abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146509594
Kwak, wat stoer van je!mijn eerste CB bezoek staat pas over een week of wat gepland, benieuwd hoe dat gaat, die controle. Moet alleen heen en hij krijgt dan prikjes.

Goed van die tip van lidl doekjes, gaan we ook proberen. ^O^
Net mijn baby opgemeten, 60 cm, wow. Vandaag contact opgenomen met fysio, ik loop verkeerd en denk dat mijn bekken wat verweekt is ofzo, het voelt best instabiel. 9 pond baby die eruit is gedrukt kan dat best veroorzaakt hebben. Osteopaat ook nog maar naar laten kijken. En gekeken naar cursus baby massage. 4 sessies bij je thuis voor 50 euro is ergG goedkoop geloof ik, maar ziet er wel betrouwbaar uit.
  maandag 10 november 2014 @ 20:01:32 #122
149959 SQ
snelle trees
pi_146509737
Hilmo, je bekken is sowieso verweekt door de hormonen he :) Wel goed om er even mee naar de fysio te gaan!
En jij hebt ook al zo'n reuzenkint :D
Als dit zo doorgaat past ze over twee maanden niet meer in de kinderwagenbak, ben benieuwd wat de officiële meting vrijdag gaat aangeven _O-
disclaimer
pi_146509890
Kwak, heerlijk hè lekker er even tussenuit :) En fijn dat het zo goed ging onderweg en met M zelf. Dat moet je vast een dosis vertrouwen geven :)

En bijna een verjaardag Proj!

Luierdoekjes heb ik van kruidvat. Zijn fijn, maar ik vind ze een typische geur hebben. Niet vies, alleen typisch :P

En N. is voor het eerst voor het echie naar gastouder geweest terwijl ik en vriend aan het werk waren. Ging allemaal goed! En ze sliep gewoon een uur bij haar... Ik weet niet wat ik mis doe, want bij mij slaapt ze 30 min max :') Maargoed, ben maar al re blij dat het goed ging, dat geeft vertrouwen voor de komende dagen :)

Oja SQ bizar hè? Misschien valt ze zo wel lekker in slaap in de bak :)
pi_146509925
Inderdaad SQ! Onze baby's zijn echt groot hihi. Wij hadden een grote kinderwagenbak gekozen gelukkig *)

Hebben jullie al over anticonceptie nagedacht? Heb zo'n folder gekregen, blijft niet enorm veel over met bv. Ga voor de pil zonder oestrogeen, wil geen onderhuidse dingen of prikken. Deze week dokter maar eens bellen voor een afspraak.

Fijn Sun! Dat is een opsteker dat het daar zo goed ging!
pi_146510038
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 20:06 schreef Hilmo het volgende:
Inderdaad SQ! Onze baby's zijn echt groot hihi. Wij hadden een grote kinderwagenbak gekozen gelukkig *)

Hebben jullie al over anticonceptie nagedacht? Heb zo'n folder gekregen, blijft niet enorm veel over met bv. Ga voor de pil zonder oestrogeen, wil geen onderhuidse dingen of prikken. Deze week dokter maar eens bellen voor een afspraak.
Ik heb m gehad in de tijd dat ik bv gaf. Je mag m alleen gebruiken als je volledige bv geeft volgens huisarts. Ik vond m trouwens reteduur; ik was voor 3 maanden bijna 25 euro kwijt
  maandag 10 november 2014 @ 20:09:13 #126
149959 SQ
snelle trees
pi_146510051
ik ga voor rubbers, dat is de zeven jaar hiervoor ook prima gegaan :Y \
ik heb vannacht weer een seksdroom gehad en de gedachte aan seks maakt me niet meer huillacherig, dus wellicht dat ik ooit weer seks ga hebben :')

Fijn dat het zo goed ging bij de gastouder Sun! Dat maakt het weer gaan werken misschien nèt iets makkelijker!
disclaimer
pi_146510128
quote:
1s.gif Op maandag 10 november 2014 20:08 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ik heb m gehad in de tijd dat ik bv gaf. Je mag m alleen gebruiken als je volledige bv geeft volgens huisarts. Ik vond m trouwens reteduur; ik was voor 3 maanden bijna 25 euro kwijt
Ben benieuwd hoe dat zit, hoor ik dan ook wel. Maar ik geef volledig bv dus dat zit wel goed. Gewone pil heb ik nog thuis voor daarna. Al weet ik niet of migraine daardoor kwam. Hoopte dat deze pil beter is. Nog een reden om snel en veel in te slaan, ben door eigen risico heen hihi dus zou vergoed moeten worden ;)
Al moet ik trouwens niet aan seks denken :{
pi_146510469
Ik vond het op zich wel een fijne pil maar nadeeltje vond ik wel dat ik de eerste 2 a 3 weken last van bloedingen had (wat trouwens veel voorkomt). Niet veel, maar wel genoeg om elke dag inlegkruisjes te moeten gebruiken.
pi_146510666
De geur van verbrand rubber :9

Skips wat een lekkerbekkie!!

Skittles je kat }:|
en wat een dijk van een opbrengst (uit ander topic)

Franny en Fazz weer wat opgeknapt?

Kwak goed gedaan! En super voornemen ook

Sun weer aan het werk en goed slapende dochter *O*

Euhm... en verder weet ik t niet mobiel!

Ga eerst maar eens een gedicht zwoegen bij SS en dan de allerslechtste chauffeur van NL kijken.

En oooh, morgen uitslapen O+
  maandag 10 november 2014 @ 20:30:55 #130
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_146510864
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 19:55 schreef Stormqueen het volgende:
wat een dotje, skip O+
Heeft ze nou een Molo flamingo shirtje aan? :9

Mijn man is de baby uit gaan laten, ze bleef maar krijsen. Maf hoe ze dan stil zijn zodra je die kinderwagen in beweging zet :')
Jup jup! Een van m'n favorieten. O+

Knuf voor jouw M!

--

Huuuuu Blue, de slechtste chauffeur. Ik kan dat programma zó slecht hebben. Maar ik kijk wel altijd. :')
  maandag 10 november 2014 @ 20:34:33 #131
149959 SQ
snelle trees
pi_146511004
quote:
1s.gif Op maandag 10 november 2014 20:30 schreef ProjSkippy het volgende:

[..]

Jup jup! Een van m'n favorieten. O+

Knuf voor jouw M!

--

Huuuuu Blue, de slechtste chauffeur. Ik kan dat programma zó slecht hebben. Maar ik kijk wel altijd. :')
Mijn M. is jaloers :D
(alhoewel het arme kind al zoveel flamingokleren heeft dat ze die beesten waarschijnlijk de rest van dr leven vervloekt :'))
disclaimer
pi_146514060
quote:
1s.gif Op maandag 10 november 2014 19:32 schreef ProjSkippy het volgende:
Fijn Kwak!

--

Knuf voor Soesa en mini!

--

Ik lees zo even verder bij. Zo, verder bij gelezen!

Beterschap voor Franny en Razz!

--

Jeeeeej voor Geppie!

--

Ik wil even roepen: M. is vandaag al weer 11 maand oud! Huuuuuu! w/

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huuh jij bent toch net pas bevallen? :+ :o
  maandag 10 november 2014 @ 21:46:38 #133
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_146514160
quote:
1s.gif Op maandag 10 november 2014 20:06 schreef Hilmo het volgende:
Hebben jullie al over anticonceptie nagedacht?
De kraamzorg begon er over in de eerste week. Ik dacht nog even terug aan de bevalling en had alle anticonceptie die ik voorlopig nodig heb meteen paraat ;)

Trouwens, wat is jullie ervaring met "vochtige" poep? Ik twijfel behoorlijk of onze C. nu diarree heeft of niet. Het is dunner dan het was, maar niet super-waterig.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  maandag 10 november 2014 @ 21:49:15 #134
149959 SQ
snelle trees
pi_146514267
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 21:46 schreef Cheiron het volgende:

[..]

De kraamzorg begon er over in de eerste week. Ik dacht nog even terug aan de bevalling en had alle anticonceptie die ik voorlopig nodig heb meteen paraat ;)

Trouwens, wat is jullie ervaring met "vochtige" poep? Ik twijfel behoorlijk of onze C. nu diarree heeft of niet. Het is dunner dan het was, maar niet super-waterig.
baby's hebben altijd vloeibare poep ;)
disclaimer
  maandag 10 november 2014 @ 21:51:12 #135
149959 SQ
snelle trees
pi_146514360
Oh, en dat je baby al een uur huilt en niks helpt en dat er dan ineens een boer uit komt waar papa jaloers op zou zijn :')
disclaimer
pi_146514727
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 21:51 schreef Stormqueen het volgende:
Oh, en dat je baby al een uur huilt en niks helpt en dat er dan ineens een boer uit komt waar papa jaloers op zou zijn :')
Herkenbaar _O- of een scheet waarbij je elkaar aankijkt van "was jij dat?"
pi_146514990
Nou die van mij huilt al twee uur en niks is goed. Hoe trek ik zo'n boer er precies uit :') ?

Waar is mijn rustige goed slapende baby gebleven.. Of komt die weer terug na de 8 weken sprong?

(Vreselijk dat boek, maar toch.. Ik blijf er wel naar pakken als ze huilerige dagen heeft en het klopt steeds..)

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 10-11-2014 22:06:56 ]
  maandag 10 november 2014 @ 22:08:32 #138
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_146515081
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 21:46 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Je vrouw is in principe meteen weer vruchtbaar. Je zou niet de eerste zijn die veel sneller dan gepland aan een tweede begint... ;).

Hier overigens voorlopig ook gewoon de good old rubbers.
KuikenGuppy
pi_146515212
Ze deed vanmiddag wel ineens iets wat ze helemaal nog niet hoort te doen :o

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze schrok er zelf geloof ik van en moest er ook heel hard van huilen :')
pi_146515402
De verloskundige ging hier heel streng kijken toen ik zei dat we weer condooms wilden gaan gebruiken.

Want dat was toch echt niet zo veilig en ik mag ECHT niet zwanger worden het eerste jaar.

Ik werd er helemaal sip van, want ik wil geen hormonale anticonceptie meer eigenlijk want reageer slecht op de progestageen daarin en ik wil echt geen spiraaltje. Was geneigd te zeggen "nou, ik heb wel gewoon geen seks meer de rest van mijn leven".
Kwak
pi_146515456
Razz! Je A'tje! :O
Kwak
  maandag 10 november 2014 @ 22:17:33 #142
149959 SQ
snelle trees
pi_146515508
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 22:15 schreef kwakz0r het volgende:
De verloskundige ging hier heel streng kijken toen ik zei dat we weer condooms wilden gaan gebruiken.

Want dat was toch echt niet zo veilig en ik mag ECHT niet zwanger worden het eerste jaar.

Ik werd er helemaal sip van, want ik wil geen hormonale anticonceptie meer eigenlijk want reageer slecht op de progestageen daarin en ik wil echt geen spiraaltje. Was geneigd te zeggen "nou, ik heb wel gewoon geen seks meer de rest van mijn leven".
ik heb zeven jaar alleen met condooms gebatst zonder 1 keer zwanger te raken. En we weten allemaal dat dat niét aan mijn vruchtbaarheid ligt :+ :')

En Razzbaby O+
disclaimer
pi_146516067
De kraamhulp zei aan het eind van de kraamweek "je moet vast nog niet aan seks denken, maar we moeten het toch nog even over anticonceptie hebben" - en toen dacht ik " :@ O-) *) "
  maandag 10 november 2014 @ 22:32:30 #144
149959 SQ
snelle trees
pi_146516169
Geilaard :9~
disclaimer
pi_146516493
Als m'n vriendinnen opscheppen hoe voorlijk hun baby's zijn gooi ik die er altijd even in. Leuk dat jouw kind met 3 maanden al kan koprollen, maar ík heb tenminste alweer seks, ha! :+
pi_146517120
Oh, die A, Razz! Dat is inderdaad ook wel even schrikken!

Ik voel me gelukkig weer een stuk beter. Het was even kort maar heel krachtig. Man, wat voelde ik me beroerd, gisteravond en vannacht.

ProjSkip, wat een mooi meisje. :) .

Ik ben nog steeds niet ongesteld geworden sinds de bevalling. Ben wel benieuwd hoe lang dat nog gaat duren.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  maandag 10 november 2014 @ 23:49:06 #147
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_146519293
quote:
1s.gif Op maandag 10 november 2014 22:06 schreef Razztwizzle het volgende:
Nou die van mij huilt al twee uur en niks is goed. Hoe trek ik zo'n boer er precies uit :') ?

Waar is mijn rustige goed slapende baby gebleven.. Of komt die weer terug na de 8 weken sprong?

(Vreselijk dat boek, maar toch.. Ik blijf er wel naar pakken als ze huilerige dagen heeft en het klopt steeds..)
:o het is dus toch gewoon de leeftijd/sprong? Ik mis die baby ook namelijk :D

En rollen :o. Ik heb hier van Kyara (geloof ik) ooit eens geleerd dat, als ze op deze leeftijd zich omgooien, ze dat doen omdat ze zich niet prettig voelden op hun buik. Het is dan keer een reflex dan echt bewust omrollen. Maar toch, je moet het maar kunnen :7 ! Knap!
pi_146519999
quote:
1s.gif Op maandag 10 november 2014 19:42 schreef Dot. het volgende:

[..]

De lidl doekjes zijn ook erg fijn.

Wehkamp heeft trouwens weer maandboxen Pampers in de aanbieding.

ik ontlurk even :@

Kruitvat luiers zijn nu ook in de aanbieding
8 cent per luier. 7,49 per pak, 56 luiers per pak en derde pak gratis. Dus 168 luiers voor 14,95. Buiten de aanbieding zijn ze 0,13 cent per luier. Merk aanbiedingen lijken altijd leuk, maar zijn bijna nooit goedkoper dan de huismerken.

Dus wel een aanrader, zijn prima luiers. ( althans als ik anderen mag geloven, heb het zelf nog niet getest maar ik heb ze al wel in huis )
Is vind ik ook zo met de doekjes van de Etos. :)
Born to Lose, but Built to Win.
  dinsdag 11 november 2014 @ 02:25:19 #149
149959 SQ
snelle trees
pi_146522180
Fijn dat je je weer beter voelt Franny!
disclaimer
  dinsdag 11 november 2014 @ 03:24:17 #150
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_146522584
M. O+

en verder ben ik t alweer kwijt. Had voor t slapen gaan bijgelezen maar alleen M. Is blijven hangen.

Ben erachter dat ik licht autistisch ben mbt was ophangen. Hebben een droogtoren en een horizontaal rek. Mijn man hielp me met ophangen. Eerst hing hij de spuugdoekjes aan het horizontale rek. Dus gezegd dat alle baby spullen op de toren moeten. En dan moeten de hydrofielen aan het bovenste rek en die moeten met een rechte vouw in het midden hangen. En toen mijn man een handdoek van Lucas aan het onderste rek hing moest ik ook ingrijpen want grote dingen moeten wel op het horizontale rek :') :D mijn man heeft het toen maar opgegeven.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')