Dit gaat nog over ons huis hè. Die oven komt eerst thuis te staan.quote:Op woensdag 24 december 2014 17:09 schreef Pietverdriet het volgende:
Waarom heb je geen krachtstroom laten aanleggen? Dat ga je nodig hebben.
Ah, okay, krachtstroom voor grote kneeders?quote:Op woensdag 24 december 2014 17:14 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dit gaat nog over ons huis hè. Die oven komt eerst thuis te staan.
In het pand zit een driefasenaansluiting. Krachtstroom hoeft niet, Rofco zit op een gewone wcd. Elke Rofco gaat op een andere fase.
Kneder van 19kg komt er, hoeft ook geen krachtstroom. 1600W.quote:Op woensdag 24 december 2014 17:15 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ah, okay, krachtstroom voor grote kneeders?
Dat is wel de bedoeling ja.quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:28 schreef Peter het volgende:
Kan me voorstellen dat ze er een wandje voor gezet hebben. Gaan jullie dat ook weer doen?
Ja.quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:31 schreef Guppyfriend het volgende:
Phoe, dat kan heel wat minder leuk aflopen
Hopelijk ligt jullie schouder-engeltje niet onder de muurquote:Op dinsdag 30 december 2014 18:33 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja.We stonden ook echt flink te shaken toen het was gebeurd.
Haar been ziet bont en blauw en ze heeft wat schrammen, maar dat is het. Nog geen vijf minuten daarvoor deed ik de suggestie om het wandje los te maken en met touw gecontroleerd om te gaan trekken, maar het had er niet de schijn van dat het spontaan naar beneden zou komen zetten.
Haar schouder was wel het enige lichaamsdeel dat echt pijn deed, dus je weet het nooit.quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:44 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Hopelijk ligt jullie schouder-engeltje niet onder de muur
Meestal proberen we het idd met het bieden van wat extra verdiensten.quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:55 schreef komrad het volgende:
Ik zou de bezorgers eerst aardig aankijken en proberen om te kopen met lekker bakgoed
Nou, het pand is behoorlijk ongeïsoleerd, dus wellicht valt dat mee. Afwachten hoe dat gaat en anders iets van airco inderdaad.quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:57 schreef komrad het volgende:
3,1 kW dat is wel een aardige stroomrekening als je er in de winkel straks een paar de hele dag aan hebt staan.
Moet je nog iets met koeling ivm warmteproductie of valt dat mee?
als ze zo'n steekwagen voor de trap hebben is het een kleine moeitequote:Op dinsdag 30 december 2014 18:56 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Meestal proberen we het idd met het bieden van wat extra verdiensten.Is toch aftrekbaar.
We gaan het zien.quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:00 schreef komrad het volgende:
[..]
als ze zo'n steekwagen voor de trap hebben is het een kleine moeite
quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:06 schreef komrad het volgende:
Zit trouwens even te rekenen: stel 3 ovens a 3,1 kW en een kneedmachine a 1,6 kW en dan nog diverse andere apparaten (evt airco!). Hebben jullie een passende elektrische installatie qua hoofdzekering en de capaciteit vd verschillende groepen.
Ja, en dus was het idee om een zijkant los te maken en 'm gecontroleerd om te halen. Maar dat punt hebben we zeg maar niet helemaal bereikt.quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:12 schreef junkiexp het volgende:
@Ise, dat is ff schrikken, maar ik had al mijn twijfels toen je vorige week een golvende zee nadeed![]()
Dat is inderdaad het plan. Gezien de hoogte is het advies wel om te schoren. Wand wordt 355 hoog, dat is een flink eind.quote:Nu dus een mooie basis om een hele nieuw wand neer te zetten.
Metalstud is zo te zien aardig krom dus ik zou dan gewoon C en U profielen in de lengte kopen en gelijk tot het plafond een raamwerk maken.
Lijkt mij de kortste klap.
Nog niks van de elektricien gehoord, maar die man heeft misschien ook gewoon vakantie nu.quote:@Komrad, elektrische installatie is voldoende, er komen 3 fases binnen en Ise&LHO hebben een 3-fasenkast aangeschaft dus ze kunnen alle kanten op.
Voorheen heeft er ook iets van een shoarmazaak oid opstelling gestaan.
wow dat is wel apart. Kan zo maar dat de buizen vd radiator de wand al die tijd op de plaats hebben gehoudenquote:Op dinsdag 30 december 2014 19:31 schreef Isegrim het volgende:
Ik weet trouwens niet of je het op de foto kunt zien, maar de radiator ging dus ook mee en lag plat op de grond. Gelukkig is de leiding verder niet geknapt ofzo, alleen krom.
Mooi klote is dat (om het maar even op zijn Rotterdams te zeggenquote:Op donderdag 1 januari 2015 15:04 schreef Isegrim het volgende:
Gisteren zou de Rofco worden bezorgd. Niemand gezien.Morgenochtend maar meteen bellen met Rofco. Hele dag voor Jan Lul zitten wachten thuis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |