SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult niet alle Brabanders adoreren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Viola aanbidden;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bezoedelen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Praat niet over FUT (met chicks) maar wel over chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dat cheap team dat ik van jou gekopieerd hebt speelt echt goed hoor Trapz. Benieuwd of ik nog iets beters ga krijgen als ik straks met blauwe en zwarte kaartjes ga spelen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dat team is het beste team waar ik ooit mee heb gespeeld.quote:Op maandag 10 november 2014 09:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Dat cheap team dat ik van jou gekopieerd hebt speelt echt goed hoor Trapz. Benieuwd of ik nog iets beters ga krijgen als ik straks met blauwe en zwarte kaartjes ga spelenalles klopt gewoon en is goed in balans.
Welk team is dat?quote:Op maandag 10 november 2014 09:45 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dat team is het beste team waar ik ooit mee heb gespeeld.alles klopt gewoon en is goed in balans.
Mijn goedkoopste team (met Doumbia en IF Rondon) is al bij al denk ik ook mijn beste team![]()
![]()
quote:Op maandag 10 november 2014 09:47 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Welk team is dat?
Mijn goedkoopste team (met Doumbia en IF Rondon) is al bij al denk ik ook mijn beste teamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Mijn Russische team speelt ook heel prima. Middenveld is iets minder goed dan in dat BPL team, maar IF Rondon en Doumbia > Benteke en Vargas.quote:Op maandag 10 november 2014 09:45 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dat team is het beste team waar ik ooit mee heb gespeeld.alles klopt gewoon en is goed in balans.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op maandag 10 november 2014 09:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Ik heb alleen IF Wilshere ipv Dembele. Dat is ook echt een baasjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik irriteer me ook mateloos aan Dembele omdat hij een linkspoot is dus ik wissel hem ingame om met Diabyquote:Op maandag 10 november 2014 09:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb alleen IF Wilshere ipv Dembele. Dat is ook echt een baasje
Ik heb echt een hekel aan ingame wissels moeten maken (en vergeet het ook steeds). En NIF Wilshere zou ook prima voldoen, denk ik.quote:Op maandag 10 november 2014 09:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik irriteer me ook mateloos aan Dembele omdat hij een linkspoot is dus ik wissel hem ingame om met DiabyNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Even proberen, eerst even mijn IF Emenike Doumbia team afmaken.quote:Op maandag 10 november 2014 09:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb echt een hekel aan ingame wissels moeten maken (en vergeet het ook steeds). En NIF Wilshere zou ook prima voldoen, denk ik.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dit was een verwijzing naar Heerenveen omdat ze het toch voor elkaar hebben gekregen om als enige van Dordrecht te verliezen.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ach ja, als je niet pretendeerd een topclub te zijn dan kan datquote:Op maandag 10 november 2014 09:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dit was een verwijzing naar Heerenveen omdat ze het toch voor elkaar hebben gekregen om als enige van Dordrecht te verliezen.![]()
![]()
Geen idee wat de definitie is van een topclub volgens jullie? Volgens mij komt het uit de media dat het de "traditionele top 3" is dus ik weet niet waar jij dat vandaan haalt? Leuk dat continu trollen man.quote:Op maandag 10 november 2014 09:57 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ach ja, als je niet pretendeerd een topclub te zijn dan kan dat
Aldus Koning Troll.quote:Op maandag 10 november 2014 09:58 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Geen idee wat de definitie is van een topclub volgens jullie? Volgens mij komt het uit de media dat het de "traditionele top 3" is dus ik weet niet waar jij dat vandaan haalt? Leuk dat continu trollen man.![]()
![]()
Zlatan vanaf nu op zwarte schoenen omdat hij z'n contract met Nike niet heeft verlengdTevens vanavond vanaf 19:00 PSN onderhoud.
![]()
Mooie bank.quote:Op maandag 10 november 2014 09:53 schreef Kiid het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is echt een jizz team. Ik had hem gemaakt om 4-3-3 proberen (heb alleen nog 41212 gespeeld) en ik won 3x op rij de Goldcup en ook met heel goed voetbal
.
Xavi speelde ala Clasie op het middenveld. Geweldige speler, hij gaat ook in het eerste![]()
![]()
Welk budget driehoekje kan ik hier plaatsen? Ik heb iig 1 tripple link nodig... Niet genoeg doekoeloe voor Marchisio en Chiellini.
quote:Op maandag 10 november 2014 09:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Damn, ik voel me steeds slechter en slechter als ik dit soort gemiddeldes zieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik mag al heel blij zijn als ik ongeveer 1 op 1 loop met de topscorer van een team, laat staan 3 spelers, dat lukte mij alleen in FUT 12 (en veel single matches).![]()
Denk dat je Elm snel zat gaat zijnquote:Op maandag 10 november 2014 10:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Welk budget driehoekje kan ik hier plaatsen? Ik heb iig 1 tripple link nodig... Niet genoeg doekoeloe voor Marchisio en Chiellini.![]()
![]()
Onouha - Caulker - Fer. Maar dat gaat zeker niet met Fer in je andere team?quote:Op maandag 10 november 2014 10:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Welk budget driehoekje kan ik hier plaatsen? Ik heb iig 1 tripple link nodig... Niet genoeg doekoeloe voor Marchisio en Chiellini.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Zat ik er toch aardig dichtbijquote:Op maandag 10 november 2014 10:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Fuck bitches. dit gaat hem worden.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Wat had jij dan?quote:Op maandag 10 november 2014 10:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zat ik er toch aardig dichtbij
quote:quote:Op maandag 10 november 2014 10:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Onouha - Caulker - Fer. Maar dat gaat zeker niet met Fer in je andere team?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Je kunt ook gewoon Marchisio met een goedkopere Juventus Italiaanse CB dan, Barzagli is denk ik sowieso beter dan Chiellinien Bonucci/Ogbonna kosten geen drol.
Iets met Gustavo en Naldo kan ook, maarja Naldo is de grootste aids die ik ooit heb gehad dus geen aanrader.![]()
Ook wel een goed idee.quote:Op maandag 10 november 2014 10:18 schreef DutchSL het volgende:
Je kunt ook gewoon Marchisio met een goedkopere Juventus Italiaanse CB dan, Barzagli is denk ik sowieso beter dan Chiellinien Bonucci/Ogbonna kosten geen drol.
Iets met Gustavo en Naldo kan ook, maarja Naldo is de grootste aids die ik ooit heb gehad dus geen aanrader.
Felipe Melo is ook een baas op het middenveld trouwens, heb je ook meer speelruimte qua CB's omdat je daar al wat Turkse competitie zooi hebt staan.![]()
quote:Op maandag 10 november 2014 10:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Fuck bitches. dit gaat hem worden.
Lijkt me beter zo.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Begovicquote:Op maandag 10 november 2014 10:27 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lijkt me beter zo.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Is die Tiote goed dan?quote:Op maandag 10 november 2014 10:27 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lijkt me beter zo.paupershooting stats.
Defensief echt een koning. Touré kan ook.quote:Op maandag 10 november 2014 10:29 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Is die Tiote goed dan?paupershooting stats.
Andere CB's ook, maar lijkt me iig beter dan die jij had.Met die Turk op LB.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Dan maar zo proberen thanks!quote:Op maandag 10 november 2014 10:30 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Defensief echt een koning. Touré kan ook.
inb4 ozz over die turken opmerking.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Haten op Erkinquote:Op maandag 10 november 2014 10:30 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Defensief echt een koning. Touré kan ook.
http://www.futhead.com/15(...)kin/compare/14-1017/
Erkin gewoon meer total stats dan Filipe Luis![]()
![]()
Morrie![]()
even kijken of er al een full IF team gemaakt kan worden![]()
had ik gister net een paar wanyama's ingeslagen komen die 35K packs nog eens
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ja.quote:Op maandag 10 november 2014 10:44 schreef Rijst het volgende:
Denk dat ik een chromecast ga halen en dat ga gebruiken met popcorn time. Doen meer mensen dit?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
doe het nu gewoon met hdmi kabel van laptop naar tv en dan popcorn time eropquote:Op maandag 10 november 2014 10:44 schreef Rijst het volgende:
Denk dat ik een chromecast ga halen en dat ga gebruiken met popcorn time. Doen meer mensen dit?werkt ook perfect
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
behalve dat je laptop vast zit aan je tvquote:Op maandag 10 november 2014 10:50 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
doe het nu gewoon met hdmi kabel van laptop naar tv en dan popcorn time eropwerkt ook perfect
![]()
![]()
Veel meer gedoe. Chromecast en dan gewoon youtube, fox sport, twith en popcorntime naar je tv sturen en besturen met je telefoon/tablet.quote:Op maandag 10 november 2014 10:50 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
doe het nu gewoon met hdmi kabel van laptop naar tv en dan popcorn time eropwerkt ook perfect
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik heb geen ingang op mn laptopquote:Op maandag 10 november 2014 10:50 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
![]()
mja heb een hdmi kabel van 5 meter en een extern toetsenbordquote:Op maandag 10 november 2014 10:52 schreef Zhano het volgende:
[..]
behalve dat je laptop vast zit aan je tv'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
hahahahaquote:Op maandag 10 november 2014 10:54 schreef Zhano het volgende:
[..]
Komt goed uit, je hebt alleen maar een uitgang nodig.![]()
![]()
Ja wel chill. Ik heb dus een internet abbo en niet een abbo voor op de tv. Internet abbo is goedkoper. En kan ik ook nog kijken als ik niet thuis ben enzo. En nu stream ik het dus gewoon naar mijn tv.quote:Op maandag 10 november 2014 10:54 schreef Rijst het volgende:
[..]
Oja nog een reden om een chrome cast te halenHier voor gebruikte ik de tv app van mijn smart tv maar met je telefoon besturen is nog fijner.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Zelfs dan. Je bent toch een film aan het kijken? Je hoeft je DVD of PS4 speler toch ook naast je neer te zetten op de bank?quote:Op maandag 10 november 2014 10:54 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
mja heb een hdmi kabel van 5 meter en een extern toetsenbord
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
ja klopt, het is ook gewoon totaal geen moeite zo. bedoel, als zelfs ik het doe zegt het toch al genoegquote:Op maandag 10 november 2014 10:57 schreef DuTank het volgende:
[..]
Zelfs dan. Je bent toch een film aan het kijken? Je hoeft je DVD of PS4 speler toch ook naast je neer te zetten op de bank?
mja als je geen hdmi uitgang hebt gewoond ie chromecast halen Rijst'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Gewoon een chromecast uit China bestellen.quote:
Ik had niet het idee dat duTank het met je eens wasquote:Op maandag 10 november 2014 10:58 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja klopt, het is ook gewoon totaal geen moeite zo. bedoel, als zelfs ik het doe zegt het toch al genoeg
mja als je geen hdmi uitgang hebt gewoond ie chromecast halen RijstMisschien komt het door zijn verlepte zin..
![]()
ja i knowquote:Op maandag 10 november 2014 11:00 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik had niet het idee dat duTank het met je eens wasMisschien komt het door zijn verlepte zin..
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
waarom zakken prijzen van IF's die al uit pack zijn omdat er 35K packs zijnmensen zijn echt koopverslaafd heb ik het idee
#FreeTrapz![]()
Omat mensen hun spelers willen verkopen zodat ze packs kunnen kopenquote:Op maandag 10 november 2014 11:08 schreef FCsuarez het volgende:
waarom zakken prijzen van IF's die al uit pack zijn omdat er 35K packs zijnmensen zijn echt koopverslaafd heb ik het idee
![]()
![]()
PS4 speler, je weet tochquote:Op maandag 10 november 2014 11:00 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik had niet het idee dat duTank het met je eens wasMisschien komt het door zijn verlepte zin..
zie jij een vraagteken staan dan?quote:Op maandag 10 november 2014 11:10 schreef Rijst het volgende:
een vraag stellen en vervolgens het antwoord geven in dezelfde zin.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Voor het eerst in weken dat je er 1 gebruikt volgens mij.quote:Op maandag 10 november 2014 11:12 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zie jij een vraagteken staan dan?![]()
nee, ik zie helemaal geen interpunctie.quote:Op maandag 10 november 2014 11:12 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zie jij een vraagteken staan dan?![]()
Moest ook goed zoeken op het toetsenbord.quote:Op maandag 10 november 2014 11:14 schreef Zhano het volgende:
[..]
Voor het eerst in weken dat je er 1 gebruikt volgens mij.
#FreeTrapz![]()
Waar staat dan een vraagteken? (behalve in deze post)quote:Op maandag 10 november 2014 11:15 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Moest ook goed zoeken op het toetsenbord.![]()
Gewoon googlen op vraagteken, naar de wikipedia page en dan copy+paste als je er eentje ziet.quote:Op maandag 10 november 2014 11:15 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Moest ook goed zoeken op het toetsenbord.![]()
Type er net toch eentje, sla de post maar op kan zomaar de laatste zijn.quote:Op maandag 10 november 2014 11:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Waar staat dan een vraagteken? (behalve in deze post)Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
hhuuuu een komma en een punt wat is deze ik wort helemaal gek dat dit kan in nlquote:Op maandag 10 november 2014 11:21 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Type er net toch eentje, sla de post maar op kan zomaar de laatste zijn.![]()
Nu zie ik het ja.quote:Op maandag 10 november 2014 11:21 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Type er net toch eentje, sla de post maar op kan zomaar de laatste zijn.![]()
Kan het ook wel, wil het alleen niet te vaak doen.quote:Op maandag 10 november 2014 11:21 schreef Zhano het volgende:
[..]
hhuuuu een komma en een punt wat is deze ik wort helemaal gek dat dit kan in nl
gr grPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Nederland wordt steeds slimmer.quote:Op maandag 10 november 2014 11:21 schreef Zhano het volgende:
[..]
hhuuuu een komma en een punt wat is deze ik wort helemaal gek dat dit kan in nl![]()
Is Szceszny zo goed dan? Ik heb Begovic en die is ook echt goed.quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Hij doet het bij mij best goed maar ik heb eigenlijk op lengte en prijsrange gesorteerd in de BPL en daar kwam hij uit.quote:Op maandag 10 november 2014 11:26 schreef DuTank het volgende:
[..]
Is Szceszny zo goed dan? Ik heb Begovic en die is ook echt goed.
Aardig wat puntjes voor me gepakt.
Rijke tata's zoals jou nemen toch wel de IF versie he.quote:Op maandag 10 november 2014 11:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hij doet het bij mij best goed maar ik heb eigenlijk op lengte en prijsrange gesorteerd in de BPL en daar kwam hij uit.
Aardig wat puntjes voor me gepakt.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Bij mij ook prima. Geen klachten over.quote:Op maandag 10 november 2014 11:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hij doet het bij mij best goed maar ik heb eigenlijk op lengte en prijsrange gesorteerd in de BPL en daar kwam hij uit.
Aardig wat puntjes voor me gepakt.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nee joh budgetteams spelen het best.quote:Op maandag 10 november 2014 11:30 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Rijke tata's zoals jou nemen toch wel de IF versie he.
IF Emenike wissel ik ook gewoon in over een paar weken voor zijn NIF.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Vanavond de 433 maar eens proberen met griezmann - IF Benz - IF James,
daarachter wil ik wel een BPL team maken met Fer en IF wanyama.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Begovic is volgens mij de langstequote:Op maandag 10 november 2014 11:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Aardig wat puntjes voor me gepakt.Die is 1k ofzo.
Howard gewoon
Want baardAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Die was toen een stuk duurder dan Szczesny volgens mij.quote:Op maandag 10 november 2014 11:35 schreef DuTank het volgende:
[..]
Begovic is volgens mij de langsteDie is 1k ofzo.
Met El Xavi erbijquote:Op maandag 10 november 2014 11:33 schreef FCsuarez het volgende:
Vanavond de 433 maar eens proberen met griezmann - IF Benz - IF James,
daarachter wil ik wel een BPL team maken met Fer en IF wanyama.![]()
![]()
...zijn er toch rare mensen op deze wereldquote:Op maandag 10 november 2014 11:34 schreef Tim86 het volgende:
WGR / Ben korte tijd gegijzeld geweest, en beroofd van 5 euro
Wat
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Aah vandaarquote:Op maandag 10 november 2014 11:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Die was toen een stuk duurder dan Szczesny volgens mij..
Ik moest laatst tegen hem. Hij pakte alles. Maar volgens mij is dat ook gewoon scripting-shit, want de volgende wedstrijd is het weer een andere keeper die of alles pakt, of juist alles door laat.quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik ben nog op zoek anar een goede Serie A spits, om IF menez te vervangen. Palacio en Tevez zijn niet mogelijk.
Iemand suggesties?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Higuain.quote:Op maandag 10 november 2014 11:38 schreef FCsuarez het volgende:
Ik ben nog op zoek anar een goede Serie A spits, om IF menez te vervangen. Palacio en Tevez zijn niet mogelijk.
Iemand suggesties?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Willian![]()
Wist niet dat een H/H workrate vleugelspeler zo goed kan zijn. Aanvallend heb ik niet zoveel aan hem maar er is gewoon veel minder ruimte achterin omdat hij steeds meeloopt![]()
Vleugelspelers moeten toch juist in de aanval van toegevoegde waarde zijn?quote:Op maandag 10 november 2014 11:39 schreef Henrys het volgende:
Willian![]()
Wist niet dat een H/H workrate vleugelspeler zo goed kan zijn. Aanvallend heb ik niet zoveel aan hem maar er is gewoon veel minder ruimte achterin omdat hij steeds meeloopt![]()
![]()
What the fuck.quote:Op maandag 10 november 2014 11:34 schreef Tim86 het volgende:
Watgeilquote:Ik kwam de dag erop langs bij hem thuis tegen 21 uur en had 20 euro bij mij en gaf mij de kam meteen mee en ik wilde eigenlijk weggaan, maar hij had een wit jurkje aan en dat vond ik wel aanstekelijk waardoor ik zelf ook even een jurjkje aandeed en naast hem op de bank ging zitten.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Gebruikte eerst Walcott, die staat zo ver naar voren dat mijn RB ook meer naar voren gaat staan en dan sta je open voor hoge steekballenquote:Op maandag 10 november 2014 11:41 schreef Freire het volgende:
[..]
Vleugelspelers moeten toch juist in de aanval van toegevoegde waarde zijn?![]()
Ook bij een eerste ontmoeting al kunnen vaststellen dat iemand te veel drugs gebruiktquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
zeg toch dat ik daar achter een BPL squad ga maken, dan ga ik toch Xavi daar niet neer zetten. Of speelt die soms in de BPL ? jij bent echt kk dom.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op maandag 10 november 2014 11:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ook bij een eerste ontmoeting al kunnen vaststellen dat iemand te veel drugs gebruikt
Plausibel maar er dan nog mee doorgaan.
Gewoon iemand tegenkomen tijdens avondwandelingen, en direct kunnen vaststellen dat hij teveel coke gebruikt is ook niet plausibelquote:Op maandag 10 november 2014 11:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Plausibel maar er dan nog mee doorgaan.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik heb ook die IF poolsekeepermetnietteonthoudencombinatievandelettersscenz, maar alleen omdat hij de beste optie was qua chem (Koscielny had een sterke link nodig, Lloris was vorig jaar kut en volgens Tim dit jaar ook kut).![]()
![]()
quote:Op maandag 10 november 2014 11:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Gewoon iemand tegenkomen tijdens avondwandelingen, en direct kunnen vaststellen dat hij teveel coke gebruikt is ook niet plausibel
Kan best een belletje gaan rinkelen hoor.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
![]()
what the fuck.
Moet je eens op Hakunabos googlen, die shit bestaat helemaal niet maar je kan hem echt op elk nederlands forum terugvinden![]()
Zat ook al te googlen.quote:Op maandag 10 november 2014 11:46 schreef Henrys het volgende:
[ afbeelding ]
what the fuck.
Moet je eens op Hakunabos googlen, die shit bestaat helemaal niet maar je kan hem echt op elk nederlands forum terugvindenWTF ja.
Ibarbo, duh.quote:Op maandag 10 november 2014 11:38 schreef FCsuarez het volgende:
Iemand suggesties?![]()
Je zegt dat je het 'wilt' en niet dat je het 'doet', kk skklquote:Op maandag 10 november 2014 11:43 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zeg toch dat ik daar achter een BPL squad ga maken, dan ga ik toch Xavi daar niet neer zetten. Of speelt die soms in de BPL ? jij bent echt kk dom.![]()
Zien we woensdagquote:Op maandag 10 november 2014 11:41 schreef Henrys het volgende:
[..]
Gaan jij en de turk nog vechten? Dan kan ik alvast de odds vaststellen![]()
wtfquote:Op maandag 10 november 2014 11:34 schreef Tim86 het volgende:
Wat'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Jij, Kiid, Glow in the dark condoms, biggest dick fight.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Been there done that.quote:Op maandag 10 november 2014 11:50 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Jij, Kiid, Glow in the dark condoms, biggest dick fight.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Je zou die gast maar s'avonds in dat donkere bos tegen komen dan zou ik ook met een stroomstootwapen lopenquote:Op maandag 10 november 2014 11:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zat ook al te googlen.WTF ja.
![]()
quote:Op maandag 10 november 2014 11:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Been there, enjoyed it, done that.![]()
Als je geen bruikbare ballen krijgt wordt het lastigquote:Op maandag 10 november 2014 11:57 schreef Kiid het volgende:
[..]
Te Vrede had wel een puike invalbeurt hé![]()
Snap niet dat Kazim gewisseld wordt, hij staat altijd verkeerd voor een spits maar hij kan wel mee voetballen en iedereen speelt beter met hem in het veld. Denk dat Kramer in de winter komt. die goal van hem was echt prachtigquote:Op maandag 10 november 2014 11:57 schreef Kiid het volgende:
[..]
Te Vrede had wel een puike invalbeurt hé![]()
0-0 spelen tegen Vitessequote:Op maandag 10 november 2014 11:57 schreef Kiid het volgende:
[..]
Te Vrede had wel een puike invalbeurt hé
#FreeTrapz![]()
Bohhh such skills many goals wow.quote:Op maandag 10 november 2014 11:57 schreef Kiid het volgende:
[..]
Te Vrede had wel een puike invalbeurt hé
Heel triest dat hij in de spits moet.
Walkutquote:Op maandag 10 november 2014 11:42 schreef Henrys het volgende:
[..]
Gebruikte eerst Walcott, die staat zo ver naar voren dat mijn RB ook meer naar voren gaat staan en dan sta je open voor hoge steekballen![]()
![]()
Tot twee keer toe verliezen van PEC.quote:
Kazim speelde echt matig, maar hij kon af en toe nog wel de bal bij zich houden. Te Vrede verloor werkelijk waar alles voorinquote:Op maandag 10 november 2014 11:58 schreef Henrys het volgende:
[..]
Snap niet dat Kazim gewisseld wordt, hij staat altijd verkeerd voor een spits maar hij kan wel mee voetballen en iedereen speelt beter met hem in het veld. Denk dat Kramer in de winter komt. die goal van hem was echt prachtig
Ik wil Achahbar zien![]()
![]()
Verkeerde account Trapz ik quote je kloon.quote:Op maandag 10 november 2014 11:59 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Tot twee keer toe verliezen van PEC.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik heb de goal niet gezien en ik volg hem ook niet, maar ik word wel een beetje 'moe' van die Ado gasten nu. Verhoek, Immers, Toornstra en dan zou hij er ook nog bij komen.quote:Op maandag 10 november 2014 11:58 schreef Henrys het volgende:
[..]
Snap niet dat Kazim gewisseld wordt, hij staat altijd verkeerd voor een spits maar hij kan wel mee voetballen en iedereen speelt beter met hem in het veld. Denk dat Kramer in de winter komt. die goal van hem was echt prachtig![]()
Te Vrede loopte nog minder dan Van Beukeringquote:Op maandag 10 november 2014 11:59 schreef Kiid het volgende:
[..]
Kazim speelde echt matig, maar hij kon af en toe nog wel de bal bij zich houden. Te Vrede verloor werkelijk waar alles voorin
http://foxsports.nl/video(...)g-willem-ii-2-0.html
Kunnen we echt wel gebruiken![]()
quote:Op maandag 10 november 2014 11:59 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Bohhh such skills many goals wow.
Heel triest dat hij in de spits moet.Alle voorzetten vielen voorbij de 2e paal, de ballen die enigszins in de goede richting kwamen zat hij goed bij (bijv. die lage voorzet van Toornstra).quote:Op maandag 10 november 2014 11:59 schreef Kiid het volgende:
[..]
Kazim speelde echt matig, maar hij kon af en toe nog wel de bal bij zich houden. Te Vrede verloor werkelijk waar alles voorin
Ok Topiek.quote:Op maandag 10 november 2014 12:00 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Verkeerde account Trapz ik quote je kloon.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op maandag 10 november 2014 12:01 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hehe was leuk. Wel een beetje awkward toen die van mij
[ afbeelding ]
ging en jij m op je bakkes kreeg![]()
![]()
Ja dat is wel waar maar ik vind het toch een beetje triest om zo iemand in de spitta te zien.quote:Op maandag 10 november 2014 12:01 schreef Freire het volgende:
[..]
[..]
Alle voorzetten vielen voorbij de 2e paal, de ballen die enigszins in de goede richting kwamen zat hij goed bij (bijv. die lage voorzet van Toornstra).
Kazim speelde dramatisch en liet ballen van zijn voet springen, speelde de bal zomaar bij Vitesse in de voeten en had totaal geen dreiging, maar ik vind dat we Te Vrede gisteren weinig kunnen verwijtenquote:Op maandag 10 november 2014 12:02 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja dat is wel waar maar ik vind het toch een beetje triest om zo iemand in de spitta te zien.![]()
![]()
Verdomme ik wil hier die accountnaam van die vreselijke troll die een paar maanden geleden zo'n heerlijke ruzie had met toefjes(helaas is de beste man vertrokken) neerzetten, maar weet t niet meerquote:![]()
mooie tijden waren dat.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik vind ze allebei bagger.quote:Op maandag 10 november 2014 12:05 schreef Freire het volgende:
[..]
Kazim speelde dramatisch en liet ballen van zijn voet springen, speelde de bal zomaar bij Vitesse in de voeten en had totaal geen dreiging, maar ik vind dat we Te Vrede gisteren weinig kunnen verwijten
Als je zo'n klasbak als Pelle gewend bent dan is dit wel triest.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Kan me niks hiervan herinneren.quote:Op maandag 10 november 2014 12:06 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Verdomme ik wil hier die accountnaam van die vreselijke troll die een paar maanden geleden zo'n heerlijke ruzie had met toefjes(helaas is de beste man vertrokken) neerzetten, maar weet t niet meer![]()
mooie tijden waren dat.![]()
hij leeft in z'n eigen wereld.quote:Op maandag 10 november 2014 12:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Kan me niks hiervan herinneren.![]()
Een wereld waarin geen rijst is en mensen zinnen beginnen met hoofdletters, hoe fijn zou dat zijn.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op maandag 10 november 2014 11:43 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zeg toch dat ik daar achter een BPL squad ga maken, dan ga ik toch Xavi daar niet neer zetten. Of speelt die soms in de BPL ? jij bent echt kk dom.![]()
Geweldig hoe ze het nog steeds voor elkaar kunnen krijgen je een los te geven als je tegenstander quit bij een 5-1 voorsprong![]()
![]()
Wat zat er los dan?quote:Op maandag 10 november 2014 12:20 schreef DannyDeko het volgende:
Geweldig hoe ze het nog steeds voor elkaar kunnen krijgen je een los te geven als je tegenstander quit bij een 5-1 voorsprong![]()
I thought it was Obvious.quote:Op maandag 10 november 2014 12:16 schreef Freire het volgende:
[..]
Mensen op fouten wijzen die je zelf ook maakt
Edit:
bohhh
#FreeTrapz![]()
sjon probeert inteligent over te kommenquote:Op maandag 10 november 2014 12:23 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Waz met die Engelse quotes swa.![]()
Wanyama als meest aanvallende middenvelder...whyquote:Op maandag 10 november 2014 12:21 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
I thought it was Obvious.
Edit:
[ afbeelding ]
bohhh![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
parctice to go to the EA forum because you guys suck cock of men in womancloths in hakunaforrestquote:Op maandag 10 november 2014 12:23 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Waz met die Engelse quotes swa.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
omdat iedereen toch op park the bus speelt en rent met de voorste 3 that's whyquote:Op maandag 10 november 2014 12:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wanyama als meest aanvallende middenvelder...whyPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Echt he.quote:Op maandag 10 november 2014 12:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wanyama als meest aanvallende middenvelder...why![]()
parctice? woman?quote:Op maandag 10 november 2014 12:25 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
parctice to go to the EA forum because you guys suck cock of men in womancloths in hakunaforrestRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
holy moses jesus crack on toastquote:Op maandag 10 november 2014 12:27 schreef ThadCastle het volgende:
hey ds2 ik doe jou na
let op
[ afbeelding ]
epic leipness![]()
Nissa.quote:Op maandag 10 november 2014 12:27 schreef ThadCastle het volgende:
hey ds2 ik doe jou na
let op
[ afbeelding ]
epic leipnessRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
beeeeeeeeeeeeeeeeeeellllquote:Op maandag 10 november 2014 12:27 schreef ThadCastle het volgende:
hey ds2 ik doe jou na
let op
[ afbeelding ]
epic leipness![]()
![]()
bohhhh khedira, nice pullquote:Op maandag 10 november 2014 12:27 schreef ThadCastle het volgende:
hey ds2 ik doe jou na
let op
[ afbeelding ]
epic leipness![]()
#FreeTrapz![]()
Thats why i need to practice.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Zal wel weer een vieze glitch van je zijnquote:Op maandag 10 november 2014 12:27 schreef ThadCastle het volgende:
hey ds2 ik doe jou na
let op
[ afbeelding ]
epic leipnessSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lekker Thad. En Boudebouzquote:Op maandag 10 november 2014 12:27 schreef ThadCastle het volgende:
hey ds2 ik doe jou na
let op
[ afbeelding ]
epic leipness
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
De PS4 prijzen zijn veel hoger. Ik verkocht die van mij voor 513k (nu 490k waard) Ik heb alle mega packs op andere accounts ook maar geopend, maar daar zat niet veel in (wel mijn eerste gold IF dit jaar maar het was Mustafi)quote:Op maandag 10 november 2014 12:31 schreef ThadCastle het volgende:
wtf Bale is 660k![]()
Van 45k naar 660k![]()
Had jij ook een bale in je packquote:Op maandag 10 november 2014 12:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
De PS4 prijzen zijn veel hoger. Ik verkocht die van mij voor 513k (nu 490k waard) Ik heb alle mega packs op andere accounts ook maar geopend, maar daar zat niet veel in (wel mijn eerste gold IF dit jaar maar het was Mustafi)ben je toch een smerig ventje.
Rijken worden alsmaar rijker
#FreeTrapz![]()
De armen worden rijkquote:Op maandag 10 november 2014 12:31 schreef ThadCastle het volgende:
wtf Bale is 660k![]()
Van 45k naar 660k![]()
![]()
Zoek een bak om je maaginhoud te deponeren.quote:Op maandag 10 november 2014 12:34 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Had jij ook een bale in je packben je toch een smerig ventje.
Rijken worden alsmaar rijker![]()
Ik kan er ook weinig aan doen.quote:Op maandag 10 november 2014 12:34 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Had jij ook een bale in je packben je toch een smerig ventje.
Rijken worden alsmaar rijker![]()
quote:Op maandag 10 november 2014 12:38 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Zoek een bak om je maaginhoud te deponeren.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Juist wel. Je kan ook geen packs openen.quote:Op maandag 10 november 2014 12:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik kan er ook weinig aan doen.![]()
Ik dacht: ik kan wel even een paar mega packs openen.quote:Op maandag 10 november 2014 12:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Juist wel. Je kan ook geen packs openen.![]()
Prachtig inderdaad of als de tegenstander al kapt bij het laadscherm je ook gewoon een verliespartij krijgt bijgeschreven.quote:Op maandag 10 november 2014 12:20 schreef DannyDeko het volgende:
![]()
quote:zeg dan gewoon niks. Als je niets nuttigs te melden hebt.
#FreeTrapz![]()
Doe normaal.quote:Op maandag 10 november 2014 12:44 schreef FCsuarez het volgende:
[..]zeg dan gewoon niks. Als je niets nuttigs te melden hebt.
![]()
Dit hoor je tegen jezelf te zeggen.quote:Op maandag 10 november 2014 12:44 schreef FCsuarez het volgende:
[..]zeg dan gewoon niks. Als je niets nuttigs te melden hebt.
![]()
T rex wel echt?quote:Op maandag 10 november 2014 12:58 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nee, Hitler is dood. Het is maar een acteur die Hitler speelt.![]()
Lijkt zo ja, maar hij concentreerde zich op zijn werk achter de camera ipv ervoor. Heeft o.a. Inception geregisseerd geloof ik.quote:Op maandag 10 november 2014 13:05 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja, die zat zonder werk na Jurassic Park 3.![]()
Zeker na de WAjong in vanwege zijn korte voor armenquote:Op maandag 10 november 2014 13:05 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja, die zat zonder werk na Jurassic Park 3.![]()
![]()
Ik zat vorige week een of ander programma op BNN te kijken, waarin enkele jongeren werden gevolgd die vast zaten (voor diefstal, meen ik). Die gast: "Ja, als ik straks vrij kom, doe ik net alsof ik helemaal leip in mijn kop ben. Krijg ik lekker Wajong. Heeft een vriend van mij ook gedaan. En dan heb ik gewoon gratis geld, net als hij."quote:Op maandag 10 november 2014 13:18 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zeker na de WAjong in vanwege zijn korte voor armen![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Klinkt primaquote:Op maandag 10 november 2014 13:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik zat vorige week een of ander programma op BNN te kijken, waarin enkele jongeren werden gevolgd die vast zaten (voor diefstal, meen ik). Die gast: "Ja, als ik straks vrij kom, doe ik net alsof ik helemaal leip in mijn kop ben. Krijg ik lekker Wajong. Heeft een vriend van mij ook gedaan. En dan heb ik gewoon gratis geld, net als hij."
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Ik ben benieuwd wat de keurende arts tegen hem gaat zeggen, nu hij dit op de landelijke televisie heeft geroepenquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
[13:32:07] MrvanTrapz: Chermiti is ook een pauper
[13:32:14] ds: net als bij bijna elke silver
Bohhh DS2.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
[13:32:07] ds: of er zijn bots/autobuyers
[13:32:08] MrvanTrapz: Chermiti is ook een pauper
gr gr![]()
Berichten verzinnenquote:Op maandag 10 november 2014 13:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
gr gr![]()
![]()
Niet liegen DS2.quote:Op maandag 10 november 2014 13:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
gr grRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Zou het sluitend bewijs zijn?quote:Op maandag 10 november 2014 13:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat de keurende arts tegen hem gaat zeggen, nu hij dit op de landelijke televisie heeft geroepeni'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Het lijkt me in ieder geval voldoende aanleiding om even extra goed op te letten bij die keuringquote:Op maandag 10 november 2014 13:34 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Zou het sluitend bewijs zijn?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
zitten jullie nou ook nog tegen elkaar aan te lullen op Skype
#FreeTrapz![]()
Jup daar bespreken we de meeste mensen uit dit topic. Het gaat nu over jou.quote:Op maandag 10 november 2014 13:50 schreef FCsuarez het volgende:
zitten jullie nou ook nog tegen elkaar aan te lullen op SkypeRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Zet hem op hequote:Op maandag 10 november 2014 13:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jup daar bespreken we de meeste mensen uit dit topic. Het gaat nu over jou.
#FreeTrapz![]()
We rouleren hoor.want over 5 minuten gaat het over Maver.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
[13:50:52] MrvanTrapz: Suarez is echt een fucking goede trader
[13:51:29] MrvanTrapz: Suarez zuigt echt de energie uit zijn tegenstanders met zijn enerverende spel
[13:51:53] MrvanTrapz: Suarez wint van iedereen in het fut topic met 2 vingers in zijn neus
Lieve woorden. Beetje geobsedeerd wel![]()
is goed hoor ik weet toch dat jullie niets dan goeds over mij zeggen.quote:Op maandag 10 november 2014 13:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
We rouleren hoor.want over 5 minuten gaat het over Maver.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dat kloptquote:Op maandag 10 november 2014 13:56 schreef 44rdbei het volgende:
ik niet, ben te onbelangrijk en post te weinig.![]()
![]()
quote:[13:48:10] MrvanTrapz: jup
[13:48:47] MrvanTrapz: Zhano >> Gijp >> Derksen
[13:49:02] MrvanTrapz: Zhano zegt nog wel een iets grappigs
[13:49:06] MrvanTrapz: en slim![]()
![]()
Doe jezelf niet te kort. Sommigen lusten aardbeien echt rauwquote:Op maandag 10 november 2014 13:56 schreef 44rdbei het volgende:
ik niet, ben te onbelangrijk en post te weinig.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
[13:57:38] Ozz: El-blanchito is een echte player, hij lijkt wel op een jongere ik.quote:Op maandag 10 november 2014 13:58 schreef el-blanchito het volgende:
Kan niet wachten op het resultaat !!1!
[13:57:47] Ozz: Wij zouden echt heel Arnhem hosselen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op maandag 10 november 2014 13:59 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[13:57:38] Ozz: El-blanchito is een echte player, hij lijkt wel op een jongere ik.
[13:57:47] Ozz: Wij zouden echt heel Arnhem hosselen.![]()
![]()
![]()
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
quote:[5-11-2014 15:51:10] MrvanTrapz: Die el-blanchito
[5-11-2014 15:51:15] MrvanTrapz: die voelt zich echt een hosselaar![]()
quote:[6-11-2014 13:26:40] Zhano:
[6-11-2014 13:26:42] Zhano: blanchito
[6-11-2014 13:26:43] Zhano: echt waar
[6-11-2014 13:26:47] Zhano: komt allemaal door lindgren
[6-11-2014 13:26:51] Zhano: die heeft hem teveel veren in z’n hol geduwdRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op maandag 10 november 2014 13:59 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[13:57:38] Ozz: El-blanchito is een echte player, hij lijkt wel op een jongere ik.
[13:57:47] Ozz: Wij zouden echt heel Arnhem hosselen.![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
quote:[14:03:55] Thad Castle: Ik speel graag NBA omdat ik dan negers kan besturen.
[14:04:05] Thad Castle: Voel me dan net een slavendrijver.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
TR gemacht.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Ik kopieer alleen het gesprek. #Don'tshootthemessengerquote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Waarom post je dit? Ik dacht dat we onthullende en 'opmerkingen die niet kunnen' aan het posten waren..quote:![]()
quote:[10-11-14 13:23:01] ds: Ik speelde een tijd terug wel eens 5 ATB.
[10-11-14 13:23:10] ds: Wel met aanvallende LWB's zodat het eigenlijk nog maar een 3ATB is.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
quote:[14:08:25] Maver: Ik scam graag negers van hun FUTcoins.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
stelletje wankers zijn jullie toch ook
wel even een fapje gemaakt op de lieve woorden van trapz natuurlijk.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Eerst ons uitmaken voor wankers, om daarna even te melden dat je zelf de grootste wankerd bentquote:Op maandag 10 november 2014 14:09 schreef FCsuarez het volgende:
wel even een fapje gemaakt op de lieve woorden van trapz natuurlijk.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:[10-11-14 14:09:26] Thad Castle: zoek iets van die domme Suarez
[10-11-14 14:09:27] Thad Castle: die moeten we ZWART makenOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Nijntjekozijntjequote:Op maandag 10 november 2014 14:09 schreef FCsuarez het volgende:
wel even een fapje gemaakt op de lieve woorden van trapz natuurlijk.![]()
3x per dag is niet veel.quote:Op maandag 10 november 2014 14:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Eerst ons uitmaken voor wankers, om daarna even te melden dat je zelf de grootste wankerd bentPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ga je nou beweren dat dat eelt op je handen helemaal niet komt van het kozijnen zetten?quote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dat is sowieso onmogelijk aangezien ik geen kozijnen zet.quote:Op maandag 10 november 2014 14:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ga je nou beweren dat dat eelt op je handen helemaal niet komt van het kozijnen zetten?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Hap hapquote:Op maandag 10 november 2014 14:17 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Dat is sowieso onmogelijk aangezien ik geen kozijnen zet.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Niet!?! Ik meende dat hier een keer of 3000 gelezen te hebben.quote:Op maandag 10 november 2014 14:17 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Dat is sowieso onmogelijk aangezien ik geen kozijnen zet.![]()
Dat klopt de eerste 10x was het nog een leuk grapje de overige 2990 daar in tegenquote:Op maandag 10 november 2014 14:18 schreef Zhano het volgende:
[..]
Niet!?! Ik meende dat hier een keer of 3000 gelezen te hebben.
#FreeTrapz![]()
Wat doe je dan voor werk?quote:Op maandag 10 november 2014 14:17 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Dat is sowieso onmogelijk aangezien ik geen kozijnen zet.
dan werk ik dat even bij in mijn excel sheet.![]()
quote:[14:19:24] ds: ik zeg nooit wat over hem in het topic maar ik vind FCsuarez echt de grootste kneus![]()
Jij blijft ook gewoon stug "daar in tegen" zeggen, terwijl het toch echt "daarentegen" is hoor. Wat gij niet wilt dat u geschiedt...quote:Op maandag 10 november 2014 14:20 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Dat klopt de eerste 10x was het nog een leuk grapje de overige 2990 daar in tegenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Was me er niet van bewust, zal het meenemen in de review.quote:Op maandag 10 november 2014 14:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jij blijft ook gewoon stug "daar in tegen" zeggen, terwijl het toch echt "daarentegen" is hoor. Wat gij niet wilt dat u geschiedt...Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op maandag 10 november 2014 14:20 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Dat klopt de eerste 10x was het nog een leuk grapje de overige 2990 daar in tegen
Zet je serieus geen kozijnen?Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Tenzij ik aan het verbouwen ben niet nee.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ooohquote:Op maandag 10 november 2014 14:24 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Tenzij ik aan het verbouwen ben niet nee.
quote:Op maandag 10 november 2014 14:24 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Tenzij ik aan het verbouwen ben niet nee.quote:[14:23:53] Rijst: wat doet hij dan in het dagelijkse leven?![]()
Er zijn users die piemels zuigen voor FUT coins.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Nee. In een eerder leven wel overigens. Maar hij doet wel binaire klusjes.quote:Op maandag 10 november 2014 14:25 schreef 44rdbei het volgende:
is trapz wel echt helpdeskmedewerker ?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Tuurlijk niet.quote:Op maandag 10 november 2014 14:25 schreef 44rdbei het volgende:
is trapz wel echt helpdeskmedewerker ?
Trapz heeft gewoon een uitkering en zit de hele dag met zijn anaconda te spelen.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Er zijn ook users die negers scammen voor FUT coins.quote:Op maandag 10 november 2014 14:25 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Er zijn users die piemels zuigen voor FUT coins.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
En natuurlijk foto's maken van zijn WC roller die weer leeg is.quote:Op maandag 10 november 2014 14:26 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.
Trapz heeft gewoon een uitkering en zit de hele dag met zijn anaconda te spelen.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Dat doe ik alleen zwart in de avonduren.quote:
(maar dat doet iedereen hier toch om aan zijn FUT coins te komen)Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op maandag 10 november 2014 13:56 schreef 44rdbei het volgende:
ik niet, ben te onbelangrijk en post te weinig.![]()
Er zijn ook van die users die een AB hebben, maar niet willen delen met de ekte ekte matties op Skype en Prednisons.quote:Op maandag 10 november 2014 14:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Er zijn ook users die negers scammen voor FUT coins.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
wow maths much wizkidquote:Op maandag 10 november 2014 14:20 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Dat klopt de eerste 10x was het nog een leuk grapje de overige 2990 daar in tegen![]()
Klopt. Maar die staan bij mij inmiddels op het lijstje 'persona non grata'.quote:Op maandag 10 november 2014 14:27 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Er zijn ook van die users die een AB hebben, maar niet willen delen met de ekte ekte matties op Skype en Prednisons.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Kut Brabo's met dikke vingers en een zachte 'G'.quote:Op maandag 10 november 2014 14:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Klopt. Maar die staan bij mij inmiddels op het lijstje 'persona non grata'.
duurde even op het telraam maar dan heb je uiteindelijk ook wat.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Waarom altijd die hokjes? Als je zo doorgaat, voel ik me genoodzaakt jou in het Turkse hokje te stoppen. Don't push me...quote:Op maandag 10 november 2014 14:29 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Kut Brabo's met dikke vingers en een zachte 'G'.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Brabo's met dunne vingers en een zachte G zijn wel chill he?quote:Op maandag 10 november 2014 14:29 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Kut Brabo's met dikke vingers en een zachte 'G'.![]()
Ik heb jou in het positieve hokje van de Belgen staan.quote:Op maandag 10 november 2014 14:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Waarom altijd die hokjes? Als je zo doorgaat, voel ik me genoodzaakt jou in het Turkse hokje te stoppen. Don't push me...Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Ja dat doen tenminste geen pijn als ze in m'n anus op zoek gaan naar mijn gekleide beeldjes.quote:Op maandag 10 november 2014 14:32 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Brabo's met dunne vingers en een zachte G zijn wel chill he?Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Dat doen mensen hier ook bij mij. Jij ook.quote:Op maandag 10 november 2014 14:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Waarom altijd die hokjes? Als je zo doorgaat, voel ik me genoodzaakt jou in het Turkse hokje te stoppen. Don't push me...![]()
Ik heb liever dat je wat specifieker bent. Zoiets als "Intelligente Belgen met gevoel voor humor, en ook nog een knap voorkomen".quote:Op maandag 10 november 2014 14:32 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik heb jou in het positieve hokje van de Belgen staan.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
ik zou dit niet pikken POTS, kom je dus in het hokje buitenlanders.quote:Op maandag 10 november 2014 14:32 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik heb jou in het positieve hokje van de Belgen staan.
voor je het week scammed Maver je.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Meid, vertel.quote:Op maandag 10 november 2014 14:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat doen mensen hier ook bij mij. Jij ook.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ozz zit ook in dat hokje. Lijkt me best aardig om daar te overwinteren.quote:Op maandag 10 november 2014 14:34 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik zou dit niet pikken POTS, kom je dus in het hokje buitenlanders.
voor je het week scammed Maver je.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Denken dat er zoiets als "Domme Belgen zonder gevoel voor humor, en ook nog eens knap" bestaat.quote:Op maandag 10 november 2014 14:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb liever dat je wat specifieker bent. Zoiets als "Intelligente Belgen met gevoel voor humor, en ook nog een knap voorkomen".
Niet komen huilen als je bij elkaar getrade coins straks op een Rotterdamse console staan he.quote:Op maandag 10 november 2014 14:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ozz zit ook in dat hokje. Lijkt me best aardig om daar te overwinteren.
worden er gewoon per dag 6 teams gemaakt en Tax betaald.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op maandag 10 november 2014 14:37 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Niet komen huilen als je bij elkaar getrade coins straks op een Rotterdamse console staan he.
worden er gewoon per dag 6 teams gemaakt en Tax betaald.
Er bestaan tussenvarianten. Misschien toch maar eens Jambers kijkenquote:Op maandag 10 november 2014 14:37 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Denken dat er zoiets als "Domme Belgen zonder gevoel voor humor, en ook nog eens knap" bestaat.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dit valt me tegen van je Sjon. Denken dat ik me laat scammen op het interwebquote:Op maandag 10 november 2014 14:37 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Niet komen huilen als je bij elkaar getrade coins straks op een Rotterdamse console staan he.
worden er gewoon per dag 6 teams gemaakt en Tax betaald.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik ga TFM kijken, doei.quote:Op maandag 10 november 2014 14:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Er bestaan tussenvarianten. Misschien toch maar eens Jambers kijken
Zal thuis de handel even overzettenquote:Op maandag 10 november 2014 14:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dit valt me tegen van je Sjon. Denken dat ik me laat scammen op het interweb![]()
gr grPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Da motte doen dan jonguhquote:Op maandag 10 november 2014 14:40 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Zal thuis de handel even overzetten![]()
gr grNAC Breda
Rèsbaarge
Forum Opties Forumhop: Hop naar: