mijn god..quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:29 schreef Holy_Goat het volgende:
Hoeveel konijntjes tel je op onderstaande afbeelding?
[ afbeelding ]
Ja. Als het alleen domme inhoudsloze vragen worden ga ik weg hierquote:Op zaterdag 8 november 2014 21:29 schreef HPLC het volgende:
ik vind het trouwens wel erg serieuze vragen voor een serieuze quiz. Voor dit is toch al de AKQ in MEN?
Whahahaha jij mag een bonuspunt voor humor.quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:29 schreef Holy_Goat het volgende:
Hoeveel konijntjes tel je op onderstaande afbeelding?
[ afbeelding ]
Ze zouden moeten vragen naar de betekenis van HPLCquote:Op zaterdag 8 november 2014 21:29 schreef HPLC het volgende:
ik vind het trouwens wel erg serieuze vragen voor een serieuze quiz. Voor dit is toch al de AKQ in MEN?
We wisselen het een beetje af.quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:29 schreef HPLC het volgende:
Heb ik volgens mij ooit eens gevraagdquote:Op zaterdag 8 november 2014 21:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ze zouden moeten vragen naar de betekenis van HPLC
topquote:Op zaterdag 8 november 2014 21:30 schreef Holy_Goat het volgende:
ik weet het juiste antwoord en heb een antwoord plaatje gemaakt al zelfs
Ik bedoelde natuurlijk absurde quizquote:Op zaterdag 8 november 2014 21:29 schreef HPLC het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |