Ik heb er gister nog 1 gezien, jaar of 8. Gaat helemaal flapperen als ie treinen ziet. Super schattig, ware t niet dat ie bergen achterstand heeft met school.quote:Op vrijdag 7 november 2014 15:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Voordeel van een autist is dat ie niet zo snel aan de vriendin is
Aaah ik wil ook dat iemand mij dat appt!quote:Op vrijdag 7 november 2014 15:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
My ass is perfect! Wordt net op whatsapp gezegd!
Vóórdeel? Tot die tijd moet jij zijn eten blijven koken!quote:Op vrijdag 7 november 2014 15:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Voordeel van een autist is dat ie niet zo snel aan de vriendin is
Your ass is perfect.quote:Op vrijdag 7 november 2014 15:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Aaah ik wil ook dat iemand mij dat appt!
Maar dan moet ik nog wel 20 kilo vrees ik
Ik verwacht niet dat hij op zijn 14e al gaat samenwonen hoorquote:Op vrijdag 7 november 2014 15:38 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Vóórdeel? Tot die tijd moet jij zijn eten blijven koken!
Da's die zo ver weg zit toch? Ms lijkt het zo, van die afstand...quote:Op vrijdag 7 november 2014 15:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Your ass is perfect.
I adore your buns and you know it.
I wanna worship them every day and everynight.
quote:
Herkenbaar. Dat van school dan helaas, niet van treinenquote:Op vrijdag 7 november 2014 15:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb er gister nog 1 gezien, jaar of 8. Gaat helemaal flapperen als ie treinen ziet. Super schattig, ware t niet dat ie bergen achterstand heeft met school.
Oooh mijn billen moeten ook geworshipt worden!!quote:Op vrijdag 7 november 2014 15:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Your ass is perfect.
I adore your buns and you know it.
I wanna worship them every day and everynight.
Kunnen alleen de mannen keurenquote:
Meer choco dus!quote:
quote:Op vrijdag 7 november 2014 15:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Da's die zo ver weg zit toch? Ms lijkt het zo, van die afstand...
Sorry, hij valt op mannenquote:Op vrijdag 7 november 2014 15:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Oooh mijn billen moeten ook geworshipt worden!!
Nee, ik wordt dus echt zwaarder en zwaarder!!!!!!!quote:Op vrijdag 7 november 2014 15:46 schreef missbehavin het volgende:
Besides, iedereen weet dat je een heerlijk mager scharminkel bent!
Ja schat, vanavond, vanavond...quote:
quote:Op vrijdag 7 november 2014 15:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja schat, vanavond, vanavond...
Ik ook!quote:Op vrijdag 7 november 2014 15:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, ik wordt dus echt zwaarder en zwaarder!!!!!!!
Er moet toch wel ergens 1 hetero te vinden zijn die mij wil worshippen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |