Nee. Opkkerenquote:Op zondag 9 november 2014 00:39 schreef eliasbar het volgende:
[..]
ik vind dit beledigend. kunnen we dit op een constructieve manier oplossen?
huh?quote:
Mein Tourquote:Op zondag 9 november 2014 00:41 schreef Fok-it het volgende:
Dan weet ik het niet. Zal vast jaartje of 40-45 geleden zijn gepubliceerd.
Doe ze de groetjes van me.quote:Op zondag 9 november 2014 00:41 schreef eliasbar het volgende:
[..]
ik ga een moderator inlichten, want volgens mij is zulk taalgebruik niet toegestaan.
Ik moest niet lachenquote:Op zondag 9 november 2014 00:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Met de openingstijdrit Amersfoort-Westerbork
Mag jij dat wel zeggen?quote:Op zondag 9 november 2014 00:43 schreef datismijnmening het volgende:
Het is een strikvraag
Mart heeft nooit een boek geschreven
quote:Op zondag 9 november 2014 00:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zware bergetappe door de Kaukasusquote:Op zondag 9 november 2014 00:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Mortaxx, zou je aub even Fok-it kunnen aanspreken op zijn taalgebruik? Volgens mij is het jouw aangewezen taak om hier wat van te zeggen. Hij schold met kanker, hij wilde dat ik 'opkankerde' (lees: opkankeren uit dit topic). Graag zou ik ook iets van een excuus vanuit zijn kant willen zien.quote:
Opkoekeloeren zei ik.quote:Op zondag 9 november 2014 00:45 schreef eliasbar het volgende:
[..]
Mortaxx, zou je aub even Fok-it kunnen aanspreken op zijn taalgebruik? Volgens mij is het jouw aangewezen taak om hier wat van te zeggen. Hij schold met kanker, hij wilde dat ik 'opkankerde' (lees: opkankeren uit dit topic). Graag zou ik ook iets van een excuus vanuit zijn kant willen zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |