Als je zoiets from scratch laat ontwikkelen door een commerciële partij?quote:
Toch twijfel ik want die website is toch vrij simpel, zelfs verouderd qua design. Ik bedoel dus puur de website, backend en database etc. niet de marketing en zo.quote:Op vrijdag 7 november 2014 16:31 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als je zoiets from scratch laat ontwikkelen door een commerciële partij?
Dan worden het wel een boel paartjes denk ik.
Waarom gebruik je niet gewoon het prikbord in de supermarkt?quote:Op vrijdag 7 november 2014 16:33 schreef PendingApproval het volgende:
[..]
Toch twijfel ik want die website is toch vrij simpel, zelfs verouderd qua design. Ik bedoel dus puur de website, backend en database etc. niet de marketing en zo.
het beste is omdat aan funda.nl zelf te vragen, maar kost wel een flink aantal duiten in het zakje.quote:Op vrijdag 7 november 2014 16:33 schreef PendingApproval het volgende:
[..]
Toch twijfel ik want die website is toch vrij simpel, zelfs verouderd qua design. Ik bedoel dus puur de website, backend en database etc. niet de marketing en zo.
Copy de source van de pagina. Kost 3 seconden.quote:Op vrijdag 7 november 2014 16:33 schreef PendingApproval het volgende:
Simpel?quote:Op vrijdag 7 november 2014 16:33 schreef PendingApproval het volgende:
[..]
Dit.quote:Op vrijdag 7 november 2014 16:51 schreef Farenji het volgende:
[..]
Simpel?
Er zit ontzettend veel meer achter dan alleen wat je ziet he. Denk aan koppelingen met het systeem van de nvm, de backoffice interfaces, interfaces voor makelaars, een complete web api, etc etc. Wat je als bezoekertje ziet op funda.nl is maar een heel klein deel van het geheel.
Ik denk dat je vrij snel een telefoontje van Funda kunt verwachten als je het daarvoor doet!quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:00 schreef totalvamp het volgende:
Waarschijnlijk een euro of 30.000 als het niet meer is.
Nouja dit is niet wetend wat er aan de backoffice is gedaan...quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:25 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik denk dat je vrij snel een telefoontje van Funda kunt verwachten als je het daarvoor doet!
keer 10 voor versie 1.0quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:00 schreef totalvamp het volgende:
Waarschijnlijk een euro of 30.000 als het niet meer is.
Als freelancer? Succes!!quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:48 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Ik zou het voor die prijs wel doen, als freelancer, maar niet als bedrijf zijnde.
Mwa zo'n systeem heb ik behoorlijk snel opgezetquote:Op vrijdag 7 november 2014 19:16 schreef Farenji het volgende:
[..]
Als freelancer? Succes!!
Ik denk dat funda met alles erop en eraan wel een paar miljoen heeft gekost. En het zal nog steeds veel kosten, alleen al de hosting en infra kost vele duizenden euro's per jaar.
Dan zou dat geweest zijn vanwege een zooitje parasiterende managers en 'marketing experts', en typisch Nederlandse tarieven natuurlijk. Alles is hier veel te duur, vermoedelijk kun je een dergelijke site in dezelfde kwaliteit zo niet beter in een ander EU land laten maken voor minder dan 10k. Up to date ontwikkelaars zitten echt niet alleen in Nederland.quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:16 schreef Farenji het volgende:
[..]
Als freelancer? Succes!!
Ik denk dat funda met alles erop en eraan wel een paar miljoen heeft gekost. En het zal nog steeds veel kosten, alleen al de hosting en infra kost vele duizenden euro's per jaar.
Je moet een team hebben dat de website onderhoud, anders wordt het niets. Daar zitten de meeste kosten in.quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:36 schreef PendingApproval het volgende:
[..]
Dan zou dat geweest zijn vanwege een zooitje parasiterende managers en 'marketing experts', en typisch Nederlandse tarieven natuurlijk. Alles is hier veel te duur, vermoedelijk kun je een dergelijke site in dezelfde kwaliteit zo niet beter in een ander EU land laten maken voor minder dan 10k. Up to date ontwikkelaars zitten echt niet alleen in Nederland.
Haha ik wens je sterkte! Kost je een jaar van je leven en daarna mag je naar je centen fluiten omdat het niet af is of er te veel showstoppers in zitten.quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:48 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Ik zou het voor die prijs wel doen, als freelancer, maar niet als bedrijf zijnde.
Zolang je niet weet wat er precies aan de backend zit lijkt het mij niet moeilijker als een profiel site...quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:53 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Haha ik wens je sterkte! Kost je een jaar van je leven en daarna mag je naar je centen fluiten omdat het niet af is of er te veel showstoppers in zitten.
Hoe meer van dit soort dingen jij roept, hoe belachelijker jij jezelf maakt.quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:56 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Zolang je niet weet wat er precies aan de backend zit lijkt het mij niet moeilijker als een profiel site...
quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:36 schreef PendingApproval het volgende:
[..]
Dan zou dat geweest zijn vanwege een zooitje parasiterende managers en 'marketing experts', en typisch Nederlandse tarieven natuurlijk. Alles is hier veel te duur, vermoedelijk kun je een dergelijke site in dezelfde kwaliteit zo niet beter in een ander EU land laten maken voor minder dan 10k. Up to date ontwikkelaars zitten echt niet alleen in Nederland.
Of ik heb gewoon meer ervaring met dit soort back-end systemen? Ik werk al 10 jaar in de back-end en dit soort dingen zijn echt niet moeilijk hoor.quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:58 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
Hoe meer van dit soort dingen jij roept, hoe belachelijker jij jezelf maakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |