Pand uit 1895, Rotterdam Noord. Uitgewoond, zat een koffiehuis/cocainedistributiecentrum/illegale gokhal in. Meeste sloopwerk zit er op. Vloer blijft zoals hij is, electra moet nog gedaan worden, plafond er in, en dan kunnen we de muren gaan doen en de spullen gaan plaatsen.quote:
Jepquote:Op zaterdag 8 november 2014 12:46 schreef komrad het volgende:
De zaterdag afnemer gaat nog steeds elke week goed? En ze verkoopt ook alles?
dat is mooi en goed voor de naamsbekendheidquote:Op zaterdag 8 november 2014 12:47 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
JepSinds deze week leveren we daar nog iets meer aan...
Hebben we alquote:Op zaterdag 8 november 2014 12:52 schreef komrad het volgende:
Heel andere vraag: heb je nu al een bedrijfsadministratie of is dat volgend jaar pas nodig?
Reeds kunnen lenen van een goede vriendin.quote:Op zondag 9 november 2014 14:55 schreef fietsenmaker11 het volgende:
Oei, vergeten aan te bieden : bruikleen van boorhamer met beitelfunctie en beitels.
Ik vrees dat ik te laat ben ?
Ik like jullie ook, leuke paginaquote:Op zaterdag 8 november 2014 13:33 schreef Isegrim het volgende:
Inmiddels zitten we over de 350 likes, waarvan 95% organic (we hebben twee keer voor 30 dollar geadverteerd).Onze concurrent heeft er al veel meer, maar die zijn grotendeels gekocht.
Dat weet ik omdat de advertentie belachelijk vaak voorbij komt.
quote:Op zondag 9 november 2014 21:07 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik like jullie ook, leuke pagina
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 9 november 2014 21:52 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh wat leuk! Jullie zitten letterlijk om de hoek bij mijn zus!!
Ja, dat is om de hoek ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind dat echt een tof buurtje. Heb geluncht bij de Lof der Zotheid, Kookpunt zit er, Whiskybase, ben toen naar de markt even verderop geweest, op zo'n binnenplein.. erg tofquote:
Geen idee of dat zo heette, maar er waren wel allemaal van die kleine ondernemingkjes met van alles en nog wat. Van voedsel tot houtsnijwerk. En wat ik heel gaaf vond waren de mini-winkeltjes/workshops in het binnengebouw. Heel gaaf gedaanquote:Op zondag 9 november 2014 21:58 schreef Isegrim het volgende:
De Rotterdamse Oogst-markt?Daar gaan wij ook staan als we eenmaal los zijn.
Wat bedoel je eigenlijk met organic likes?quote:Op zaterdag 8 november 2014 13:33 schreef Isegrim het volgende:
Inmiddels zitten we over de 350 likes, waarvan 95% organic (we hebben twee keer voor 30 dollar geadverteerd).Onze concurrent heeft er al veel meer, maar die zijn grotendeels gekocht.
Dat weet ik omdat de advertentie belachelijk vaak voorbij komt.
Klinkt meer als Swan Market.quote:Op zondag 9 november 2014 22:01 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Geen idee of dat zo heette, maar er waren wel allemaal van die kleine ondernemingkjes met van alles en nog wat. Van voedsel tot houtsnijwerk. En wat ik heel gaaf vond waren de mini-winkeltjes/workshops in het binnengebouw. Heel gaaf gedaan
Organisch, als in niet via reclame.quote:Op zondag 9 november 2014 22:05 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Wat bedoel je eigenlijk met organic likes?
Echt tof dat het goed gaat en dat er dus echt wel een markt voor is. Zou toch geweldig zijn als je er fulltime mee bezig kan zijn en daarvan kan leven? Tenminste, ik dacht dat dat het uiteindelijke doel was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |