Nee niet weerquote:
Tuurlijk wel. Je mag zelf verzinnen wat. En het liefst zo divers mogelijkquote:Op zondag 9 november 2014 23:29 schreef housesoftheholy het volgende:
Geen historische vragen? Hehe. Ik kan ook wat anders verzinnen als dit te specifiek is.
quote:
Mag wel, alleen weten de meesten hier wss vrij weinig over die regio.quote:Op zondag 9 november 2014 23:29 schreef housesoftheholy het volgende:
Geen historische vragen? Hehe. Ik kan ook wat anders verzinnen als dit te specifiek is.
Turkmenen?quote:Op zondag 9 november 2014 23:29 schreef housesoftheholy het volgende:
Of als iedereen alleen kutantwoorden kan geven.
Grotendeels wat nu het moderne Turkije isquote:Op zondag 9 november 2014 23:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik weet niet eens waar anatolie ligt
Dit is goed. Al noemde EttovanBelgie wel eerst de Oghuzen waar de Seljoeken een tak van vormen. Wat nu?quote:
Geef maar aan Etto. Ik vroeg m'n paquote:Op zondag 9 november 2014 23:33 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Dit is goed. Al noemde EttovanBelgie wel eerst de Oghuzen waar de Seljoeken een tak van vormen. Wat nu?
Dat is aan jouquote:Op zondag 9 november 2014 23:33 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Dit is goed. Al noemde EttovanBelgie wel eerst de Oghuzen waar de Seljoeken een tak van vormen. Wat nu?
Zalallemaalwel wint.quote:Op zondag 9 november 2014 23:33 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Is goed, punt gaat naar Etto.quote:Op zondag 9 november 2014 23:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Geef maar aan Etto. Ik vroeg m'n pa
Gastquote:Op zondag 9 november 2014 23:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Geef maar aan Etto. Ik vroeg m'n pa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |