abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146456587
Ik weet niet precies in welk subforum ik dit moet plaatsen, dit leek mij het meest geschikt.

Dit is nu het elfde jaar dat ik op voetbal zit, en ik voetbal ook wel op redelijk hoog niveau ik heb altijd in prestatieteams gespeeld. Alleen ik twijfel heel erg of ik niet in de winterstop wil stoppen.

Aan de ene kant ben ik wel een beetje klaar met voetballen, m'n motivatie ontbreekt grotendeels en het boeit me eigenlijk nog vrijweinig of we winnen of verliezen. Ook zijn de andere jongens in m'n team steeds minder leuk dan vorige jaren. Ik zie eigenlijk ook gewoon op tegen de training van dinsdag, nu al. En als ik stop heb ik tijd om een baantje te gaan zoeken of iets dergelijks.

Aan de andere kant vind ik ook weer dat ik het niet kan maken tegenover het team om halverwege het seizoen te zeggen van joo, ik stop ermee. En bij voetbal doe ik wel heel veel sociale contacten op en zie ik ook heel veel leuke em aardige mensen. En daarnaast is het natuurlijk ook nog gewoon gezond om te sporten en ik ben bang als ik stop dat ik dan lui en dik word.

Dut is dus een beetje mijn dilemma, wat is jullie advies?
'Elke wasbeer heb een staart, maar niet elke staart heb een wasbeer,'
pi_146456607
Het eerste wat mij te binnen schiet is overstappen naar een andere club. Kan dat een optie zijn?
  zondag 9 november 2014 @ 11:02:08 #3
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_146456612
Stap over naar een gezelliger team met minder druk.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  zondag 9 november 2014 @ 11:05:13 #4
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_146456674
Overstappen inderdaad. Dat zou ik wel aan het einde van het seizoen doen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_146456976
Je gaat het missen, zeker als je wat in de hogere elftallen zit/hebt gezeten.
pi_146457367
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 11:21 schreef Bonkers. het volgende:
Je gaat het missen, zeker als je wat in de hogere elftallen zit/hebt gezeten.
Dit. Ik heb PRECIES hetzelfde ondergaan en ben uiteindelijk gestopt. Nu zo'n vier jaar geleden, maar ik wil heel graag weer ergens verder.
  zondag 9 november 2014 @ 11:50:17 #7
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_146457615
quote:
14s.gif Op zondag 9 november 2014 11:02 schreef Dagonet het volgende:
Stap over naar een gezelliger team met minder druk.
Dat werkt niet, als je altijd in prestatieteams hebt gezeten vind je geen uitdaging meer in de 'gezellige' teams. Heb die fout zelf ook ooit gemaakt toen ik even klaar was met een steeds minder leuk wordend team en al het trainen... Na 2 maanden in het lagere team ben ik helemaal gestopt. Achteraf heb ik altijd spijt gehad van de beslissing om van team te wisselen.
Ik zou dan ook eerder voor een andere club kiezen TS, nieuwe omgeving, nieuwe mensen, misschien krijg je er dan wel weer zin in :)
  zondag 9 november 2014 @ 12:12:13 #8
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_146458116
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 11:50 schreef CherryOnTop het volgende:

[..]

Dat werkt niet, als je altijd in prestatieteams hebt gezeten vind je geen uitdaging meer in de 'gezellige' teams. Heb die fout zelf ook ooit gemaakt toen ik even klaar was met een steeds minder leuk wordend team en al het trainen... Na 2 maanden in het lagere team ben ik helemaal gestopt. Achteraf heb ik altijd spijt gehad van de beslissing om van team te wisselen.
Ik zou dan ook eerder voor een andere club kiezen TS, nieuwe omgeving, nieuwe mensen, misschien krijg je er dan wel weer zin in :)
Maar hij zoekt geen uitdaging, hij is niet meer gemotiveerd en is er eigenlijk wel een beetje klaar mee. Dan is een paar stappen terug naar een vriendenteam lekker bezig zijn op een veldje helemaal niet slecht, dan kan je daarna altijd kijken of je weer opgeladen bent.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  zondag 9 november 2014 @ 12:33:08 #9
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_146458697
quote:
14s.gif Op zondag 9 november 2014 12:12 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Maar hij zoekt geen uitdaging, hij is niet meer gemotiveerd en is er eigenlijk wel een beetje klaar mee. Dan is een paar stappen terug naar een vriendenteam lekker bezig zijn op een veldje helemaal niet slecht, dan kan je daarna altijd kijken of je weer opgeladen bent.
Probleem bij zo'n team is dat, als je al niet meer echt zin in de sport hebt, je dan al helemaal geen reden meer hebt om te gaan. Waar je het eerst niet kon maken om niet te verschijnen op de training zonder hele goede reden, kan dat bij een gezelligheidsteam makkelijker. Plus je wordt niet gelijk op de bank gezet als je een training mist, waardoor je die stok achter de deur ook niet meer hebt.
pi_146459472
Zoek een andere sport.
pi_146459691
Sowieso niet stoppen tijdens het seizoen. Dat ik echt een klote streek.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')