Onwetendheidquote:Op zondag 9 november 2014 22:54 schreef Insomnia_ het volgende:
Als je m googled krijg je nauwelijks wat.![]()
FUSSBALLGOD
Misschien de oude wel?quote:Op zondag 9 november 2014 22:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik ken de nieuwe niet eens uit m'n hoofd
maandag, dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag, zaterdag en zondagquote:Op zondag 9 november 2014 22:54 schreef houdjemond het volgende:
Geef me de OUDE 7 wereldwonderen maar, graag in 1 post.
Piramide van Cheops? Of die sphinx.quote:Op zondag 9 november 2014 22:54 schreef houdjemond het volgende:
Geef me de OUDE 7 wereldwonderen maar, graag in 1 post.
Lekker gekopieerd vriend en me vraag verpest, top.quote:Op zondag 9 november 2014 22:56 schreef ROADRUNN3R het volgende:
Great Barrier Reef wonderen (van links naar rechts, boven naar beneden): Piramide van Cheops, Hangende tuinen van Babylon, Tempel van Artemis in Efeze, Beeld van Zeus te Olympia, Mausoleum van Halicarnassus, Kolossus van Rodos en de Pharos van Alexandrië. De afbeeldingen
tyft op manquote:Op zondag 9 november 2014 22:56 schreef ROADRUNN3R het volgende:
Great Barrier Reef wonderen (van links naar rechts, boven naar beneden): Piramide van Cheops, Hangende tuinen van Babylon, Tempel van Artemis in Efeze, Beeld van Zeus te Olympia, Mausoleum van Halicarnassus, Kolossus van Rodos en de Pharos van Alexandrië. De afbeeldingen
Klapjostiquote:Op zondag 9 november 2014 22:56 schreef ROADRUNN3R het volgende:
quote:Op zondag 9 november 2014 22:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Dat beeld in Rio van Louis van Gaal ook.
Ben dyslectischjquote:Op zondag 9 november 2014 22:57 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Lekker gekopieerd vriend en me vraag verpest, top.
Knkrmongooltjequote:Op zondag 9 november 2014 22:56 schreef ROADRUNN3R het volgende:
Zeusquote:Op zondag 9 november 2014 22:56 schreef ROADRUNN3R het volgende:
Nieuwe vraag meidquote:Op zondag 9 november 2014 22:58 schreef houdjemond het volgende:
Quickvote.
Mortaxx de punten for trying of een nieuwe vraag?
RR sowieso een dikke -1
Mortaxx verdient wel een punt vind ik.quote:Op zondag 9 november 2014 22:58 schreef houdjemond het volgende:
Quickvote.
RR sowieso een dikke -1
Nieuwe vraag. Mortaxx had niet eens de helft.quote:Op zondag 9 november 2014 22:58 schreef houdjemond het volgende:
Quickvote.
RR sowieso een dikke -1
Aldus iemand die de TT niet kentquote:Op zondag 9 november 2014 22:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
Mortaxx verdient wel een punt vind ik.
Opgetieft kktroll.quote:
quote:Op zondag 9 november 2014 22:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Aldus iemand die de TT niet kent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |