abonnement Unibet Coolblue
pi_151356032
dat was een beetje het punt, ik wil juist geen spotify account maken
There are only 151 Pokémon.
pi_151356151
Waarom niet? Het kost je niets. Voor mijn part gebruik je een spam-emailadres. In de tijd dat je de vraag stelde tot nu toe had je de hele catalogus al door kunnen bladeren.
pi_151362046
Mja, ik probeer juist een beetje die mentaliteit te omzeilen van 'overal maar ff een accountje voor aanmaken'. ieder bedrijf probeert het, maar het bevalt me allerminst.
There are only 151 Pokémon.
pi_151362090
voor mij al een van de redenen om spotify niet te gebruiken eerlijk gezegd. je kan vantevoren dus niets zeggen over de kwantiteit (en kwaliteit) van de service.

beetje hetzelfde dat je in de winkel een black box koopt of je gegevens verstrikt, maar thuis pas mag kijken wat het is. zo werkt het natuurlijk is.
There are only 151 Pokémon.
  Donald Duck held zaterdag 4 april 2015 @ 17:55:09 #105
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_151363173
Je kunt erop inloggen met Facebook, makkelijker kan niet
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_151363594
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2015 17:15 schreef Eenskijken het volgende:
Mja, ik probeer juist een beetje die mentaliteit te omzeilen van 'overal maar ff een accountje voor aanmaken'. ieder bedrijf probeert het, maar het bevalt me allerminst.
Ik vind het al belachelijk sympathiek van Spotify dat ze je zonder betalen naar een onwaarschijnlijk groot aanbod van muziek laten luisteren. De financiële waarde daarvan is groter dan ze uit advertentiekosten terugkrijgen. Als je dan te beroerd bent om een accountje aan te maken, wat je verder niets kost, dan is Spotify niet voor jou bedoeld.

Alles waar jij 'maar ff een accountje voor moet aanmaken' kost geld, geld die jij er meestal niet voor betaald. Jouw gegevens zijn onderdeel van een transactie. Zij krijgen jouw gegevens, jij hun diensten. Als jij je gegevens niet wil geven dan lijkt het me niet meer dan logisch dat jij geen of beperkt gebruik van hun diensten kan maken.
pi_151365104
ik hoef hun diensten in eerste instantie ook helemaal niet. ik wil gewoon info over wat ze kunnen leveren, info over hun assortiment. zo'n rare vraag is dat toch niet? Mocht er veel bijzitten wat ik interessant vinden, dan neem ik wellicht wel een abbonnement. Dan zul je me ook niet horen.
There are only 151 Pokémon.
  zaterdag 4 april 2015 @ 19:49:00 #108
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_151366585
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2015 19:02 schreef Eenskijken het volgende:
ik hoef hun diensten in eerste instantie ook helemaal niet. ik wil gewoon info over wat ze kunnen leveren, info over hun assortiment. zo'n rare vraag is dat toch niet? Mocht er veel bijzitten wat ik interessant vinden, dan neem ik wellicht wel een abbonnement. Dan zul je me ook niet horen.
Die info is gewoon op internet te vinden.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_151366820
linkje? Ik heb me namelijk rot gezocht maar ik kon geen compleet overzicht vinden :)
There are only 151 Pokémon.
pi_151367600
Misschien een wat hoog DIG-gehalte voor een MUZ-topic, maar er zijn nogal wat klachten over de meest recente update van Spotify (for desktop). Ik lees hier een stortvloed aan klachten: https://community.spotify(...)/td-p/1075073/page/9

Zoals ik vorige week al aangaf, blijft Spotify bij mij steeds melden dat ik een nieuwe update moet installeren. Als ik dat doe, krijg ik de melding binnen twee dagen opnieuw. Ik heb mijn versie gecheckt en die is 1.0.3.101.gbfa97dfe
(NB: Desktop, Windows 7)

Kan iemand mij bevestigen dat dit de meest actuele versie is?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 04-04-2015 20:20:44 ]
pi_151367827
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2015 20:20 schreef Elfletterig het volgende:
Misschien een wat hoog DIG-gehalte voor een MUZ-topic, maar er zijn nogal wat klachten over de meest recente update van Spotify (for desktop). Ik lees hier een stortvloed aan klachten: https://community.spotify(...)/td-p/1075073/page/9

Zoals ik vorige week al aangaf, blijft Spotify bij mij steeds melden dat ik een nieuwe update moet installeren. Als ik dat doe, krijg ik de melding binnen twee dagen opnieuw. Ik heb mijn versie gecheckt en die is 1.0.3.101.gbfa97dfe
(NB: Desktop, Windows 7)

Kan iemand mij bevestigen dat dit de meest actuele versie is?
ik heb deze en geen update meldingen:


ik stel voor om eens setup van de site zelf eens te installeren.
pi_151371451
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2015 20:27 schreef redboyke het volgende:

[..]

ik heb deze en geen update meldingen:
[ afbeelding ]

ik stel voor om eens setup van de site zelf eens te installeren.
Dank voor je reactie. Dat is dus ook de versie ik nu heb, dus dat zal dan wel de meest actuele zijn.
Ik heb er onder meer last van dat ik onder het alarmbelletje meldingen heb staan, maar als ik op die knop druk en het menuutje klapt zich uit, dan verschijnt er niks. Hij blijft alleen maar zoeken:



Ik zie het nog even aan, anders de-installeer ik het programma en ga ik 'm vanaf de site opnieuw installeren.
  zondag 5 april 2015 @ 22:07:46 #113
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_151402990
Die desktop app en die mobile app zijn nu toch wel echte bagger geworden.
De nieuwe playstation app kan ik wel waarderen trouwens.
BAM dit is 3KB
pi_151429151
Sinds wanneer kan je op de desktop versie niet meer zoeken in Lokale Bestanden? Of zie ik iets over het hoofd. Er was altijd zo'n zoekbalkje voor rechtsbovenin.
pi_151494826
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 20:31 schreef Kauai het volgende:
Sinds wanneer kan je op de desktop versie niet meer zoeken in Lokale Bestanden? Of zie ik iets over het hoofd. Er was altijd zo'n zoekbalkje voor rechtsbovenin.
Die hebben ze weggehaald om het op de smartphone beter te maken.
Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_151494886
Wie weet hoe ik nieuwe playlists kan vinden? Ja spotify heeft een paar moods met een paar (meestal slechte mainstream playlists)...... Maar ik gebruikte vroeger altijd playlists.net (een app) maar die hebben ze nu weggehaald en ik kan geen nieuwe playlists meer vinden....

Hoe doen jullie dat?
Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_151496503
quote:
14s.gif Op woensdag 8 april 2015 20:41 schreef DieselTank het volgende:

[..]

Die hebben ze weggehaald om het op de smartphone beter te maken.
Ah dat is echt heel irritant
pi_151631016
Quote van Tweakers, wat ik iedereen kan aanraden:
quote:
Net gedowngrade van de laatste Spotify versie naar versie 0.9.7.16

Man man man, wat een verademing zeg.

Langzaam maar zeker is de Spotify client een draak van een programma geworden.
De laatste versie draaide zo traag als dikke stront. Bovendien zag sinds het nieuwe design client eruit als een client voor senioren / slechtzienden. Alle overzichtelijkheid was weg.

Bovendien kon ik niet meer de pijltjestoetsen gebruiken om tussen de playlists te scrollen.

De nieuwe lyrics functie gebruikte ik overigens al tijden met de app MusixMatch, en kan ik met de oude versie nog steeds gebruiken.

Hulp met downgraden hierrrrr:
http://www.javiersantos.m(...)the-previous-spotify
PC versie draait weer als een zonnetje :s)
Nou de Android app nog...
pi_151632404
quote:
14s.gif Op woensdag 8 april 2015 20:42 schreef DieselTank het volgende:
Wie weet hoe ik nieuwe playlists kan vinden? Ja spotify heeft een paar moods met een paar (meestal slechte mainstream playlists)...... Maar ik gebruikte vroeger altijd playlists.net (een app) maar die hebben ze nu weggehaald en ik kan geen nieuwe playlists meer vinden....

Hoe doen jullie dat?
http://playlists.net/playlist-generator online dan maar -O-
pi_151651351
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 23:07 schreef Starman89 het volgende:
Quote van Tweakers, wat ik iedereen kan aanraden:

[..]

PC versie draait weer als een zonnetje :s)
Nou de Android app nog...
Thanks ! _O_ Het werkt perfect, en ziet er nog eens mooi uit ook... *O* Bedankt!!
Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_151742890
De Windows app wordt ook steeds kutter zeg, jezus :') Je ziet niet meer in je taakbalk wat er speelt, staat nu gewoon 'Spotify Premium', en ook gewoon de meest simpele slordigheidjes, alle menu's bovenin met hoofdletter behalve 'bewerken'. :')
pi_151743017
quote:
2s.gif Op donderdag 16 april 2015 14:49 schreef Loveless85 het volgende:
De Windows app wordt ook steeds kutter zeg, jezus :') Je ziet niet meer in je taakbalk wat er speelt, staat nu gewoon 'Spotify Premium', en ook gewoon de meest simpele slordigheidjes, alle menu's bovenin met hoofdletter behalve 'bewerken'. :')
install toastify
  maandag 20 april 2015 @ 00:35:43 #123
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_151847609
Is Konk van The Kooks ineens weg :? Ik kan er nergens wat over vinden, maar dat album kan ik iig niet meer vinden. Vond Mr. Maker zo'n leuk nummer..
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  maandag 20 april 2015 @ 00:38:29 #124
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_151847681
Goed, weer een album dat ik wellicht zal moeten downloaden
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_151887183
Waar draait Spotify het best op? Android of iOS?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')