Ik heb m gehad in de tijd dat ik bv gaf. Je mag m alleen gebruiken als je volledige bv geeft volgens huisarts. Ik vond m trouwens reteduur; ik was voor 3 maanden bijna 25 euro kwijtquote:Op maandag 10 november 2014 20:06 schreef Hilmo het volgende:
Inderdaad SQ! Onze baby's zijn echt groot hihi. Wij hadden een grote kinderwagenbak gekozen gelukkig
Hebben jullie al over anticonceptie nagedacht? Heb zo'n folder gekregen, blijft niet enorm veel over met bv. Ga voor de pil zonder oestrogeen, wil geen onderhuidse dingen of prikken. Deze week dokter maar eens bellen voor een afspraak.
Ben benieuwd hoe dat zit, hoor ik dan ook wel. Maar ik geef volledig bv dus dat zit wel goed. Gewone pil heb ik nog thuis voor daarna. Al weet ik niet of migraine daardoor kwam. Hoopte dat deze pil beter is. Nog een reden om snel en veel in te slaan, ben door eigen risico heen hihi dus zou vergoed moeten wordenquote:Op maandag 10 november 2014 20:08 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik heb m gehad in de tijd dat ik bv gaf. Je mag m alleen gebruiken als je volledige bv geeft volgens huisarts. Ik vond m trouwens reteduur; ik was voor 3 maanden bijna 25 euro kwijt
Jup jup! Een van m'n favorieten.quote:Op maandag 10 november 2014 19:55 schreef Stormqueen het volgende:
wat een dotje, skip
Heeft ze nou een Molo flamingo shirtje aan?
Mijn man is de baby uit gaan laten, ze bleef maar krijsen. Maf hoe ze dan stil zijn zodra je die kinderwagen in beweging zet
Mijn M. is jaloersquote:Op maandag 10 november 2014 20:30 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Jup jup! Een van m'n favorieten.
Knuf voor jouw M!
--
Huuuuu Blue, de slechtste chauffeur. Ik kan dat programma zó slecht hebben. Maar ik kijk wel altijd.![]()
quote:Op maandag 10 november 2014 19:32 schreef ProjSkippy het volgende:
Fijn Kwak!
--
Knuf voor Soesa en mini!
--
Ik lees zo even verder bij. Zo, verder bij gelezen!
Beterschap voor Franny en Razz!
--
Jeeeeej voor Geppie!
--
Ik wil even roepen: M. is vandaag al weer 11 maand oud! Huuuuuu!Huuh jij bent toch net pas bevallen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
De kraamzorg begon er over in de eerste week. Ik dacht nog even terug aan de bevalling en had alle anticonceptie die ik voorlopig nodig heb meteen paraatquote:Op maandag 10 november 2014 20:06 schreef Hilmo het volgende:
Hebben jullie al over anticonceptie nagedacht?
baby's hebben altijd vloeibare poepquote:Op maandag 10 november 2014 21:46 schreef Cheiron het volgende:
[..]
De kraamzorg begon er over in de eerste week. Ik dacht nog even terug aan de bevalling en had alle anticonceptie die ik voorlopig nodig heb meteen paraat
Trouwens, wat is jullie ervaring met "vochtige" poep? Ik twijfel behoorlijk of onze C. nu diarree heeft of niet. Het is dunner dan het was, maar niet super-waterig.
Herkenbaarquote:Op maandag 10 november 2014 21:51 schreef Stormqueen het volgende:
Oh, en dat je baby al een uur huilt en niks helpt en dat er dan ineens een boer uit komt waar papa jaloers op zou zijn
Je vrouw is in principe meteen weer vruchtbaar. Je zou niet de eerste zijn die veel sneller dan gepland aan een tweede begint...quote:Op maandag 10 november 2014 21:46 schreef Cheiron het volgende:
[..]
De kraamzorg begon er over in de eerste week. Ik dacht nog even terug aan de bevalling en had alle anticonceptie die ik voorlopig nodig heb meteen paraat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze schrok er zelf geloof ik van en moest er ook heel hard van huilen![]()
ik heb zeven jaar alleen met condooms gebatst zonder 1 keer zwanger te raken. En we weten allemaal dat dat niét aan mijn vruchtbaarheid ligtquote:Op maandag 10 november 2014 22:15 schreef kwakz0r het volgende:
De verloskundige ging hier heel streng kijken toen ik zei dat we weer condooms wilden gaan gebruiken.
Want dat was toch echt niet zo veilig en ik mag ECHT niet zwanger worden het eerste jaar.
Ik werd er helemaal sip van, want ik wil geen hormonale anticonceptie meer eigenlijk want reageer slecht op de progestageen daarin en ik wil echt geen spiraaltje. Was geneigd te zeggen "nou, ik heb wel gewoon geen seks meer de rest van mijn leven".
quote:Op maandag 10 november 2014 22:06 schreef Razztwizzle het volgende:
Nou die van mij huilt al twee uur en niks is goed. Hoe trek ik zo'n boer er precies uit?
Waar is mijn rustige goed slapende baby gebleven.. Of komt die weer terug na de 8 weken sprong?
(Vreselijk dat boek, maar toch.. Ik blijf er wel naar pakken als ze huilerige dagen heeft en het klopt steeds..)
ik ontlurk evenquote:Op maandag 10 november 2014 19:42 schreef Dot. het volgende:
[..]
De lidl doekjes zijn ook erg fijn.
Wehkamp heeft trouwens weer maandboxen Pampers in de aanbieding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |