Ik erken hem nietquote:Op zondag 9 november 2014 00:57 schreef PowerLoungen het volgende:
Toto69: 26
PowerLoungen: 19
houdjemond : 17
Aight1: 14
Fok-it : 10
ChevyCaprice: 9
Anosmos: 8
RingBewoner: 7
Kaneelstokje: 7
Lt.Surge: 5
KitKatChunky : 4
GlennQuagmire : 4
Fera: 3
Deadprez: 3
Mani89: 3
Tassendief: 2
LompeHork: 2
Holy_Goat: 2
BazZz2b: 2
Insomnia_: 2
ROADRUNN3R : 1
Johannes: 1
Moira: 1
Vanillekwark: 1
HPLC: 1
Immerdebestebob: 1
zerak: 1
datismijnmening: 1
Durmada: 1
eliasbar: 1
De stumper heeft het goed
als je wilt heel graagquote:Op zondag 9 november 2014 00:58 schreef datismijnmening het volgende:
Moet ik de OP nog aanpassen met een nieuw lijstje?
Echt zo'n vraag die ik uit m'n hoofd wist.quote:
Beter dat hij normaal meedoet, toch?quote:
Je bent slimmer dan ik dacht.quote:Op zondag 9 november 2014 00:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Echt zo'n vraag die ik uit m'n hoofd wist.
quote:Op zondag 9 november 2014 00:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Echt zo'n vraag die ik uit m'n hoofd wist.
Wejooh, zieke burnquote:Op zondag 9 november 2014 00:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Je bent slimmer dan ik dacht.
Ik was niet aan het vissen.quote:Op zondag 9 november 2014 00:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Je bent slimmer dan ik dacht.
Mofrikaquote:Op zondag 9 november 2014 00:59 schreef eliasbar het volgende:
vraag: welk Afrikaans land is een tijd (volwaardig) lid geweest van de Europese unie?
nu pas, serieus? Haha cheers!quote:Op zondag 9 november 2014 00:59 schreef RingBewoner het volgende:
Wauw!!! Ik zie nu pas dat mijn idee een TTT waardig is!!!!! Ik proost er eentje op en deel aan iedereen die wil ook uit!!!![]()
Geenquote:Op zondag 9 november 2014 00:59 schreef eliasbar het volgende:
vraag: welk Afrikaans land is een tijd (volwaardig) lid geweest van de Europese unie?
Joekellandquote:
quote:
Marokko.quote:Op zondag 9 november 2014 00:59 schreef eliasbar het volgende:
je moederquote:Op zondag 9 november 2014 00:59 schreef eliasbar het volgende:
Hihi, volwaardig.quote:
Gast, ben jij ook 14 ofzo? Ga het nou niet opzoeken. Begint tie straks weerquote:
zelf ook serieus en lief blijven dan aub.quote:
Dit topic moet ook gewoon naar GC en een andere naam krijgenquote:Op zondag 9 november 2014 01:05 schreef zerak het volgende:
Serieus en lief blijven in ONZ. Je mag ook niks meer tegenwoordig. Straks mag men niet meer klagen in KLB
*pinkt traantje weg*.
nope, geen Tunesiëquote:Op zondag 9 november 2014 01:05 schreef Fok-it het volgende:
Tunesie?
Al kan ik me elk afrikaans land niet voorstellen.
quote:
quote:Op zondag 9 november 2014 01:08 schreef zerak het volgende:
[..]
Ja de helft van afrika is een zandbak
Ja nouja laat ik het dan houden op elkaar in zijn/haar waarde latenquote:Op zondag 9 november 2014 01:05 schreef zerak het volgende:
Serieus en lief blijven in ONZ. Je mag ook niks meer tegenwoordig. Straks mag men niet meer klagen in KLB
*pinkt traantje weg*.
zoek en gij zult vindenquote:Op zondag 9 november 2014 01:09 schreef Fok-it het volgende:
Maar het iss dus een Franse kolonie geweest.
Kom op man, ik mag om 1 uur 's nachts geen yo mama joke maken in ONZ?quote:Op zondag 9 november 2014 01:10 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ja nouja laat ik het dan houden op elkaar in zijn/haar waarde laten
vrouw*quote:Op zondag 9 november 2014 01:11 schreef zerak het volgende:
[..]
Kom op man, ik mag om 1 uur 's nachts geen yo mama joke maken in ONZ?
Het klopt wel inderdaadquote:Op zondag 9 november 2014 01:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Bron? Ik geloof er geen barst van
http://nl.m.wikipedia.org(...)van_de_Europese_Uniequote:Op zondag 9 november 2014 01:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Bron? Ik geloof er geen barst van
De Europese Unie bestaat pas sinds 1993quote:Op zondag 9 november 2014 01:11 schreef eliasbar het volgende:
In 1957 hebben de volgende landen samen de Europese Unie opgericht: België, Luxemburg, Frankrijk (inclusief Algerije, Italië, Nederland en West-Duitsland.
is dat jouw mening? want de feiten geven je een bitchslapquote:Op zondag 9 november 2014 01:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
De Europese Unie bestaat pas sinds 1993
ik maak naam voor mezelfquote:Op zondag 9 november 2014 01:12 schreef houdjemond het volgende:
[..]
vrouw*
nou vooruit omdat jij het bent
1957quote:Op zondag 9 november 2014 01:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
De Europese Unie bestaat pas sinds 1993
Nee jij hebt het over de EEG en niet de EUquote:Op zondag 9 november 2014 01:14 schreef eliasbar het volgende:
[..]
is dat jouw mening? want de feiten geven je een bitchslap
ja als het zo makkelijk is had ik wel wat bedacht voor ik dat typtequote:
Wie de fuck is liev schreiberquote:Op zondag 9 november 2014 01:17 schreef Fok-it het volgende:
In welke hitserie is Liev Schreiber op dit moment te zien?
Wie?quote:Op zondag 9 november 2014 01:17 schreef Fok-it het volgende:
In welke hitserie is Liev Schreiber op dit moment te zien?
Als je de rest van de vraag ziet kan je je wel bedenken dat het een acteur of actrice is tochquote:
Zat in de scream films.. wat ie nu doet, geen idee.quote:
ik heb het serieus zonder google beantwoord, geloof het of nietquote:Op zondag 9 november 2014 01:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gast, het is de bedoeling dat je de vragen zonder google beantwoord.
Ja ik wilde gewoon weten of ze een beetje mooi isquote:Op zondag 9 november 2014 01:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je de rest van de vraag ziet kan je je wel bedenken dat het een acteur of actrice is toch
De 2 vragen daarvoor ookquote:Op zondag 9 november 2014 01:20 schreef eliasbar het volgende:
[..]
ik heb het serieus zonder google beantwoord, geloof het of niet
Prachtigquote:Op zondag 9 november 2014 01:20 schreef zerak het volgende:
[..]
Ja ik wilde gewoon weten of ze een beetje mooi is
Oh kut ik dacht dat het een vrouw wasquote:Op zondag 9 november 2014 01:19 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Zat in de scream films.. wat ie nu doet, geen idee.
Helaas.quote:Op zondag 9 november 2014 01:21 schreef zerak het volgende:
[..]
Oh kut ik dacht dat het een vrouw was:D
Aanradertje hoor, die serie.quote:Op zondag 9 november 2014 01:21 schreef houdjemond het volgende:
Als je er naar kijkt of het is een favoriete acteur van je kan je toch mazzel hebben en het gewoon weten.
Dat had ik met Ocarina of Time en Placebo ook
Ui wist je ook, alleen te laat gegoogeld.quote:Op zondag 9 november 2014 01:22 schreef eliasbar het volgende:
[..]
*1 vraag daarvoor, 2 vragen in totaal. Ik ben slimmer dan ik er uit zie
ja die had ik gegoogled, maar ik had het over de vragen die ik niet had gegoogled. Twee in totaal dus, niet drie.quote:Op zondag 9 november 2014 01:23 schreef zerak het volgende:
[..]
Ui wist je ook, alleen te laat gegoogeld.
a- het is half 2.quote:Op zondag 9 november 2014 01:24 schreef eliasbar het volgende:
vraag: bereken x in 2log(x) + 2log(x + 2) = 3
dan maak je dus geen kans helaasquote:Op zondag 9 november 2014 01:25 schreef houdjemond het volgende:
[..]
a- het is half 2.
b- discalculie hiero
Denken dat iemand om half twee zin heeft om iets op te lossen wat jij even van internet hebt gepluktquote:Op zondag 9 november 2014 01:24 schreef eliasbar het volgende:
vraag: bereken x in 2log(x) + 2log(x + 2) = 3
nice!quote:Op zondag 9 november 2014 01:26 schreef zerak het volgende:
x(x+2) = 2^3
x^2 + 2x - 8 = 0
x = -4 v x = 2
ja, zerak blijkbaar, en hij heeft het nog goed ook. Bovendien heb ik het niet van internet geplukt.quote:Op zondag 9 november 2014 01:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Denken dat iemand om half twee zin heeft om iets op te lossen wat jij even van internet hebt geplukt
vergeet de puntenlijst niet!quote:Op zondag 9 november 2014 01:28 schreef eliasbar het volgende:
[..]
ja, zerak blijkbaar, en hij heeft het nog goed ook. Bovendien heb ik het niet van interner geplukt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |