Bestaat het al?quote:Op zondag 9 november 2014 22:03 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Kan je toch gewoon een paar miljoen aan die jongen geven die dat al uitgevonden heeft recentelijk.
Jawel, we beginnen hierquote:Op zondag 9 november 2014 22:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mensen die de wereld willen helpen horen niet in klb thuis
Zou investerenquote:Op zondag 9 november 2014 21:51 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Ik zou iets uitvinden om al het plastic afval uit de zee te kunnen te vissen, want er drijft een enorme hoeveelheid plastic in de oceaan. En ook een project starten om bomen te planten overal in de wereld en bossen te doen beschermen.
De pijpquote:Op zondag 9 november 2014 22:43 schreef James_R het volgende:
Een fucking chill appartement ergens in de pijp kopen met uber luxe keuken, kast vol toffe kleding, 30 paar sneakers, 5 winterjassen, enorme TV, ps4.
Dan ben ik de komende 5 jaar wel gelukkig denk.
Dat is best wel baasquote:Op zondag 9 november 2014 21:29 schreef Piger het volgende:
Eerst gewoon rustig naar mijn werk gaan. Werkdag als normaal beginnen, maar wel alles verkloten. De eigenaar afzeiken als hij commentaar heeft en langzaam iedereen helemaal gek maken.
Op het einde van de dag is alle frustratie er lekker uit en dan is het tijd om ontslag te nemen. Dat doe je met flink wat herrie zodat al je collega's meekijken. Vervolgens stap je naar buiten waar er een helikopter klaar staat op de parkeerplaats om mee weg te vliegen.
Je hebt nog genoeg dagen om te feesten en te reizen.
Dat bestaat alquote:Op zondag 9 november 2014 22:08 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Biologisch afbreekbaar plastic bestaat dat ook? Dat zou ook uitgevonden moeten worden. En snelgroeiende bomen die mensen die bomen willen kappen met hun takken een flinke oorvijg verkopen, dat zou een toffe boomsoort zijn.![]()
pics van je zusquote:Op zondag 9 november 2014 22:56 schreef summer2bird het volgende:
Ik koop dan een hotel van Disneyland, en maak er een vakantieresort van voor mensen met autisme en hun ouders die niet zo rijk zijn. Dus half Fok! kan komen.
En uiteraard neem ik de hele bovenste verdieping in beslag en dat wordt mijn vakantiehuisje.
En ik koop een huisje in de Alpen.
Mijn ouders krijgen een nieuw huis en zusje (geen pics) krijgt een flinke spaarrekening.
goed ideequote:Op zondag 9 november 2014 22:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
Noord-Brabant opkopen, afscheuren van Nederland en het Groot Hertogdom uitroepen.
[ afbeelding ]
Waarom blijven werken?quote:Op zondag 9 november 2014 22:07 schreef leolinedance het volgende:
Dik relatief energiezuinig nieuwbouwhuis met minimaal een café/relaxruimte, sporthonk, dubbele garage en gave domotica erin. Overal Philips Hue verlichting (inclusief de nieuwe Beyond serie), iedere kamer op afstand apart regelbare CV. Automatisch ventilatiesysteem met CO2 meting. Alarmsysteem met brandbeveiliging en vele camera's, dit alles aangesloten op een een 48 TB NAS systeem en uiteraard alles gelogd, incl. energie, gas en waterverbruik. In iedere kamer een Sonos unit voor de muziek, met een externe losse DAC voor de woonkamer. Verder een Panasonic 65" (P60ZT65) plasma in de woonkamer, de huidige 55" gaat dan naar de slaapkamer. Zeer gave design eetstoelen die ik nu te duur vind alsnog kopen. En een Porsche 911 voor erbij. Oh en niet te vergeten één dikke kwaliteits AV-set met Marantz TT15-S1 platenspeler waardoor mijn huidige 2 aparte sets voor muziek en film overbodig worden.
Verder koop ik een Microsoft Surface Pro 3, een mooi maatpak, een paar goede flessen whiskey
Wel blijven werken, maar 1-2 dagen per week minder zodat ik eindelijk weer tijd heb om dat sporthonk in te gaan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |