abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146471028
We zijn bijna zes maanden intensief samengeweest. Het ging heel snel vanaf het begin, we hebben heel de zomer samen doorgebracht en zagen elkaar toen bijna iedere dag. Toen hij weer moest werken en doordeweeks op de kazerne zat zagen we elkaar ieder weekend.

Zijn karakter is te omschrijven als een zorgzame en loyale man, die eerlijkheid en respect heel belangrijk vindt. Ik daarentegen heb heel veel moeite om me te binden en ben erg wantrouwig omdat mijn vorige twee vriendjes allebei vreemdgingen. Dit heeft een grote rol gespeeld in onze relatie.

Toen ik er voor de 2e x achterkwam dat hij weer contact had gehad met zijn ex (die hem constant smeekte terug te komen) ben ik koffie gaan drinken met een collega die mij leuk vindt. Niet helemaal eerlijk.. heb in een dronken bui toen naar mijn vriend geroepen dat ik een date met iemand anders heb gehad en dat was de druppel.

Nu hebben we al bijna een maand geen contact. Ik heb hem nog een paar berichten gestuurd met daarin mijn gevoelens en of we het normaal konden afsluiten maar ik kreeg 0 op respons. Hij had me geblokkeerd op whatsapp. Dit heeft me heel veel pijn gedaan omdat hij altijd degene was van dingen uitpraten en dergelijke. Ook hebben zijn vrienden tegen me gezegd dat hij tegen hen had gezegd dat ie al een ander meisje had leren kennen.

Vanmorgen zag ik dat hij me opeens had gedeblokkeerd op whatsapp, maar hij heeft niets gestuurd. Ik heb zelf ook niets gestuurd, iedereen zegr tegen me dat ik dat niet moet doen. Maar ik vraag me toch af wat er in hem omgaat en waarom hij me zou deblokkeren en niets zegt?.

[ Bericht 0% gewijzigd door Confashions_ op 09-11-2014 18:40:07 ]
"The critics and doubters will stab me in the chest but you best believe your ass that I will write poetry with the blood"
pi_146471396
Omdat je complex doet
pi_146471619
Drank maakt meer kapot dan je lief is.
Hij heeft niks fout gedaan.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_146471823
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 18:36 schreef spijkerbroek het volgende:
Drank maakt meer kapot dan je lief is.
Hij heeft niks fout gedaan.
I know, maar waarom deblokkeert hij me na een maand negeren en zegt vervolgens niets?
"The critics and doubters will stab me in the chest but you best believe your ass that I will write poetry with the blood"
pi_146471866
quote:
1s.gif Op zondag 9 november 2014 18:41 schreef Confashions_ het volgende:

[..]

I know, maar waarom deblokkeert hij me na een maand negeren en zegt vervolgens niets?
Reactie uitlokken natuurlijk duh
pi_146472102
Nummer verwijderd en Whatsapp gereset? Of zoiets.
pi_146472135
quote:
Het is uit met zijn nieuwe vlam en wil neuken, maar wil niet degene lijken die weer contact op heeft gezocht. Of één van de andere 60.000 mogelijke redenen.
Of je vraagt het hem.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_146472191
Hij werd je zat en heeft geen interesse meer in je. Wat je wil nog meer weten? Als hij je nog leuk vond dan had die wel wat moeite gedaan om de relatie wat leven in te blazen.
''Without self knowledge, without understanding the working and functions of his machine, man cannot be free, he cannot govern himself and he will always remain a slave.''
pi_146472257
Misschien moet je eens beginnen met je zelf in de hand te houden. Ik zie zoveel mensen het leven van anderen kapot maken als ze in een relatie terecht komen. Wie ben jij om hem te vertellen dat hij geen contact met z'n ex mag hebben? Mensen leven in de veronderstelling dat ze een claim kunnen leggen op de autonomie van de ander zodra ze in een relatie terecht komen. :')
pi_146472408
Het is duidelijk dat het voor hem klaar is. Ga je niet focussen op details of sprankjes hoop nu...

Probeer je op je eigen leven te richten..en maak er wat van O+
pi_146472424
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 18:50 schreef kapiteintje het volgende:
Misschien moet je eens beginnen met je zelf in de hand te houden. Ik zie zoveel mensen het leven van anderen kapot maken als ze in een relatie terecht komen. Wie ben jij om hem te vertellen dat hij geen contact met z'n ex mag hebben? Mensen leven in de veronderstelling dat ze een claim kunnen leggen op de autonomie van de ander zodra ze in een relatie terecht komen. :')
Dit
En dan zelf een date afspreken met een ander en dan daarna 'hij heeft mij zoveel pijn gedaan' :?
Word eens volwassen
En tot die tijd zou ik whatsapp maar helemaal verwijderen. Dat is niet gemaakt voor mensen zoals jij die alles gaan overanalyseren

Nou ja, dat ga je natuurlijk gewoon niet doen dus verwijder hem dan maar gewoon. Hier komt toch niets goeds van
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  zondag 9 november 2014 @ 19:00:10 #12
380557 RipMcPants
STEEDS! MAAR! WEER!
pi_146472635
TS :')
pi_146472873
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 18:55 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Dit
En dan zelf een date afspreken met een ander en dan daarna 'hij heeft mij zoveel pijn gedaan' :?
Word eens volwassen
En tot die tijd zou ik whatsapp maar helemaal verwijderen. Dat is niet gemaakt voor mensen zoals jij die alles gaan overanalyseren

Nou ja, dat ga je natuurlijk gewoon niet doen dus verwijder hem dan maar gewoon. Hier komt toch niets goeds van
Exact. Start eens met het creëeren van een eigen identiteit die niet afhankelijk is van het hebben van een ander persoon in je leven.
pi_146476150
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 18:47 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Het is uit met zijn nieuwe vlam en wil neuken, maar wil niet degene lijken die weer contact op heeft gezocht. Of één van de andere 60.000 mogelijke redenen.
Of je vraagt het hem.
pi_146478330
TS is geen relatiemateriaal, dat is duidelijk.
  maandag 10 november 2014 @ 13:28:07 #16
416334 Bapple
Alleen echte kwaliteit.
pi_146495978
Hij hoeft je niet meer, TS.
Opdonderen!
Genomineerd voor: Kwaliteitsuser van het jaar 2013
Genomineerd voor: Beste KLB-topic van het jaar 2013
Winnaar van: Slechtste KLB-topic van het jaar 2013
Winnaar van: Kwaliteitsuser van het jaar 2014
pi_146503930
Je doet me denken aan mijn ex. Precies zoals jij omschrijft, precies hetzelfde verhaal.

Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat hij je ontblockt omdat hij je aandacht miste en hoopte dat jij hem weer ging appen. Je kunt er dus van uit gaan dat jij nog steeds in zijn hoofd om gaat. Of je hem moet appen, ik zou het niet doen en afwachten.

Als je echt bang dat het doodbloed, wat het volgens mij al een beetje doet. Kun je proberen om hem "per ongeluk" tegen te komen en dat soort fratsen. Misschien een beetje achterhaald maar het werkt we.
pi_146503984
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 17:22 schreef Harlekien het volgende:

Als je echt bang dat het doodbloed, wat het volgens mij al een beetje doet. Kun je proberen om hem "per ongeluk" tegen te komen en dat soort fratsen. Misschien een beetje achterhaald maar het werkt we.
Niet achterhaald, infantiel en debiel
Spreek gewoon uit wat je wil. Anders opent hij weer een topic met 'kwam mijn ex tegen en weet niet of het expres was?'
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_146503987
Heb je al blauwe vinkjes? :P
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_146504238
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 17:24 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Spreek gewoon uit wat je wil. Anders opent hij weer een topic met 'kwam mijn ex tegen en weet niet of het expres was?'
Bullshit, ik heb uit eerdere ervaringen gemerkt dat het werkt. Je moet natuurlijk niet toevallig langs zijn sportschool lopen op woensdagavond half 9 omdat hij dan net de sportschool uit stapt wat jij toevallig weet.

Maar mijn ex werkte bijvoorbeeld bij een supermarkt en was op donderdagavond altijd om 7 uur klaar, het was toen een maandje of 2 tussen ons over. Ongeveer kwart over 7 kwam ik haar tegen op de fiets omdat ik "toevallig" naar een vriend van me ging. Ik zei kort "hoi" op een beetje verplichte manier, en zij ook en we fietsten gewoon door.

Die zelfde avond appte ze me om weer een gesprek te beginnen en binnen een paar dagen lag ze weer in mijn bed. Helaas hebben we het daarna nog maar een maand volgehouden maar het werkt duidelijk wel.

Als je je ex regelmatig tegen komt is het veel moeilijker om de break up te verwerken.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-11-2014 17:32:12 ]
pi_146504273
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 17:24 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Owja TS, doe dit vooral niet.
pi_146504379
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 17:31 schreef Harlekien het volgende:

[..]

Bullshit, ik heb uit eerdere ervaringen gemerkt dat het werkt. Je moet natuurlijk niet toevallig langs zijn sportschool lopen op woensdagavond half 9 omdat hij dan net de sportschool uit stapt wat jij toevallig weet.

Maar mijn ex werkte bijvoorbeeld bij een supermarkt en was op donderdagavond altijd om 7 uur klaar, het was toen een maandje of 2 tussen ons over. Ongeveer kwart over 7 kwam ik haar tegen op de fiets omdat ik "toevallig" naar een vriend van me ging. Ik zei kort "hoi" op een beetje verplichte manier, en zij ook en we fietsten gewoon door.

Die zelfde avond appte ze me om weer een gesprek te beginnen en binnen een paar dagen lag ze weer in mijn bed. Helaas hebben we het daarna nog maar een maand volgehouden maar het werkt duidelijk wel.

Als je je ex regelmatig tegen komt is het veel moeilijker om de break up te verwerken.
Maar het werkte dus niet
pi_146504409
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 17:35 schreef Arident het volgende:

[..]

Maar het werkte dus niet
:')

De "truc" werkte wel, de relatie niet..
pi_146504761
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 17:36 schreef Harlekien het volgende:

[..]

'relaties' werken gewoon niet voor kinderachtige mensen die alleen via trucjes kunnen communiceren
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_146504844
Ik heb toch aan hem gevraagd wat de bedoeling was.. een dag later appte hij terug dat hij gewoon volwassen wil doen tegen elkaar en niet elkaar blokkeren enzo. Heb daarna nog een kort gesprekje gehad over hoe het met hem en met mij gaat.. weet nog steeds niet wat ik ervan moet denken.

Ik wil hem overigens niet 'per ongeluk' tegenkomen. Daar heb ik alleen mezelf mee. Ik wil idd gewoon weer mijn eigen leven inrichten, met of zonder hem.
pi_146505061
quote:
1s.gif Op maandag 10 november 2014 17:47 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

'relaties' werken gewoon niet voor kinderachtige mensen die alleen via trucjes kunnen communiceren
Nog meer bullshit
pi_146505212
quote:

[..]

de vraag is waarom jij dat na een maand nog steeds checkt?
pi_146505379
quote:
2s.gif Op maandag 10 november 2014 17:59 schreef Moass het volgende:

[..]

de vraag is waarom jij dat na een maand nog steeds checkt?
Had het gesprek met hem nooit verwijderd, dus die stond gewoon in mijn lijst. Toen ik weer een profielfoto zag wist ik dat hij me gedeblokkeed had.
pi_146505390
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 21:20 schreef Deckard het volgende:
TS is geen relatiemateriaal, dat is duidelijk.
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 13:28 schreef Bapple het volgende:
Hij hoeft je niet meer, TS.
Opdonderen!
Etc...

Wat zijn we hier weer vriendelijk :?

Confashions,

Kun je er met hem niet eens over praten ?

Daarin de zaken klaar en duidelijk samen stellen.

quote:
1s.gif Op zondag 9 november 2014 18:21 schreef Confashions_ het volgende:
Toen ik er voor de 2e x achterkwam dat hij weer contact had gehad met zijn ex (die hem constant smeekte terug te komen) ben ik koffie gaan drinken met een collega die mij leuk vindt. Niet helemaal eerlijk.. heb in een dronken bui toen naar mijn vriend geroepen dat ik een date met iemand anders heb gehad en dat was de druppel.
Dit was een beetje stom van je. Maar ja, zo erg nu ook weer niet. Dergelijke zaken zou je toch moeten kunnen uitpraten, niet ?

Als je een ruzie (meningsverschil) met een goede vriend of vriendin krijgt, praat je dit toch ook uit ? Ipv zomaar te breken. Dat is geen vriendschap. ECHTE VRIENDSCHAP (en liefde) laat de dialoog open. Zoveel mogelijk. Kan tegen een stootje. Onechte vriendschap of liefde, is als een bootje van papier. Bij de lichtste windstoot, blaas je het al om ver.
pi_146505417
quote:
1s.gif Op maandag 10 november 2014 18:03 schreef Confashions_ het volgende:

[..]

Had het gesprek met hem nooit verwijderd, dus die stond gewoon in mijn lijst. Toen ik weer een profielfoto zag wist ik dat hij me gedeblokkeed had.
Duidelijk..dan kun je nu met mij beginnen te appen :Y
pi_146505589
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 18:03 schreef JustTalkLove het volgende:

[..]

[..]

Etc...

Wat zijn we hier weer vriendelijk :?

Confashions,

Kun je er met hem niet eens over praten ?

Daarin de zaken klaar en duidelijk samen stellen.

[..]

Dit was een beetje stom van je. Maar ja, zo erg nu ook weer niet. Dergelijke zaken zou je toch moeten kunnen uitpraten, niet ?

Als je een ruzie (meningsverschil) met een goede vriend of vriendin krijgt, praat je dit toch ook uit ? Ipv zomaar te breken. Dat is geen vriendschap. ECHTE VRIENDSCHAP (en liefde) laat de dialoog open. Zoveel mogelijk. Kan tegen een stootje. Onechte vriendschap of liefde, is als een bootje van papier. Bij de lichtste windstoot, blaas je het al om ver.
Lief dat je dat zegt. Heb net toch tegen hem gezegd dat het me pijn deed dat hij zo abrupt al het contact had verbroken en nu opeens 'terug' is. Hij zegt dat hij er ook gewoon teveel pijn van had hoe ik met hem om ben gegaan en daarom de dialoog niet kon aangaan. Dat begrijp ik opzich wel, ben iig blij dat hij niet meer boos is.
pi_146507370
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 17:36 schreef Harlekien het volgende:

[..]

En je had verwacht dat de relatie wel zou werken door zo'n "truc" te gebruiken ipv uit te spreken wat je wil?
pi_146507712
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 17:49 schreef Confashions_ het volgende:
Ik heb toch aan hem gevraagd wat de bedoeling was.. een dag later appte hij terug dat hij gewoon volwassen wil doen tegen elkaar en niet elkaar blokkeren enzo. Heb daarna nog een kort gesprekje gehad over hoe het met hem en met mij gaat.. weet nog steeds niet wat ik ervan moet denken.

Daar moet je niks van denken. Hij heeft geen zin in kinderachtig gedoe maar heeft geen behoefte meer aan jou in zijn leven. Move on.
pi_146507778
Lijkt alsof je het gewoon zelf verpest hebt.
pi_146507833
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 18:59 schreef Arident het volgende:

[..]

En je had verwacht dat de relatie wel zou werken door zo'n "truc" te gebruiken ipv uit te spreken wat je wil?
Nope, de truc was bedoeld om weer actief met haar in contact te komen en dat is gelukt. Uit te spreken wat je wilt na een break is gewoon niet handig en vooral niet slim.
pi_146507960
Als hij contact met z'n ex heeft is het natuurlijk een logische reactie om met een aanbidder koffie te gaan drinken. Gewoon wraak nemen op hem, want stel je voor dat je tegen hem zegt hoe jij over de situatie met zijn ex denkt..
pi_146508434
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 19:08 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Daar moet je niks van denken. Hij heeft geen zin in kinderachtig gedoe maar heeft geen behoefte meer aan jou in zijn leven. Move on.
Dat zal het wel zijn, maar toch vind ik dat vreemd. Als ik geen behoefte heb aan iemand in mijn leven maar niet kinderachtig wil zijn zou ik diegene gewoon netjes groeten als ik hem tegenkom maar niet deblokkeren op de app.
pi_146508622
quote:
1s.gif Op maandag 10 november 2014 19:28 schreef Confashions_ het volgende:

[..]

Dat zal het wel zijn, maar toch vind ik dat vreemd. Als ik geen behoefte heb aan iemand in mijn leven maar niet kinderachtig wil zijn zou ik diegene gewoon netjes groeten als ik hem tegenkom maar niet deblokkeren op de app.
Dan vraag je het toch? En zet je jezelf meer voorschut.
pi_146508837
quote:

[..]

Dat is toch precies wat hij nu aangeeft: hij wil niet kinderachtig zijn en daarom heeft hij je weer gedeblokkeerd.
pi_146511930
quote:

[..]

quote:

[..]

Hij gaat er (wellicht ten onrechte) van uit dat je ook op een normale manier kunt communiceren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')