I know, maar waarom deblokkeert hij me na een maand negeren en zegt vervolgens niets?quote:Op zondag 9 november 2014 18:36 schreef spijkerbroek het volgende:
Drank maakt meer kapot dan je lief is.
Hij heeft niks fout gedaan.
Reactie uitlokken natuurlijk duhquote:Op zondag 9 november 2014 18:41 schreef Confashions_ het volgende:
[..]
I know, maar waarom deblokkeert hij me na een maand negeren en zegt vervolgens niets?
Het is uit met zijn nieuwe vlam en wil neuken, maar wil niet degene lijken die weer contact op heeft gezocht. Of één van de andere 60.000 mogelijke redenen.quote:Op zondag 9 november 2014 18:41 schreef Confashions_ het volgende:
I know, maar waarom deblokkeert hij me na een maand negeren en zegt vervolgens niets?
Ditquote:Op zondag 9 november 2014 18:50 schreef kapiteintje het volgende:
Misschien moet je eens beginnen met je zelf in de hand te houden. Ik zie zoveel mensen het leven van anderen kapot maken als ze in een relatie terecht komen. Wie ben jij om hem te vertellen dat hij geen contact met z'n ex mag hebben? Mensen leven in de veronderstelling dat ze een claim kunnen leggen op de autonomie van de ander zodra ze in een relatie terecht komen.
Exact. Start eens met het creëeren van een eigen identiteit die niet afhankelijk is van het hebben van een ander persoon in je leven.quote:Op zondag 9 november 2014 18:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dit
En dan zelf een date afspreken met een ander en dan daarna 'hij heeft mij zoveel pijn gedaan'![]()
Word eens volwassen
En tot die tijd zou ik whatsapp maar helemaal verwijderen. Dat is niet gemaakt voor mensen zoals jij die alles gaan overanalyseren
Nou ja, dat ga je natuurlijk gewoon niet doen dus verwijder hem dan maar gewoon. Hier komt toch niets goeds van
quote:Op zondag 9 november 2014 18:47 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Het is uit met zijn nieuwe vlam en wil neuken, maar wil niet degene lijken die weer contact op heeft gezocht. Of één van de andere 60.000 mogelijke redenen.
Of je vraagt het hem.
Niet achterhaald, infantiel en debielquote:Op maandag 10 november 2014 17:22 schreef Harlekien het volgende:
Als je echt bang dat het doodbloed, wat het volgens mij al een beetje doet. Kun je proberen om hem "per ongeluk" tegen te komen en dat soort fratsen. Misschien een beetje achterhaald maar het werkt we.
Bullshit, ik heb uit eerdere ervaringen gemerkt dat het werkt. Je moet natuurlijk niet toevallig langs zijn sportschool lopen op woensdagavond half 9 omdat hij dan net de sportschool uit stapt wat jij toevallig weet.quote:Op maandag 10 november 2014 17:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Niet achterhaald, infantiel en debiel
Spreek gewoon uit wat je wil. Anders opent hij weer een topic met 'kwam mijn ex tegen en weet niet of het expres was?'
Owja TS, doe dit vooral niet.quote:Op maandag 10 november 2014 17:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Niet achterhaald, infantiel en debiel
Spreek gewoon uit wat je wil. Anders opent hij weer een topic met 'kwam mijn ex tegen en weet niet of het expres was?'
Maar het werkte dus nietquote:Op maandag 10 november 2014 17:31 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Bullshit, ik heb uit eerdere ervaringen gemerkt dat het werkt. Je moet natuurlijk niet toevallig langs zijn sportschool lopen op woensdagavond half 9 omdat hij dan net de sportschool uit stapt wat jij toevallig weet.
Maar mijn ex werkte bijvoorbeeld bij een supermarkt en was op donderdagavond altijd om 7 uur klaar, het was toen een maandje of 2 tussen ons over. Ongeveer kwart over 7 kwam ik haar tegen op de fiets omdat ik "toevallig" naar een vriend van me ging. Ik zei kort "hoi" op een beetje verplichte manier, en zij ook en we fietsten gewoon door.
Die zelfde avond appte ze me om weer een gesprek te beginnen en binnen een paar dagen lag ze weer in mijn bed. Helaas hebben we het daarna nog maar een maand volgehouden maar het werkt duidelijk wel.
Als je je ex regelmatig tegen komt is het veel moeilijker om de break up te verwerken.
'relaties' werken gewoon niet voor kinderachtige mensen die alleen via trucjes kunnen communicerenquote:Op maandag 10 november 2014 17:36 schreef Harlekien het volgende:
[..]
De "truc" werkte wel, de relatie niet..
Nog meer bullshitquote:Op maandag 10 november 2014 17:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
'relaties' werken gewoon niet voor kinderachtige mensen die alleen via trucjes kunnen communiceren
de vraag is waarom jij dat na een maand nog steeds checkt?quote:Op zondag 9 november 2014 18:41 schreef Confashions_ het volgende:
[..]
Had het gesprek met hem nooit verwijderd, dus die stond gewoon in mijn lijst. Toen ik weer een profielfoto zag wist ik dat hij me gedeblokkeed had.quote:Op maandag 10 november 2014 17:59 schreef Moass het volgende:
[..]
de vraag is waarom jij dat na een maand nog steeds checkt?
quote:Op zondag 9 november 2014 21:20 schreef Deckard het volgende:
TS is geen relatiemateriaal, dat is duidelijk.
Etc...quote:Op maandag 10 november 2014 13:28 schreef Bapple het volgende:
Hij hoeft je niet meer, TS.
Opdonderen!
Dit was een beetje stom van je. Maar ja, zo erg nu ook weer niet. Dergelijke zaken zou je toch moeten kunnen uitpraten, niet ?quote:Op zondag 9 november 2014 18:21 schreef Confashions_ het volgende:
Toen ik er voor de 2e x achterkwam dat hij weer contact had gehad met zijn ex (die hem constant smeekte terug te komen) ben ik koffie gaan drinken met een collega die mij leuk vindt. Niet helemaal eerlijk.. heb in een dronken bui toen naar mijn vriend geroepen dat ik een date met iemand anders heb gehad en dat was de druppel.
Duidelijk..dan kun je nu met mij beginnen te appenquote:Op maandag 10 november 2014 18:03 schreef Confashions_ het volgende:
[..]
Had het gesprek met hem nooit verwijderd, dus die stond gewoon in mijn lijst. Toen ik weer een profielfoto zag wist ik dat hij me gedeblokkeed had.
Lief dat je dat zegt. Heb net toch tegen hem gezegd dat het me pijn deed dat hij zo abrupt al het contact had verbroken en nu opeens 'terug' is. Hij zegt dat hij er ook gewoon teveel pijn van had hoe ik met hem om ben gegaan en daarom de dialoog niet kon aangaan. Dat begrijp ik opzich wel, ben iig blij dat hij niet meer boos is.quote:Op maandag 10 november 2014 18:03 schreef JustTalkLove het volgende:
[..]
[..]
Etc...
Wat zijn we hier weer vriendelijk
Confashions,
Kun je er met hem niet eens over praten ?
Daarin de zaken klaar en duidelijk samen stellen.
[..]
Dit was een beetje stom van je. Maar ja, zo erg nu ook weer niet. Dergelijke zaken zou je toch moeten kunnen uitpraten, niet ?
Als je een ruzie (meningsverschil) met een goede vriend of vriendin krijgt, praat je dit toch ook uit ? Ipv zomaar te breken. Dat is geen vriendschap. ECHTE VRIENDSCHAP (en liefde) laat de dialoog open. Zoveel mogelijk. Kan tegen een stootje. Onechte vriendschap of liefde, is als een bootje van papier. Bij de lichtste windstoot, blaas je het al om ver.
En je had verwacht dat de relatie wel zou werken door zo'n "truc" te gebruiken ipv uit te spreken wat je wil?quote:Op maandag 10 november 2014 17:36 schreef Harlekien het volgende:
[..]
De "truc" werkte wel, de relatie niet..
Daar moet je niks van denken. Hij heeft geen zin in kinderachtig gedoe maar heeft geen behoefte meer aan jou in zijn leven. Move on.quote:Op maandag 10 november 2014 17:49 schreef Confashions_ het volgende:
Ik heb toch aan hem gevraagd wat de bedoeling was.. een dag later appte hij terug dat hij gewoon volwassen wil doen tegen elkaar en niet elkaar blokkeren enzo. Heb daarna nog een kort gesprekje gehad over hoe het met hem en met mij gaat.. weet nog steeds niet wat ik ervan moet denken.
Nope, de truc was bedoeld om weer actief met haar in contact te komen en dat is gelukt. Uit te spreken wat je wilt na een break is gewoon niet handig en vooral niet slim.quote:Op maandag 10 november 2014 18:59 schreef Arident het volgende:
[..]
En je had verwacht dat de relatie wel zou werken door zo'n "truc" te gebruiken ipv uit te spreken wat je wil?
Dat zal het wel zijn, maar toch vind ik dat vreemd. Als ik geen behoefte heb aan iemand in mijn leven maar niet kinderachtig wil zijn zou ik diegene gewoon netjes groeten als ik hem tegenkom maar niet deblokkeren op de app.quote:Op maandag 10 november 2014 19:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar moet je niks van denken. Hij heeft geen zin in kinderachtig gedoe maar heeft geen behoefte meer aan jou in zijn leven. Move on.
Dan vraag je het toch? En zet je jezelf meer voorschut.quote:Op maandag 10 november 2014 19:28 schreef Confashions_ het volgende:
[..]
Dat zal het wel zijn, maar toch vind ik dat vreemd. Als ik geen behoefte heb aan iemand in mijn leven maar niet kinderachtig wil zijn zou ik diegene gewoon netjes groeten als ik hem tegenkom maar niet deblokkeren op de app.
Dat is toch precies wat hij nu aangeeft: hij wil niet kinderachtig zijn en daarom heeft hij je weer gedeblokkeerd.quote:Op maandag 10 november 2014 19:28 schreef Confashions_ het volgende:
[..]
Dat zal het wel zijn, maar toch vind ik dat vreemd. Als ik geen behoefte heb aan iemand in mijn leven maar niet kinderachtig wil zijn zou ik diegene gewoon netjes groeten als ik hem tegenkom maar niet deblokkeren op de app.
quote:Op maandag 10 november 2014 19:28 schreef Confashions_ het volgende:
[..]
Hij gaat er (wellicht ten onrechte) van uit dat je ook op een normale manier kunt communiceren.quote:Op maandag 10 november 2014 19:28 schreef Confashions_ het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |