Kllinkt idd als Swanmarkt op Rotabs terrein.quote:Op zondag 9 november 2014 22:15 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nja weet niet, maar het zat op een binnenplaats aan de Zwaanshals iig
Kijk maar uit, iedere keer dat je likes koopt wordt je facebookpagina minder waard.quote:Op zondag 9 november 2014 22:07 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Organisch, als in niet via reclame.
Dat is zeker het uiteindelijke doel en dat zou zeker tof zijn!
Dat doen we dus niet/nauwelijks. Twee keer gedaan, maar zeer gericht - alleen mensen in Rotterdam, met vrij specifieke interesses. En dat zijn nuttige likes gebleken.quote:Op zondag 9 november 2014 23:15 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Kijk maar uit, iedere keer dat je likes koopt wordt je facebookpagina minder waard.
Hoezo jammer van het desembrood?quote:Op maandag 10 november 2014 06:29 schreef El_Matador het volgende:
Jammer van het desembrood, maar deze ex-bakker moedigt TS aan. Mooi werk.
Zonde, Nederlands volgerezen gistbrood is veel lekkerder.quote:
Als ik weer in Nederland ben kom ik dan wel kijken, wanneer gaan jullie open?quote:Op maandag 10 november 2014 06:39 schreef Isegrim het volgende:
Nee joh!Maar over smaak valt niet te twisten.
Al gaan we vast ook wel het e.e.a. aan gistbrood(jes) maken.
Als je in maart open bent, kom ik een broodje keuren.quote:
Ja!! Rotabs! Dat was het idd!!quote:Op zondag 9 november 2014 23:00 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Kllinkt idd als Swanmarkt op Rotabs terrein.
Helaas is het nu alleen maar bij Museumpark. Met toegangsprijs en giga aantal bezoekers.
(beetje off-topic sorry)
Binnenkort opent er een bierbrouwer in die loods.quote:Op maandag 10 november 2014 07:48 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja!! Rotabs! Dat was het idd!!
Ah goed om te weten! Ben van plan volgend jaar zeker weer naar Rotterdam te gaan (met mijn zus vieren dat er 30 jaar (stief)zussen zijn) en wie weet kunnen we ff bij je langs komen danquote:
Kunnen we bierbostel gaan halen om mee te bakken.quote:Op maandag 10 november 2014 08:02 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Binnenkort opent er een bierbrouwer in die loods.
Bierbroodquote:Op maandag 10 november 2014 08:28 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Kunnen we bierbostel gaan halen om mee te bakken.
Ja hoiquote:Op zondag 9 november 2014 21:41 schreef Isegrim het volgende:
Haha, dan weet ik wie je bent.En nog een fokker heeft 'm geliked net denk ik.
Morgen komt er een aannemer vanuit de verhuurder om te kijken wat er aan de voorpui (buitenzijde) moet gebeuren. Dat komt voor rekening van de verhuurder.
In elk geval moeten er nieuwe ventilatieroosters in. Die zitten zodanig dichtgekoekt met vet dat ik die never nooit schoon ga krijgen.
+quote:Op maandag 10 november 2014 06:27 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat doen we dus niet/nauwelijks. Twee keer gedaan, maar zeer gericht - alleen mensen in Rotterdam, met vrij specifieke interesses. En dat zijn nuttige likes gebleken.
We kopen uberhaupt geen likes, we kochten ads op Facebook, dat is wat anders dan het kopen van likesquote:Op zondag 9 november 2014 23:15 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Kijk maar uit, iedere keer dat je likes koopt wordt je facebookpagina minder waard.
Van jouwes krijg ik geen notification. Dat gebeurt meer. Ik denk likes verborgen ofzo?quote:
Oh geen idee, zal het eens nakijkenquote:Op maandag 10 november 2014 09:37 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Van jouwes krijg ik geen notification. Dat gebeurt meer. Ik denk likes verborgen ofzo?
Inmiddels zitten we op 359, not bad at all.
Filmpje wel goed gekeken? Ook met ads is krijg je veel clickfarms op je dak.quote:Op maandag 10 november 2014 08:42 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
+
[..]
We kopen uberhaupt geen likes, we kochten ads op Facebook, dat is wat anders dan het kopen van likes
Niet als je heel specifiek target. In het filmpje doen ze (opzettelijk) een paar 'dubieuze' landen erbij. Wij hebben geadverteerd exclusief naar mensen uit Rotterdam. En alle likes vanaf die ad kwamen ook daadwerkelijk uit Rotterdam. Je kunt heel specifiek tatgetten en dan werkt het gewoon zoals je zou willen dat het werkt.quote:Op maandag 10 november 2014 18:23 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Filmpje wel goed gekeken? Ook met ads is krijg je veel clickfarms op je dak.
Pff? Je bent toch niet aan het klagen he?quote:Op maandag 10 november 2014 23:01 schreef Isegrim het volgende:
Pfff, het gaat tegenwoordig echt rap met die bestellingen.En ook alweer een paar nieuwe bestellers deze week.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |