Ik zou niet durven!quote:Op maandag 10 november 2014 23:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Pff? Je bent toch niet aan het klagen he?
Onbetaald verlof? Of is het geld ook op?quote:Op dinsdag 11 november 2014 08:26 schreef Isegrim het volgende:
'dus dan kunnen we hopelijk een heel eind komen.Ik probeer nog steeds te mikken op februari open, maar er moet nog wel veel gebeuren en mijn vrije dagen zijn op voor dit jaar.
Die viel dus flink door de mandquote:Op zondag 16 november 2014 00:11 schreef Isegrim het volgende:
Geen idee, maar haar kindje van 2 à 3 jaar kwam mee naar de deur en daar zei ze tegen "Kijk, brood, net als van Jordy, van papa's werk".
Het geld is niet op, maar ons paard heeft wel net een paar weken op de kliniek gestaan en dat heeft een gat in het budget geslagen. Maar ik heb nog wel wat compensatie-uren dus in december kan ik nog wat dagen opnemen.quote:Op zondag 16 november 2014 08:14 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Onbetaald verlof? Of is het geld ook op?
Ja echt! De Buik is erg leuke site. Goede reclame en ik kan me voorstellen dat het extra aanloop genereert.quote:
We hebben ook al eens brood gebracht bij iemand van hen.quote:Op donderdag 20 november 2014 21:21 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Ja echt! De Buik is erg leuke site. Goede reclame en ik kan me voorstellen dat het extra aanloop genereert.
Zou ze uitnodigen bij de opening
misschien voor de komende weken een tweedehandse kopen via marktplaats ?quote:Op maandag 24 november 2014 08:42 schreef Isegrim het volgende:
Verdeurie! Rofco B40 is momenteel uitverkocht en half of eind december weer leverbaar. Nog even doormodderen dus!
Nee joh, die paar weken overleven we wel.quote:Op maandag 24 november 2014 08:47 schreef komrad het volgende:
[..]
misschien voor de komende weken een tweedehandse kopen via marktplaats ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |