Ze wilden Nederland binnen vallen hequote:Op zondag 9 november 2014 00:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Democratische Republiek Congo (ik zal niet zeiken over de naam, want dat is andere Congo) Burundi en Rwanda zijn goed.
Voor een extra puntje de andere 2 delen van landen die de Belgen in bezit hadden.
Of als je geen zin hebt, mag de volgende vraag.
Wie krijgt je punt?quote:Op zondag 9 november 2014 00:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Democratische Republiek Congo (ik zal niet zeiken over de naam, want dat is andere Congo) Burundi en Rwanda zijn goed.
Voor een extra puntje de andere 2 delen van landen die de Belgen in bezit hadden.
Of als je geen zin hebt, mag de volgende vraag.
Waarom ook nietquote:
Logisch toch of niet?quote:Op zondag 9 november 2014 00:03 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Waarom ook niet![]()
Toto69: 26
houdjemond : 16
PowerLoungen: 17
Aight1: 13
Fok-it : 10
Anosmos: 8
ChevyCaprice: 8
RingBewoner: 7
Kaneelstokje: 6
Lt.Surge: 5
KitKatChunky : 4
GlennQuagmire : 4
Deadprez: 3
Mani89: 3
Tassendief: 2
LompeHork: 2
Holy_Goat: 2
BazZz2b: 2
Fera: 3
ROADRUNN3R : 1
Johannes: 1
Moira: 1
Vanillekwark: 1
HPLC: 1
Immerdebestebob: 1
zerak: 1
Insomnia_: 1
Oh nee was gewoon leuk bedoeldquote:Op zondag 9 november 2014 00:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Logisch toch of niet?Ik Rwanda, PL Burundi en Fera Congo. Correct me if I`m wrong
quote:Op zondag 9 november 2014 00:05 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Oh nee was gewoon leuk bedoeldje hebt gelijk.
Maar wie gaat de nieuwe vraag doen?
Haha hij is al zo trots op zijn eerste zuurverdiende puntquote:Op zondag 9 november 2014 00:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]Geen idee. Ik heb wel een leuke vraag maar daar mag datismijnmening dan niet aan meedoen
Weet niet of hij dat erg vindt.
Prima hoorquote:Op zondag 9 november 2014 00:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]Geen idee. Ik heb wel een leuke vraag maar daar mag datismijnmening dan niet aan meedoen
Heb ff astrotv gebeld en ze vertelden mij dat hij het niet erg vindtquote:Op zondag 9 november 2014 00:05 schreef Fok-it het volgende:
Mobiel fokken terechte klacht.quote:
Net had ik nog 7 punten. :$quote:Op zondag 9 november 2014 00:03 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Waarom ook niet![]()
Toto69: 26
PowerLoungen: 17
houdjemond : 16
Aight1: 13
Fok-it : 10
Anosmos: 8
ChevyCaprice: 8
RingBewoner: 7
Kaneelstokje: 6
Lt.Surge: 5
KitKatChunky : 4
GlennQuagmire : 4
Fera: 3
Deadprez: 3
Mani89: 3
Tassendief: 2
LompeHork: 2
Holy_Goat: 2
BazZz2b: 2
ROADRUNN3R : 1
Johannes: 1
Moira: 1
Vanillekwark: 1
HPLC: 1
Immerdebestebob: 1
zerak: 1
Insomnia_: 1
datismijnmening: 1
die gast van gossip girlquote:Op zondag 9 november 2014 00:08 schreef Fok-it het volgende:
Goed
Welke smoking bastard zien jullie op de UI van datismijnmening?
Ja sorry ik zit te prutsen. Goed dat je het zegtquote:Op zondag 9 november 2014 00:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Net had ik nog 7 punten. :$
Overigens waren de bonuspunten bij mijn vraag voor Guatemala en Zuid-Soedan. Eventueel had ik voor Argentinië een uitzondering willen maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |