Deze man weet.quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:14 schreef imikethat het volgende:
Gewoon zeggen dat je seks wilt en anders wegloopt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe is het met jouw alfastatus eigenlijk?quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:15 schreef wickedmen het volgende:
Je praat te veel. En neemt te weinig actie.
The Friendzone bestaat trouwens niet. Alleen voor een beetje of ze liegen dat ze je niet lekker vinden als je dat bent.
Ik vind je niet de moeite waard om hier serieus op in te gaan.quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoe is het met jouw alfastatus eigenlijk?
Ben je altijd poeslief tegen dames? Wat straal je uit?quote:
Vrouwen houden van spanning en jij bent meer een broer dan iemand door wie ze gepaald kunnen wordenquote:
Als je serieus bent: Nee alhoewel sommige idioten ja zullen roepen.quote:
hoe moet ik dan doen?quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:18 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Als je serieus bent: Nee alhoewel sommige idioten ja zullen roepen.
Punt is met alleen lief zijn de hele tijd kom je in een safe zone (zie ook wel the friendzone) want alles is duidelijk en normaal en de seksuele spanning (aantrekkingskracht) is aanzienlijk vermindert.
Dus het "the game"spelen, al ben ik niet overtuigd door een aantal PUA's en RSD video's (die laten het wel heel makkelijk lijken.)quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:18 schreef imikethat het volgende:
[..]
Vrouwen houden van spanning en jij bent meer een broer dan iemand door wie ze gepaald kunnen worden
Er bestaat niet echt een friendzone. Dus wordt moeilijk om uit iets te ontsnappen wat niet bestaat.quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:18 schreef robin2310 het volgende:
is er trouwens ook een mogelijkheid nog uit de friendzone te ontsnappen?
"meisjes plagen kusjes vragen" idee bedoel je?quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:20 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Er bestaat niet echt een friendzone. Dus wordt moeilijk om uit iets te ontsnappen wat niet bestaat.
Punt is alleen dat je mindset/denkwijze moet veranderen en moet gaan versieren/actie ondernemen.
Zoals ik al zij, ik ben hier super slecht in versieren. Geef mij aub een tip!!!!quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:20 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Er bestaat niet echt een friendzone. Dus wordt moeilijk om uit iets te ontsnappen wat niet bestaat.
Punt is alleen dat je mindset/denkwijze moet veranderen en moet gaan versieren/actie ondernemen.
Ik ook niet. Toch is het makkelijk. Vrouwen hebben dezelfde seksualiteit als mannen maar meestal niet hetzelfde karakter (vrouw/man gen).quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:20 schreef K44S het volgende:
[..]
Dus het "the game"spelen, al ben ik niet overtuigd door een aantal PUA's en RSD video's (die laten het wel heel makkelijk lijken.)
Kut troll.quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:21 schreef robin2310 het volgende:
[..]
Zoals ik al zij, ik ben hier super slecht in versieren. Geef mij aub een tip!!!!
True, ik vind het ook maar lastig. Al blijk ik er minder moeite mee te hebben als TTquote:Op vrijdag 7 november 2014 19:22 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik ook niet. Toch is het makkelijk. Vrouwen hebben dezelfde seksualiteit als mannen maar meestal niet hetzelfde karakter (vrouw/man gen).
Met een bepaalde mindset kom je heel makkelijk in bed met een vrouw als ze tenminste wilt.
Is een geweldige manier om het ijs volledig te breken. Alleen moet je wel zelfvertrouwen hebben om het te doen.quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:21 schreef K44S het volgende:
[..]
"meisjes plagen kusjes vragen" idee bedoel je?
quote:
Ik kan dit simpelweg niet. Door mijn Autisme kan ik niet inschatten en allerlei andere shit kan ik nietquote:
Haha.quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:23 schreef robin2310 het volgende:
[..]
[..]
Ik kan dit simpelweg niet. Door mijn Autisme kan ik niet inschatten en allerlei andere shit kan ik niet
Ach, als je al naar een kroeg/club, gaat met het idee van: fuck de wereld.... dan gaat het al een stuk makkelijker en vanzelf dan als je denkt: Ik hoop zoooo dat ik vanavond überhaupt ga zoenen.quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:23 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Is een geweldige manier om het ijs volledig te breken. Alleen moet je wel zelfvertrouwen hebben om het te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |