Stage 1 rijdt al formidabel!
Dan kan je nog makkelijk 95 liefst 98 tanken. Octaanbooster zit puur tussen je oren dat het effect heeft, dat merk je gewoon niet.
+365pk/470nm is meer dan genoeg om je goed te voelen op de autobaan.
'98 GTT.quote:
Snap ik ook wel, ik zal wel dat rapport eens opzoeken en proberen wat foto's te sturen.quote:Op maandag 10 november 2014 19:02 schreef Charged het volgende:
[..]
Dat valt wel mee,knul....het zou alleen maar helpen om te bevestigen dat je niet uit je nek zevert,that's all.
Begrijp me niet verkeerd,ik juich zulke wagens en serieuze eigenaren alleen maar toe op PTA.
Nah,ik ben serieus benieuwd,herstel mijn hoop in de nieuwe generatie pta-ers die niet doen patsen met mindfucks,hersenspinsels en andere ongein.quote:Op maandag 10 november 2014 19:44 schreef Robuust-koekje het volgende:
[..]
Snap ik ook wel, ik zal wel dat rapport eens opzoeken en proberen wat foto's te sturen.
(Moet wel zeggen dat de auto niet op mijn naam staat maar wel van mij is zegmaari.v.m. het helemaal nergens kunnen verzekeren op mijn naam )
Maak gewoon een filmpje van je auto, en ga een rondje rijden. Dan geloven we je pas helemaalquote:Op maandag 10 november 2014 19:44 schreef Robuust-koekje het volgende:
[..]
Snap ik ook wel, ik zal wel dat rapport eens opzoeken en proberen wat foto's te sturen.
(Moet wel zeggen dat de auto niet op mijn naam staat maar wel van mij is zegmaari.v.m. het helemaal nergens kunnen verzekeren op mijn naam )
Jezelf quoten is not done,i know maar ik ben er eigenlijk best wel klaar mee.quote:Op maandag 10 november 2014 19:56 schreef Charged het volgende:
[..]
Nah,ik ben serieus benieuwd,herstel mijn hoop in de nieuwe generatie pta-ers die niet doen patsen met mindfucks,hersenspinsels en andere ongein.
geen idee of de foto werkt, http://imgur.com/qIbDSp1 ik had deze nog bij de aankoop van mijn golf laten maken.quote:Op maandag 10 november 2014 20:31 schreef Charged het volgende:
[..]
Jezelf quoten is not done,i know maar ik ben er eigenlijk best wel klaar mee.
Laat dat ding zien wat je claimed te hebben sinds een aantal maanden terug....
Pomp hier een paar straten verderop verkoopt ook wegwerp fototoestellen..misschien dat een werknemer daar even wil meehelpen een foto maken?quote:Op maandag 10 november 2014 23:41 schreef T42 het volgende:
pomp hier in de buurt verkoopt euro107 aan de pomp (gemert)
Hier is het koppel 360NM en max pk's 200.quote:Op maandag 10 november 2014 22:54 schreef Robuust-koekje het volgende:
[..]
geen idee of de foto werkt, http://imgur.com/qIbDSp1 ik had deze nog bij de aankoop van mijn golf laten maken.
die van J&D zal ik ook even opzoeken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |