SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Andere familieleden, vrienden en kennissen wil je niet erbij hebben? Wat is die pic van je vorige post?quote:Op vrijdag 7 november 2014 15:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Die zijn ook kut. Gewoon alleen ouders en broers/zussen. Klaar
Lekker creatief toch? Blanco TT.quote:Op vrijdag 7 november 2014 15:39 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Creatieve TT, is dit een gewoonte van je nu?
Met het hennafeest bedoel je? Gewoon als sluier?quote:Op vrijdag 7 november 2014 15:33 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
& wat is dat gedoe met dat rode doekje over de hoofd van de bruid?
ook op de bruiloft bij binnenkomstquote:Op vrijdag 7 november 2014 15:45 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Met het hennafeest bedoel je? Gewoon als sluier?
Natuurlijk wel. Zou ik ook leuk vinden. Maar zou echt niet meer dan 100 willen hebben.quote:Op vrijdag 7 november 2014 15:40 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Andere familieleden, vrienden en kennissen wil je niet erbij hebben? Wat is die pic van je vorige post?
Hoort wel eigenlijk. Ze moet wel in haar natuurlijke habitat zijnquote:sylvesterrr
1s.gif Op vrijdag 7 november 2014 15:38 schreef mrstylo het volgende:
Mag wel dus.
Het ergste vind ik nog wel dat rode lintje.quote:
lekker. pittig of normaal?quote:Op vrijdag 7 november 2014 16:09 schreef Landysh het volgende:
Mijn vader gaat zo cig kofte maken zei die net.
quote:Op vrijdag 7 november 2014 16:09 schreef Landysh het volgende:
Ga lerenquote:Op vrijdag 7 november 2014 16:10 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
lekker. pittig of normaal?
Ik ben nu parfum bestellen.
Wat is het? Toch geen maagdelijkheidsdoek?quote:Op vrijdag 7 november 2014 16:09 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het ergste vind ik nog wel dat rode lintje.
Ik heb vandaag salaris gekregen. Ik mag.quote:Op vrijdag 7 november 2014 16:12 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ga leren
[..]
Wat is het? Toch geen maagdelijkheidsdoek?
Pittig.quote:Op vrijdag 7 november 2014 16:10 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
lekker. pittig of normaal?
Ik ben nu parfum bestellen.
Vraag of je papa wil maken, is echt papa-maak-food dit.quote:Op vrijdag 7 november 2014 16:11 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]Ik wil ook.
Misschien toch maar even naar Çiğköftem gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Protège moi de mes désirs.
O ja, even kort hier nog op reageren...quote:Op vrijdag 7 november 2014 13:09 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik heb redelijke conservatieve opvattingen maar in andere dingen heel vrij.
Ligt er een beetje aan waar het over gaat.
Ik zag ooit een gescheiden Nederlandse vrouw met twee kinderen die dragen (ging hertrouwen met een Turk/Koerd). Lmfoooquote:Op vrijdag 7 november 2014 16:09 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het ergste vind ik nog wel dat rode lintje.
Papa woont 100km verderop hè.quote:Op vrijdag 7 november 2014 16:14 schreef Landysh het volgende:
[..]
Vraag of je papa wil maken, is echt papa-maak-food dit.
Is het vandaag çiğ köfte-dag?quote:Op vrijdag 7 november 2014 16:09 schreef Landysh het volgende:
Had ik gelijk?quote:Op vrijdag 7 november 2014 16:15 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik zag ooit een gescheiden Nederlandse vrouw met twee kinderen die dragen (ging hertrouwen met een Turk/Koerd). Lmfooo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |