SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult niet alle Brabanders adoreren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Viola aanbidden;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bezoedelen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Praat niet over FUT (met chicks) maar wel over chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc![]()
![]()
Ik wilde "Ziggo opzeggen" doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 7 november 2014 10:09 schreef DutchSL het volgende:
Ik wilde "Ziggo opzeggen" doen.
Er zijn serieus mensen die geen Philips apparatuur in huis nemen, omdat het de sponsor van PSV isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Die nieuwe kwam uit Groningen zag ikquote:Op vrijdag 7 november 2014 10:06 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Het is mijn woonplaats, kom er niet vandaan. Waarom postte je dat ineens?
Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
DAS IST ERBOTEN!!quote:Op vrijdag 7 november 2014 10:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik wilde Frieslandals TT doen. En dan zo'n TT ervoor in de plaats
Frieslandquote:Op vrijdag 7 november 2014 10:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik wilde Frieslandals TT doen. En dan zo'n TT ervoor in de plaats
![]()
![]()
![]()
![]()
Gaat hard hier voor een doordeweekse ochtendDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Het is vrijdagochtend en er staan absurd veel heals all kaarten op de markt.. maar dan voor 1k per stuk. En allemaal mensen met standaard teamnamen.![]()
Zo heb ik dus ook expres geen lening bij Freo.quote:Op vrijdag 7 november 2014 10:09 schreef DuTank het volgende:
[..]
Er zijn serieus mensen die geen Philips apparatuur in huis nemen, omdat het de sponsor van PSV isNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Inb4 Sjons day of Resurhealingquote:Op vrijdag 7 november 2014 10:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het is vrijdagochtend en er staan absurd veel heals all kaarten op de markt.. maar dan voor 1k per stuk. En allemaal mensen met standaard teamnamen.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ja Kiid.quote:Op vrijdag 7 november 2014 10:09 schreef DuTank het volgende:
[..]
Er zijn serieus mensen die geen Philips apparatuur in huis nemen, omdat het de sponsor van PSV is![]()
bohhhh 250c BIN heal all kaarten kopen straksquote:Op vrijdag 7 november 2014 10:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Inb4 Sjons day of Resurhealing
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Moest vroeg opstaan; heb een tentamen om 14.00quote:Op vrijdag 7 november 2014 10:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
Gaat hard hier voor een doordeweekse ochtend
Jij bankiert zeker ook niet bij de ABN amro omdat het ooit de sponsor van ajax wasquote:Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
ABN is dan ook gewoon kutquote:Op vrijdag 7 november 2014 10:19 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Jij bankiert zeker ook niet bij de ABN amro omdat het ooit de sponsor van ajax was![]()
Legia is dus al door na 4 wedstrijden, Celtic ook bijna. Nog steeds is er dus kans dat ze elkaar gaan treffen in de volgende ronde van de EL![]()
![]()
Ik zit bij de ING en ik neem al haar storingen voor lief om precies die redenquote:Op vrijdag 7 november 2014 10:19 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Jij bankiert zeker ook niet bij de ABN amro omdat het ooit de sponsor van ajax was![]()
![]()
ik heb nog nooit ollie gezien omdat die dikke kut olifant voor feyenoord is.quote:Op vrijdag 7 november 2014 10:19 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Jij bankiert zeker ook niet bij de ABN amro omdat het ooit de sponsor van ajax wasPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
ik heb expres geen leningquote:Op vrijdag 7 november 2014 10:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zo heb ik dus ook expres geen lening bij Freo.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik ook! Ga je spottenquote:Op vrijdag 7 november 2014 10:15 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Moest vroeg opstaan; heb een tentamen om 14.00![]()
En Hveen en nog een riedel andere clubs.quote:Op vrijdag 7 november 2014 10:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik koop ook nooit iets van de pabo omdat het de sponsor van NAC is![]()
Is toch ook niet echt een lening aangezien je het als een gift krijgt als je je opleiding haalt. Nog welquote:Op vrijdag 7 november 2014 10:25 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ook niet bij DUO?prestatiebeurs oid
![]()
![]()
ik zet steevast mijn trekhaak tegen de bumpers van opel's aan.
#FreeTrapz![]()
Oh ja, fuck.quote:Op vrijdag 7 november 2014 10:25 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ook niet bij DUO?prestatiebeurs oid
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Zie nu dat Feyenoord ooit de Gouden Gids als hoofdsponsor had, kut, ritueel verbanden vanavond dan maar.![]()
Als je m haalt idd. Zolang het nog niet zover is is het een leningquote:Op vrijdag 7 november 2014 10:26 schreef Kiid het volgende:
[..]
Is toch ook niet echt een lening aangezien je het als een gift krijgt als je je opleiding haalt. Nog welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 7 november 2014 10:28 schreef Zhano het volgende:
[..]
Als je m haalt idd. Zolang het nog niet zover is is het een leningDe aankomende generatie mogen alles lekker terugbetalen, of ze het nou halen of niet. Goede zaakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Wie dan leeft etc..quote:Op vrijdag 7 november 2014 10:29 schreef Kiid het volgende:
[..]
De aankomende generatie mogen alles lekker terugbetalen, of ze het nou halen of niet. Goede zaak![]()
![]()
![]()
ik las "Ajax lied gay gay gay ajax"quote:Op vrijdag 7 november 2014 10:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
Zo luister ik nooit naar Peter Beense![]()
De rekenkamer over keukensWat een boeven zijn Mandemakers en consorten
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
joh overal is dat het geval... je ziet soms van die acties van halve prijs ofzo.. moet je nagaan dat ze dan nog steeds winst erop maken.quote:Op vrijdag 7 november 2014 10:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
De rekenkamer over keukensWat een boeven zijn Mandemakers en consorten
![]()
Zeg uh, heb jij ook een tentamen van 3 uur lang? Straks hebben we hetzelfde tentamenquote:
Ik geloof twee uur lang. En jij bent veeel ouder denk ikquote:Op vrijdag 7 november 2014 10:34 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Zeg uh, heb jij ook een tentamen van 3 uur lang? Straks hebben we hetzelfde tentamen
Als je iemand ziet lopen in een West Ham shirt ben ik het![]()
Lijkt wel een blind datequote:Op vrijdag 7 november 2014 10:37 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik geloof twee uur lang. En jij bent veeel ouder denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
ntb wjnmkquote:Op vrijdag 7 november 2014 10:38 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
flikker op blijf van mijn yakuza afFuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Ik kan gewoon geen team bedenken met Tevez in de spits, 4321 of 4231. En dan zonder Lavezzi of Cuadrado en Candreva te gebruiken. Wie redt mij?!![]()
je hypotheek nog niet afbetaald hebbenquote:
#FreeTrapz![]()
Niet gebruik maken van de maximale mogelijkheid tot hypotheekrenteaftrekquote:Op vrijdag 7 november 2014 10:43 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
je hypotheek nog niet afbetaald hebben
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Een hypotheek überhaupt nodig hebbenquote:Op vrijdag 7 november 2014 10:43 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
je hypotheek nog niet afbetaald hebben![]()
![]()
Hypotheek hebben gehad op een boomhutquote:Op vrijdag 7 november 2014 10:43 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
je hypotheek nog niet afbetaald hebben
Elke dag![]()
Haha, je zei aftrekquote:Op vrijdag 7 november 2014 10:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Niet gebruik maken van de maximale mogelijkheid tot hypotheekrenteaftrek![]()
Away?quote:Op vrijdag 7 november 2014 10:37 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik geloof twee uur lang. En jij bent veeel ouder denk ik
Als je iemand ziet lopen in een West Ham shirt ben ik het![]()
![]()
quote:Op vrijdag 7 november 2014 10:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hypotheek hebben gehad op een boomhut
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
daarom 40% laten staan, lekker aftrekken.quote:Op vrijdag 7 november 2014 10:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Niet gebruik maken van de maximale mogelijkheid tot hypotheekrenteaftrek
je hebt ook nog zoiets als banksparenaltijd lekker aftrekken.
#FreeTrapz![]()
Banksparenquote:Op vrijdag 7 november 2014 10:48 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
daarom 40% laten staan, lekker aftrekken.
je hebt ook nog zoiets als banksparenaltijd lekker aftrekken.
Als iets passe is, is het banksparen wel
![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Niemand is geïnteresseerd in Clasie voor 500k.quote:Op vrijdag 7 november 2014 10:47 schreef Kiid het volgende:
Waarom kan ik godverdomme mijn spelers niet verkopen![]()
mag tegenwoordig niet meer zekerquote:Op vrijdag 7 november 2014 10:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
BanksparenAls iets passe is, is het banksparen wel
![]()
#FreeTrapz![]()
4321 met Iturbe op rechts (of desnoods Lamela), en El Shaarawy of Gervinho op links.quote:Op vrijdag 7 november 2014 10:41 schreef DannyDeko het volgende:
Ik kan gewoon geen team bedenken met Tevez in de spits, 4321 of 4231. En dan zonder Lavezzi of Cuadrado en Candreva te gebruiken. Wie redt mij?!NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Alles mag, maar fiscaal niet bepaald aantrekkelijk meer (althans, de na een bepaalde datum gesloten bankspaarhypotheken). En worden dus amper meer afgesloten.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Je keuken gekocht in Duitsland?quote:Op vrijdag 7 november 2014 10:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
BanksparenAls iets passe is, is het banksparen wel
Elke dag![]()
Nee. Maar ikke niet snap? Vanwaar de vraag?quote:Op vrijdag 7 november 2014 10:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Je keuken gekocht in Duitsland?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Had je moeten doen, had je een hoop knaken gescheeld. Had je je niet bezig hoeven houden met dit soort ongeinquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
ik heb die handel nog wel straks maar weer eens in verdiepen als de oversluit er weer aankomtquote:Op vrijdag 7 november 2014 10:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Alles mag, maar fiscaal niet bepaald aantrekkelijk meer (althans, de na een bepaalde datum gesloten bankspaarhypotheken). En worden dus amper meer afgesloten.saaie bende
#FreeTrapz![]()
Die worden toch direct gekocht door AB'squote:Op vrijdag 7 november 2014 10:52 schreef Zhano het volgende:
[..]
Niemand is geïnteresseerd in Clasie voor 500k.![]()
wel even vergeten te vertellen dat je bij 50% van de zaken buiten het garantie stelsel valquote:Op vrijdag 7 november 2014 10:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Had je moeten doen, had je een hoop knaken gescheeld. Had je je niet bezig hoeven houden met dit soort ongeinhave fun
al is het ondanks dat idd nog steeds de moeitePak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op vrijdag 7 november 2014 10:41 schreef DannyDeko het volgende:
Ik kan gewoon geen team bedenken met Tevez in de spits, 4321 of 4231. En dan zonder Lavezzi of Cuadrado en Candreva te gebruiken. Wie redt mij?!
gr grPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Iemand die meteen na de 1-0 ( van hem ) disconnect. Zou dat ook een soort glitch zijn? Ik heb geen loss dus opzich prima
Elke dag![]()
Alsof ik speciaal voor mijn keuken een hypotheek moet afsluitenquote:Op vrijdag 7 november 2014 10:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Had je moeten doen, had je een hoop knaken gescheeld. Had je je niet bezig hoeven houden met dit soort ongein![]()
We hebben een paar keer een keukenzaak bezocht, maar ik ben een beetje allergisch voor gelikte mannetjes in goedkope pakken met scheefzittende stropdas, die net doen alsof ze DE deal van de dag voor me hebben. Of me iets proberen aan te praten wat ik gewoon niet mooi vind.
Vervolgens zijn we via een tip van een kennis uitgekomen bij een familiebedrijfje: vader en zoon beiden timmerman, die al 20 jaar samen keukens bouwen. Van goed materiaal, en tegen een prima (en belangrijker: eerlijke) prijs. Inbouwapparatuur moet je vervolgens wel ergens zelf bestellen, maar dan kom je er helemaal achter hoe krom die wereld is: bij de grote keukenboeren betaalde ik voor een inbouwoven de prijs in het boekje van de fabrikant, terwijl als je hetzelfde model op internet bestelt, je 30-40% goedkoper uit bent. En vader en zoon zetten die apparatuur er wel gewoon voor ons in
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Gaat het toch niet om, dat eerste hequote:Op vrijdag 7 november 2014 11:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Alsof ik speciaal voor mijn keuken een hypotheek moet afsluiten![]()
We hebben een paar keer een keukenzaak bezocht, maar ik ben een beetje allergisch voor gelikte mannetjes in goedkope pakken met scheefzittende stropdas, die net alsof ze DE deal van de dag voor me hebben. Of me iets proberen aan te praten wat ik gewoon niet mooi vind.
Vervolgens zijn we via een tip van een kennis uitgekomen bij een familiebedrijfje: vader en zoon beiden timmerman, die al 20 jaar samen keukens bouwen. Van goed materiaal, en tegen een prima (en belangrijker: eerlijke) prijs. Inbouwapparatuur moet je vervolgens wel ergens zelf bestellen, maar dan kom je er helemaal achter hoe krom die wereld is: bij de grote keukenboeren betaalde ik voor een inbouwoven de prijs in het boekje, terwijl als je hetzelfde model op internet bestelt, je 30-40% goedkoper uit bent. En vader en zoon zetten die apparatuur er wel gewoon voor ons in![]()
Maja ik snap het
Elke dag![]()
welkom in de kromme bouwwereldquote:Op vrijdag 7 november 2014 11:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Alsof ik speciaal voor mijn keuken een hypotheek moet afsluiten![]()
We hebben een paar keer een keukenzaak bezocht, maar ik ben een beetje allergisch voor gelikte mannetjes in goedkope pakken met scheefzittende stropdas, die net doen alsof ze DE deal van de dag voor me hebben. Of me iets proberen aan te praten wat ik gewoon niet mooi vind.
Vervolgens zijn we via een tip van een kennis uitgekomen bij een familiebedrijfje: vader en zoon beiden timmerman, die al 20 jaar samen keukens bouwen. Van goed materiaal, en tegen een prima (en belangrijker: eerlijke) prijs. Inbouwapparatuur moet je vervolgens wel ergens zelf bestellen, maar dan kom je er helemaal achter hoe krom die wereld is: bij de grote keukenboeren betaalde ik voor een inbouwoven de prijs in het boekje van de fabrikant, terwijl als je hetzelfde model op internet bestelt, je 30-40% goedkoper uit bent. En vader en zoon zetten die apparatuur er wel gewoon voor ons in![]()
alles wat jij thuis aan de wand spijkert, schroeft, lijmt of wat dan ook betaal je veel maar dan ook veel te veel voor.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Waarom zijn die keukens in Duitsland dan goedkoper dan in Nederland? Hoe kan dat?quote:Op vrijdag 7 november 2014 11:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Gaat het toch niet om, dat eerste he![]()
Maja ik snap hetNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Omdat ze daar een eerlijke prijs geven in plaats van je heel veel kortingen op niet bestaande prijzen geven zodat het lijkt alsof je heel goedkoop uit bentquote:Op vrijdag 7 november 2014 11:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Waarom zijn die keukens in Duitsland dan goedkoper dan in Nederland? Hoe kan dat?Boeven zijn het in NL
Elke dag![]()
Zijn er ook producten waarbij je dit niet doet? Kleding, eten in restaurants etc.quote:Op vrijdag 7 november 2014 11:04 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
welkom in de kromme bouwwereld![]()
alles wat jij thuis aan de wand spijkert, schroeft, lijmt of wat dan ook betaal je veel maar dan ook veel te veel voor.![]()
Ongetwijfeld kan dat goedkoper. Maar dat is tientjeswerk hoor; het boeit me weinig dat ik voor een doosje schroeven 5 euro moet betalen terwijl dat voor de helft kan. Maar zodra het over duizenden euro's gaat (want dat is de orde van grootte bij keukens), wordt het inderdaad een ander verhaal.quote:Op vrijdag 7 november 2014 11:04 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
welkom in de kromme bouwwereld![]()
alles wat jij thuis aan de wand spijkert, schroeft, lijmt of wat dan ook betaal je veel maar dan ook veel te veel voor.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Eten zit heel weinig marge op geloof ik, hoofdinkomsten komen vaak uit het drinken volgens mij.quote:Op vrijdag 7 november 2014 11:06 schreef Freire het volgende:
[..]
Zijn er ook producten waarbij je dit niet doet? Kleding, eten in restaurants etc.![]()
maat van mij had een stukje natuursteen nodig, als hij dat particulier besteld kost het hem 173,-quote:Op vrijdag 7 november 2014 11:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ongetwijfeld kan dat goedkoper. Maar dat is tientjeswerk hoor; het boeit me weinig dat ik voor een doosje schroeven 5 euro moet betalen terwijl dat voor de helft kan. Maar zodra het over duizenden euro's gaat (want dat is de orde van grootte bij keukens), wordt het inderdaad een ander verhaal.
als ik het via het bedrijf bestel kost het nog 34,- als ik zeg dat het voor mezelf is krijg ik het tegen kostprijs van 26,- dat is dan nog maar voor 1 deur doe het eens x het aantal deuren in je huis
#FreeTrapz![]()
Zwager werkt bij een natuursteen importeur, dus die regelt dat voor me.quote:Op vrijdag 7 november 2014 11:08 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
maat van mij had een stukje natuursteen nodig, als hij dat particulier besteld kost het hem 173,-
als ik het via het bedrijf bestel kost het nog 34,- als ik zeg dat het voor mezelf is krijg ik het tegen kostprijs van 26,- dat is dan nog maar voor 1 deur doe het eens x het aantal deuren in je huis
Tja, aan sommige dingen ga je toch niet ontkomen. Ik krijg personeelskorting op mijn verzekeringen, die krijg jij dan weer niet. Toen ik als consultant werkte kwam ik wel eens bij banken waar personeelsleden flinke kortingen kregen op hun hypotheken (scheelde 400-500 euro aan maandlasten). Leuk en aardig, maar er waren dus serieus mensen die het bedrijf beu waren, maar geen kant op konden omdat ze dan die korting kwijt waren![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Mooi hoe krom de wereld soms isquote:Op vrijdag 7 november 2014 11:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zwager werkt bij een natuursteen importeur, dus die regelt dat voor me.
Tja, aan sommige dingen ga je toch niet ontkomen. Ik krijg personeelskorting op mijn verzekeringen, die krijg jij dan weer niet. Toen ik als consultant werkte kwam ik wel eens bij banken waar personeelsleden flinke kortingen kregen op hun hypotheken (scheelde 400-500 euro aan maandlasten). Leuk en aardig, maar er waren dus serieus mensen die het bedrijf beu waren, maar geen kant op konden omdat ze dan die korting kwijt waren![]()
ach heb er in ieder geval een mooie overwaarde aan over gehouden om alles zelf te doen
#FreeTrapz![]()
En als ik alles zelf ga doen met mijn 2 linkerhanden, heb ik vanzelf onderwaarde. Geen optie dusquote:Op vrijdag 7 november 2014 11:15 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Mooi hoe krom de wereld soms isach heb er in ieder geval een mooie overwaarde aan over gehouden om alles zelf te doen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
ik heb 60% ook laten doen hoorquote:Op vrijdag 7 november 2014 11:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En als ik alles zelf ga doen met mijn 2 linkerhanden, heb ik vanzelf onderwaarde. Geen optie dussommige dingen kunnen andere mensen nou eenmaal gewoon beter.
maar zeker niet tegen oplicht prijzen van de hoofdaannemer
#FreeTrapz![]()
Alles is in Duitsland beter en goedkoper. Daar kan je van 800 euro per maand 2x zo ruim leven als hier in Nederlandquote:Op vrijdag 7 november 2014 11:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Waarom zijn die keukens in Duitsland dan goedkoper dan in Nederland? Hoe kan dat?![]()
Ik heb mijn Opel in ieder geval naar de sloop gebracht, vorig jaar.quote:Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Tim moet echt een kapotte Courtois hebben gehad, want hij is tegen mij altijd zo goed
Elke dag![]()
stelletje rechtse hufters.quote:Op vrijdag 7 november 2014 11:20 schreef Henrys het volgende:
[..]
Alles is in Duitsland beter en goedkoper. Daar kan je van 800 euro per maand 2x zo ruim leven als hier in NederlandPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik werk hier op de boulevard, bij ons wordt een portie kibbeling (hi ha ho) verkocht voor ¤5,50. Ik kan je vertellen dat de inkoopprijs niet hoger ligt dan ¤0,50quote:Op vrijdag 7 november 2014 11:07 schreef Zhano het volgende:
[..]
Eten zit heel weinig marge op geloof ik, hoofdinkomsten komen vaak uit het drinken volgens mij.![]()
![]()
Godver, wat zal Maver zich genaaid voelen.quote:Op vrijdag 7 november 2014 11:22 schreef Freire het volgende:
[..]
Ik werk hier op de boulevard, bij ons wordt een portie kibbeling (hi ha ho) verkocht voor ¤5,50. Ik kan je vertellen dat de inkoopprijs niet hoger ligt dan ¤0,50NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Courtois is niets vergeleken met Begovic. Elke match die ik tegen hem speel heeft ie minstend een 9.5 en 15+ savesquote:Op vrijdag 7 november 2014 11:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
Tim moet echt een kapotte Courtois hebben gehad, want hij is tegen mij altijd zo goed![]()
![]()
inkoop is nog geen kostprijs hequote:Op vrijdag 7 november 2014 11:22 schreef Freire het volgende:
[..]
Ik werk hier op de boulevard, bij ons wordt een portie kibbeling (hi ha ho) verkocht voor ¤5,50. Ik kan je vertellen dat de inkoopprijs niet hoger ligt dan ¤0,50
en ik altijd maar denken dat vis duur was
#FreeTrapz![]()
En de saus is gratis. dat dan weer welquote:Op vrijdag 7 november 2014 11:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Godver, wat zal Maver zich genaaid voelen.![]()
![]()
Ik heb mijn Opel vorig jaar weggegeven, maar dat is niet het punt.quote:Op vrijdag 7 november 2014 11:22 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik heb mijn Opel in ieder geval naar de sloop gebracht, vorig jaar.
vraag me af of feyenoorders ook Mercedes boycotten.![]()
Met een marge van meer dan ¤5,- op een portie kan je mij niet vertellen dat hij er niet veel van over houdt. Gemiddeld bestellen mensen ook 3-4 porties dus het loopt al snel op.quote:Op vrijdag 7 november 2014 11:24 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
inkoop is nog geen kostprijs he
en ik altijd maar denken dat vis duur was![]()
![]()
geen idee, net hoeveel je loon je baas zijn huur, GWL, dat soort mik mak is.quote:Op vrijdag 7 november 2014 11:27 schreef Freire het volgende:
[..]
Met een marge van meer dan ¤5,- op een portie kan je mij niet vertellen dat hij er niet veel van over houdt. Gemiddeld bestellen mensen ook 3-4 porties dus het loopt al snel op.
als het echt zo was dat ie een easy 5,- per bakkie kibbeling pakte kwam ie wel in de austin martin naar het werk he
#FreeTrapz![]()
Hij heeft 3 auto's , een kast van een huis in NL en een huis in Spanje waar hij elke winter in woontquote:Op vrijdag 7 november 2014 11:28 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
geen idee, net hoeveel je loon je baas zijn huur, GWL, dat soort mik mak is.
als het echt zo was dat ie een easy 5,- per bakkie kibbeling pakte kwam ie wel in de austin martin naar het werk he![]()
![]()
quote:Op vrijdag 7 november 2014 11:28 schreef Freire het volgende:
Trapz gespot
https://www.facebook.com/(...)26097&type=2&theater![]()
![]()
dan verkoopt ie heel veel bakkies kibbelingquote:Op vrijdag 7 november 2014 11:30 schreef Freire het volgende:
[..]
Hij heeft 3 auto's , een kast van een huis in NL en een huis in Spanje waar hij elke winter in woont
#FreeTrapz![]()
Comment picturesquote:
Jup, en ik me maar in het zweet werken voor een hongerloonquote:Op vrijdag 7 november 2014 11:31 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dan verkoopt ie heel veel bakkies kibbeling![]()
![]()
begin je toch gewoon een viszaak 30 meter verder en verkoop je ze voor 5,- lekker undercuttenquote:Op vrijdag 7 november 2014 11:32 schreef Freire het volgende:
[..]
Comment pictures![]()
[..]
Jup, en ik me maar in het zweet werken voor een hongerloonPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Bij ons is het 3,25 voor 1 bakje dacht ik. Maar een familiebak is 7 euro. Ik heb overigens al heeeeeel lang geen kibbeling meer gegeten.![]()
jullie betalen toch ook nog in guldensquote:Op vrijdag 7 november 2014 11:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
Bij ons is het 3,25 voor 1 bakje dacht ik. Maar een familiebak is 7 euro. Ik heb overigens al heeeeeel lang geen kibbeling meer gegeten.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Hier heb je 500 gram voor 6,50quote:Op vrijdag 7 november 2014 11:22 schreef Freire het volgende:
[..]
Ik werk hier op de boulevard, bij ons wordt een portie kibbeling (hi ha ho) verkocht voor ¤5,50. Ik kan je vertellen dat de inkoopprijs niet hoger ligt dan ¤0,50![]()
Nee, we hebben Friese dollars.quote:Op vrijdag 7 november 2014 11:35 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
jullie betalen toch ook nog in guldens![]()
Ik ga ff wat croissantjes halen voor lunchquote:Op vrijdag 7 november 2014 11:40 schreef DannyDeko het volgende:
Over kibbeling gesproken, vrijdags hebben ze hier in de kantine kibbeling. Zo maar ff lunchen.![]()
zet dan gewoon Mertens en callejon neer daarquote:Op vrijdag 7 november 2014 11:39 schreef DannyDeko het volgende:
http://wefut.com/en/squad/195531
Zou t werken, Pogba en Palacio op CAM?
#FreeTrapz![]()
Pogbaas > Callesjonquote:Op vrijdag 7 november 2014 11:41 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zet dan gewoon Mertens en callejon neer daar![]()
niet als CAM in 4231quote:centrale CAM zou nog kunnen.
#FreeTrapz![]()
ik heb meestal aan een halve gram wel genoegquote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Meestal wel ja? Denk dat je niet meer in de spiegel durft te kijken na meer dan datquote:Op vrijdag 7 november 2014 11:49 schreef DuTank het volgende:
[..]
ik heb meestal aan een halve gram wel genoeg![]()
![]()
Met betrekking tot die kibbelingkraam, er was ooit op Fok eens een topic waarin men ging kijken of het openen van een patatkraam of pannenkoekenkraam rendabel was. Bleek dat je er echt aardig mee kunt verdienen
Frietkraam in POTSland binnen no-time iedereen Multi milionairquote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Zou een kunststofkozijnenkraam (kkk) niet een gat in de markt zijn?
Sjon's kkkFuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Neequote:Op vrijdag 7 november 2014 11:55 schreef The_Yakuza het volgende:
Zou een kunststofkozijnenkraam niet een gat in de markt zijn?welke lul neemt er nou kunststofkozijnen
#FreeTrapz![]()
Nog even terugkomend op Bale waarmee ik in 19 wedstrijden 40 goals had.. Dit is het team.
Wissel hem er altijd in voor Ziyech en dan wissel ik Bale en Labyad om. Controller is in die potjes trouwens niet een keer weggelegd Suarez. Vaak kom ik namelijk eerst achter, dan komt Bale erin en dan scoort 'ie een stuk of 4x
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
sorry man, wist niet dat je op je tuinslang getrapt wasquote:Op vrijdag 7 november 2014 11:57 schreef gazhims3lv het volgende:
Nog even terugkomend op Bale waarmee ik in 19 wedstrijden 40 goals had.. Dit is het team.
[ afbeelding ]
Wissel hem er altijd in voor Ziyech en dan wissel ik Bale en Labyad om. Controller is in die potjes trouwens niet een keer weggelegd Suarez. Vaak kom ik namelijk eerst achter, dan komt Bale erin en dan scoort 'ie een stuk of 4x
#FreeTrapz![]()
Anders zouden ze toch niet bestaan?quote:Op vrijdag 7 november 2014 11:53 schreef The_Yakuza het volgende:
Met betrekking tot die kibbelingkraam, er was ooit op Fok eens een topic waarin men ging kijken of het openen van een patatkraam of pannenkoekenkraam rendabel was. Bleek dat je er echt aardig mee kunt verdienen![]()
![]()
Bedoel dat je er bakken (hi ha ho) met geld mee kan verdienenquote:
alleen in pauperwijken hebben ze die dingenquote:![]()
ken geen vrijstaand huis dat kunststof kozijnen heeft
#FreeTrapz![]()
Ik zie er na een leipe nacht meestal best goed uit nog. Vrienden van mij zien er echt uit als zombie's, maar over mij zeggen ze altijd: hoe kan het nou dat je er nog uit ziet als een schattige baby?quote:Op vrijdag 7 november 2014 11:51 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Meestal wel ja? Denk dat je niet meer in de spiegel durft te kijken na meer dan dat
Boss Barkley is dan ook een megabaasquote:Op vrijdag 7 november 2014 11:59 schreef Henrys het volgende:
Ross Barkley doet het beter dan Oscar die 30x zo duur is![]()
![]()
Vind het echt fijn dat hij wat strength heeft. Meeste cams zet je zo van de balquote:Op vrijdag 7 november 2014 12:03 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Boss Barkley is dan ook een megabaas![]()
Ik vind die paarse mooier. Maar nee idd, niet mee rondlopen buitenquote:Op vrijdag 7 november 2014 12:03 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Nee ik ga niet echt een voetbalshirt dragen natuurlijkDe home kit ga ik nog wel bestellen
![]()
![]()
Je kunt helpen ebola te stoppen
Steun organisaties die actief zijn in West-Afrika om deze ziekte te stoppen en levens te redden.Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
kutfacebookquote:Op vrijdag 7 november 2014 12:06 schreef The_Yakuza het volgende:
Je kunt helpen ebola te stoppen
Steun organisaties die actief zijn in West-Afrika om deze ziekte te stoppen en levens te redden.![]()
Was ik niet, wilde gewoon even mijn beesten team laten zienquote:Op vrijdag 7 november 2014 11:59 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
sorry man, wist niet dat je op je tuinslang getrapt was
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
Waarom is alles op de ps zo veel duurder dan de xboxZit telkens te zoeken op de oude prijzen die ik gewend was van de xbox en dan vind ik niks, moet ik er 200k bij op pleuren
![]()
![]()
Omdat je een onderboek vol skitta had? gr grquote:Op vrijdag 7 november 2014 12:03 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik zie er na een leipe nacht meestal best goed uit nog. Vrienden van mij zien er echt uit als zombie's, maar over mij zeggen ze altijd: hoe kan het nou dat je er nog uit ziet als een schattige baby?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ziggoquote:
Gister aanvraag gedaan om mijn internet snelheid te verhogen. En was de zelfde dag nog geregeld
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
je hebt mazzel dat sherlock stuk is knecht.quote:Op vrijdag 7 november 2014 12:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kan ook geld gaan vragen voor trading tips.
"ik kan echt werkelijk geen deal vinden" "Kut AB's ben aldoor te laat"
hier alvast een gratis tip koop met de huidige prijsontwikkelingen in begin december spotgoedkoop 1M op fifacoins.com en verkoop deze weer tijdens TOTY
#FreeTrapz![]()
waarschijnlijkquote:Op vrijdag 7 november 2014 12:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Omdat je een onderboek vol skitta had? gr grHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik koop geen coins meer.quote:Op vrijdag 7 november 2014 12:11 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
je hebt mazzel dat sherlock stuk is knecht.
"ik kan echt werkelijk geen deal vinden" "Kut AB's ben aldoor te laat"
hier alvast een gratis tip koop met de huidige prijsontwikkelingen in begin december spotgoedkoop 1M op fifacoins.com en verkoop deze weer tijdens TOTY
En het traden gaat langzaam maar ik vind in ieder geval weer wat deals.![]()
Ik heb serieus iemand gehad die mij daarvoor betaalde. Was in Fifa 12 geloof ik en hij gaf mij 20 euro ervoor. Toen had ik het beschreven in een Word document en opgestuurdquote:Op vrijdag 7 november 2014 12:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kan ook geld gaan vragen voor trading tips.![]()
![]()
Boh. 1 jaar PSN van 48,95, nu voor maar 47,95!!!!!
Kan dat zomaar, want ik heb het gevoel dat mijn internetverbinding ook wel aan een verbetering toe is.quote:Op vrijdag 7 november 2014 12:11 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ziggo
Gister aanvraag gedaan om mijn internet snelheid te verhogen. En was de zelfde dag nog geregeld
PSN: DePresident_![]()
Ja betaal wel 10 euro per maand meer dan nu. Maar had niet verwacht dat het meteen door gevoerd zou worden. Ben van 30 mb en 3 upload naar 90 mb en 9 upload gegaan.quote:Op vrijdag 7 november 2014 12:16 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Kan dat zomaar, want ik heb het gevoel dat mijn internetverbinding ook wel aan een verbetering toe is.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Wat een diel mensen, wat ... een ... dielquote:Op vrijdag 7 november 2014 12:15 schreef DuTank het volgende:
Boh. 1 jaar PSN van 48,95, nu voor maar 47,95!!!!!![]()
Wil Rooney kopen maar kom nog 35k te kort.
Zou ik met die 35k die ik al heb, packs kopen en hopen dat er weer een Lahm of IF in zit![]()
meteen doen jaquote:Op vrijdag 7 november 2014 12:22 schreef Henrys het volgende:
Zou ik met die 35k die ik al heb, packs kopen en hopen dat er weer een Lahm of IF in zit![]()
Doen, kan niet fout. En als er geen Lahm of IF in zit misschien wel een Ronaldo of Messi!quote:Op vrijdag 7 november 2014 12:22 schreef Henrys het volgende:
Zou ik met die 35k die ik al heb, packs kopen en hopen dat er weer een Lahm of IF in zit
Of gewoon direct een Rooney.![]()
Doen doen doen.quote:Op vrijdag 7 november 2014 12:22 schreef Henrys het volgende:
Zou ik met die 35k die ik al heb, packs kopen en hopen dat er weer een Lahm of IF in zit
wel de packs pushen en hier posten he
#FreeTrapz![]()
doen!!!!!
ik had IF Tevez en IF J. Rodriguez in een pack dus superendabel!!Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
ik palacio en kalou > Rooney, dus ook goed.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Hehe ja sommige lui krijgen ook echt zo'n lui hangend oog enzo, dat ziet er echt niet uitquote:Op vrijdag 7 november 2014 12:03 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik zie er na een leipe nacht meestal best goed uit nog. Vrienden van mij zien er echt uit als zombie's, maar over mij zeggen ze altijd: hoe kan het nou dat je er nog uit ziet als een schattige baby?Ben blij dat het er bij mij ook redelijk normaal dr uit ziet nog, al zijn m'n pupillen wel echt immens groot
![]()
Geen baard hebbenquote:Op vrijdag 7 november 2014 12:03 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik zie er na een leipe nacht meestal best goed uit nog. Vrienden van mij zien er echt uit als zombie's, maar over mij zeggen ze altijd: hoe kan het nou dat je er nog uit ziet als een schattige baby?
Ik heb geen baard.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
kreeg van mijn laatste centen ook high rated spelers (busquets en 2x pique) zou dat het geheim zijnquote:Op vrijdag 7 november 2014 12:29 schreef Kiid het volgende:
Ik Neymar en Aguero en die ook beide van mijn laatste geld
#FreeTrapz![]()
De Neymar kreeg ik echt in de laatste pack. Had toen 800k verkocht en nog 30k over en daar kocht ik packs vanquote:Op vrijdag 7 november 2014 12:30 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
kreeg van mijn laatste centen ook high rated spelers (busquets en 2x pique) zou dat het geheim zijn![]()
![]()
hoevaak gaan jullie die gozert pullenquote:ik gewoon nog nooit een 10K + speler gehad in al die schijt packs
zelfs mijn 91 pace CM is maar 2K waard
#FreeTrapz![]()
Findley?quote:Op vrijdag 7 november 2014 12:36 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hoevaak gaan jullie die gozert pullenik gewoon nog nooit een 10K + speler gehad in al die schijt packs
zelfs mijn 91 pace CM is maar 2K waard![]()
quote:Een onophoudelijke klachtenregen bij kabelbedrijf Ziggo zorgt vrijdag voor overbelasting bij de klantenservice, zo meldt De Telegraaf zojuist. Vanochtend werd bekend dat Ziggo de nieuwe hoofdsponsor van Ajax wordt en onder andere Feyenoord-supporters zijn niet van plan om indirect de aartsrivaal te sponsoren. Abbonnees die hun abonnement willen opzeggen worden vrijdagmiddag dan ook niet geholpen. Zij worden op een later tijdstip teruggebeld om alles te regelen.![]()
gaat naar 70cent voor 100K toequote:Op vrijdag 7 november 2014 12:37 schreef Henrys het volgende:
Geen wonder dat alles zo duur is op ps4. 2,30 voor 50k coins
#FreeTrapz![]()
Best kansloosquote:Al zal jij ook wel 1 van die mensen zijn die gaat opzeggen.
Zal wel grappig zijn als ze dan overstappen naar upc en niet doorhebben dat die overgenomen worden door ziggo.
Als het andersom geweest was gingen veel Ajaxieden waarschijnlijk ook opzeggen en had ik het even kansloos gevonden btw.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik heb van die swag stoppels je weet toch, 3mm baardjequote:Op vrijdag 7 november 2014 12:30 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Geen baard hebben
Ik heb geen baard.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Op de PS zullen weinig NIF bronze spelers meer dan 10k waard zijn (of iets minder) Akinfenwa, Ashe, Wynne, Oduro, Bolly, dat is het wel denk ik.quote:Op vrijdag 7 november 2014 12:36 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hoevaak gaan jullie die gozert pullenik gewoon nog nooit een 10K + speler gehad in al die schijt packs
zelfs mijn 91 pace CM is maar 2K waard![]()
quote:Op vrijdag 7 november 2014 12:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Op de PS zullen weinig NIF bronze spelers meer dan 10k waard zijn (of iets minder) Akinfenwa, Ashe, Wynne, Oduro, Bolly, dat is het wel denk ik.
PSN: DePresident_![]()
Wat een tyfus lucksacks zijn jullie, ALLEMAAL
Elke dag![]()
Mijne was slechterquote:Op vrijdag 7 november 2014 12:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
We hadden het laatst over slechte silver packs.. nou, dit komt ook aardig in de buurt. [ afbeelding ]
Tevens:
#profit![]()
Pack in een pack.quote:Op vrijdag 7 november 2014 12:54 schreef Freire het volgende:
[..]
Mijne was slechter
Tevens:
[ afbeelding ]
#profit
Overigens was die van jou een premium silver pack dus die was inderdaad slechter.![]()
Leuke taalquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik ook nietquote:Op vrijdag 7 november 2014 12:56 schreef DutchSL het volgende:
Ik ben nog niemand met die Arsenal Tula kit tegengekomen.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Om het nog mooier te maken: dit is een free pack die ik in een 400c pack kreeg, en daar zit dus deze Pack inquote:Op vrijdag 7 november 2014 12:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Pack in een pack.
Overigens was die van jou een premium silver pack dus die was inderdaad slechter.![]()
![]()
Packceptionquote:Op vrijdag 7 november 2014 12:56 schreef Freire het volgende:
[..]
Om het nog mooier te maken: dit is een free pack die ik in een 400c pack kreeg, en daar zit dus deze Pack in
Ik had Robinson en Zapata in 1 pack (Zapata heet Robinson van voornaam)![]()
Robinson van Voornaam is dan wel weer een leuke achternaamDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ok nu ga ik net zo lang bronze packs kopen totdat ik een winstgevend pack heb en dat ga ik hier posten. Maar dan niet 100 winst maar minstens 400.![]()
Bohhh broek alvast openquote:Op vrijdag 7 november 2014 12:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ok nu ga ik net zo lang bronze packs kopen totdat ik een winstgevend pack heb en dat ga ik hier posten. Maar dan niet 100 winst maar minstens 400.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Wie het kleine niet eert..quote:Op vrijdag 7 november 2014 12:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ok nu ga ik net zo lang bronze packs kopen totdat ik een winstgevend pack heb en dat ga ik hier posten. Maar dan niet 100 winst maar minstens 400.![]()
WOOOOOW bijna mijn Aogo's op de verkeerde prijs. Hij is gestegen
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
TeleurstellendDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Gisteren div 1 gehaald met clubs. Speelden wel 5atb, wat tegenwoordig bijna iedereen doet....
Even iets anders, jullie hebben ook allemaal zin in Halo MCC neem ik aan?![]()
5atb spelenquote:Op vrijdag 7 november 2014 13:06 schreef Tobi-wan het volgende:
Gisteren div 1 gehaald met clubs. Speelden wel 5atb, wat tegenwoordig bijna iedereen doet....
Even iets anders, jullie hebben ook allemaal zin in Halo MCC neem ik aan?![]()
![]()
![]()
Ik heb nog nooit een marokkaan op xbl gezien. Wel al zat op de ps
Elke dag![]()
Blij clubs speelt denk ik 75% met 5atb. We spelen normaal 4231 (met 4 man) of 41212 (met 3 man) en redden ons dan prima in div 3. Het is ook wel gay en de wedstrijden zijn minder leuk omdat er gewoon minder wordt aangevallen... Helemaal tegen een ander 5atb team. We moeten toch een keer div 1 gaan winnen dus we zijn het ook maar gaan proberen.quote:
We hadden bij de formatie wel passende kits en namen overigens.![]()
Vermeer is de beste keeper die we hebben.quote:Op vrijdag 7 november 2014 13:12 schreef DutchSL het volgende:
Vermeer ook in Oranje
Al verdient Zoet ook wel een niet-selectie met zijn huidige vorm.Feyenoord Rotterdam![]()
Ik erger me inderdaad ook dood aan al die 5atb teamsquote:Op vrijdag 7 november 2014 13:11 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Blij clubs speelt denk ik 75% met 5atb. We spelen normaal 4231 (met 4 man) of 41212 (met 3 man) en redden ons dan prima in div 3. Het is ook wel gay en de wedstrijden zijn minder leuk omdat er gewoon minder wordt aangevallen... Helemaal tegen een ander 5atb team. We moeten toch een keer div 1 gaan winnen dus we zijn het ook maar gaan proberen.
We hadden bij de formatie wel passende kits en namen overigens.Wij houden het tot nu toe vol met 4atb teams (zitten in divisie 2). 4-2-3-1 is inderdaad chill als je met meerdere bent. Met zn 3en is 4-3-1-2 ook een aanrader
![]()
![]()
7-november-2013-gekkegerrit had je op je bek geslagenquote:Op vrijdag 7 november 2014 13:12 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Vermeer is de beste keeper die we hebben.![]()
![]()
Ik glapte ook maar wat. Maar wel terecht dat hij is opgeroepen natuurlijk.quote:Op vrijdag 7 november 2014 13:14 schreef Zhano het volgende:
[..]
7-november-2013-gekkegerrit had je op je bek geslagenFeyenoord Rotterdam![]()
Krijgen we natuurlijk weer dat gezeik dat zoet onzeker wordt van de wissels van cocu
Elke dag![]()
quote:Op vrijdag 7 november 2014 13:14 schreef Freire het volgende:
[..]
Ik erger me inderdaad ook dood aan al die 5atb teamsWij houden het tot nu toe vol met 4atb teams (zitten in divisie 2). 4-2-3-1 is inderdaad chill als je met meerdere bent. Met zn 3en is 4-3-1-2 ook een aanrader
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Dat wordt dus afscheid van Hiddinkquote:Op vrijdag 7 november 2014 13:22 schreef DutchSL het volgende:
Krul > iedereen
Hiddink heeft overigens gezegd op te stappen als NL verliest van Letland.
Dan krijgen we Blindquote:Op vrijdag 7 november 2014 13:23 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Dat wordt dus afscheid van Hiddink![]()
![]()
Jetro is echt fucking goed de laatste tijdquote:Op vrijdag 7 november 2014 13:07 schreef Tobi-wan het volgende:
Van iemand die blij is dat Jetro in Oranje zit kan ik niets serieus nemen.
Op naar hopelijk mn laatste tentamen. Tot over 3 uur
Succes! Die van mij duurt ook drie uurquote:Op vrijdag 7 november 2014 13:29 schreef The_Yakuza het volgende:
Op naar hopelijk mn laatste tentamen. Tot over 3 uur![]()
jij ook!quote:Op vrijdag 7 november 2014 13:30 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Succes! Die van mij duurt ook drie uur
Zitten wel mooie goals tussenquote:Op vrijdag 7 november 2014 13:30 schreef Tobi-wan het volgende:
Korte compilatie van 5atb van gisteren. Compleet met kits en namen.![]()
![]()
Youri en Evertquote:Op vrijdag 7 november 2014 13:30 schreef Tobi-wan het volgende:
![]()
Jezus dat commentaar zeg.. 16 jaar geleden klonk het ook al zoquote:Op vrijdag 7 november 2014 13:30 schreef Tobi-wan het volgende:
![]()
![]()
![]()
Als ze goed zijn, moet je dingen niet veranderenquote:Op vrijdag 7 november 2014 13:37 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Jezus dat commentaar zeg.. 16 jaar geleden klonk het ook al zo![]()
![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja heb mijn xbox gewoon op Nederlands staan. Als fifa opstart moet je de taal kiezen, vaak let ik dan niet op en gaat hij automatisch naar Nederlands. Normaal heb ik zin om hem dan opnieuw op te starten maar gisteren had ik er de kracht niet voor.quote:
Die Youri is trouwens wel echt een fucking zeikerd, die zit gewoon de volle 90 minuten te zeiken. Van goallijn technologie tot schijt hebben aan 5atb...![]()
Bij settings kan je de standaard commentaar taal instellen.quote:Op vrijdag 7 november 2014 13:39 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ja heb mijn xbox gewoon op Nederlands staan. Als fifa opstart moet je de taal kiezen, vaak let ik dan niet op en gaat hij automatisch naar Nederlands. Normaal heb ik zin om hem dan opnieuw op te starten maar gisteren had ik er de kracht niet voor.
Die Youri is trouwens wel echt een fucking zeikerd, die zit gewoon de volle 90 minuten te zeiken. Van goallijn technologie tot schijt hebben aan 5atb...Maakt geen fuck uit welke taal je kiest.
Minder dan 7 spelers en dan clubs spelenquote:Op vrijdag 7 november 2014 13:11 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Blij clubs speelt denk ik 75% met 5atb. We spelen normaal 4231 (met 4 man) of 41212 (met 3 man) en redden ons dan prima in div 3. Het is ook wel gay en de wedstrijden zijn minder leuk omdat er gewoon minder wordt aangevallen... Helemaal tegen een ander 5atb team. We moeten toch een keer div 1 gaan winnen dus we zijn het ook maar gaan proberen.
We hadden bij de formatie wel passende kits en namen overigens.![]()
![]()
Russisch kommentarie incoming.quote:Op vrijdag 7 november 2014 13:41 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Bij settings kan je de standaard commentaar taal instellen.Maakt geen fuck uit welke taal je kiest.
Trapz, had jij nou zo'n fok abonnement? Dan kan je sommige mensen toch blokkeren?![]()
Uhh nee volgens mij had Toefjes er 1 toch?quote:Op vrijdag 7 november 2014 13:45 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Russisch kommentarie incoming.
Trapz, had jij nou zo'n fok abonnement? Dan kan je sommige mensen toch blokkeren?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Hmmm dat gaat lastig worden.quote:Op vrijdag 7 november 2014 13:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Uhh nee volgens mij had Toefjes er 1 toch?![]()
quote:Op vrijdag 7 november 2014 13:45 schreef Kiid het volgende:
[..]
Minder dan 7 spelers en dan clubs spelen![]()
![]()
quote:![]()
![]()
Ik snap niet dat mensen dit kunnen doen.
Haha nee natuurlijk niet.quote:![]()
Laatst zat ik via mijn telefoon op het forum, alle posts zagen er normaal (wit) uit. Mijn posts waren in het groen en alleen die van jou waren in het blauw. Dacht daarom dat je zo'n abonnement had.
Er zijn wel een aantal mensen op dit forum die ik zou willen blokken![]()
![]()
quote:Op vrijdag 7 november 2014 13:53 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Haha nee natuurlijk niet.![]()
Laatst zat ik via mijn telefoon op het forum, alle posts zagen er normaal (wit) uit. Mijn posts waren in het groen en alleen die van jou waren in het blauw. Dacht daarom dat je zo'n abonnement had.
Er zijn wel een aantal mensen op dit forum die ik zou willen blokken
Bohhhh:![]()
![]()
Blauw is van degene die het topic heeft geopendquote:Op vrijdag 7 november 2014 13:53 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Er zijn wel een aantal mensen op dit forum die ik zou willen blokken![]()
![]()
Blauw is de topicstarter op mobiel en groen zijn je eigen posts.quote:Op vrijdag 7 november 2014 13:53 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Er zijn wel een aantal mensen op dit forum die ik zou willen blokken
Begint met de K en eindigt op iid?quote:Op vrijdag 7 november 2014 13:54 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Haha nee zelfs jou niet.
Ah weer wat geleerd.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Nee de eerst volgende na jouw post die een zwaaiende smiley doet.quote:
O dat is snel.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op vrijdag 7 november 2014 13:56 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nee de eerst volgende na jouw post die een zwaaiende smiley doet.
O dat is snel.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
quote:Op vrijdag 7 november 2014 13:56 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nee de eerst volgende na jouw post die een zwaaiende smiley doet.
O dat is snel.
#FreeTrapz![]()
Tijden veranderen snel.quote:Op vrijdag 7 november 2014 13:58 schreef DannyDeko het volgende:
Waar is die goede oude tijd at er nog op GJE gehaat werd.. en 't jaar daarna was 't VDM z'n beurtOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Daarna DS2, toen maver, nu de beurt aan een ander.quote:Op vrijdag 7 november 2014 13:58 schreef DannyDeko het volgende:
Waar is die goede oude tijd at er nog op GJE gehaat werd.. en 't jaar daarna was 't VDM z'n beurtPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
DLS met zijn fucking wielrennen en Metal muziekquote:Op vrijdag 7 november 2014 14:07 schreef DutchSL het volgende:
Ok nieuw doelwit dus.
FCSuarezmet zijn tyfes kozijnen.
#FreeTrapz![]()
Trapzmet zijn gigantische anaconda en pauper teams.
Laat ieder ff zn eigen ding doen man. Jij speelt lekker clubs met 8/9/10/11 man en wij met 3-7... Allebei hebben we plezier, waarom moet er dan steeds over gequote:d worden?
![]()
Omdat ik niet wil dat jij plezier hebt, Zhanoquote:Op vrijdag 7 november 2014 14:10 schreef Zhano het volgende:
[..]
Laat ieder ff zn eigen ding doen man. Jij speelt lekker clubs met 8/9/10/11 man en wij met 3-7... Allebei hebben we plezier, waarom moet er dan steeds over ged worden?
![]()
![]()
Trapzquote:Op vrijdag 7 november 2014 14:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Trapzmet zijn gigantische anaconda en pauper teams.
met zijn geyle stem en natte sokken
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 7 november 2014 14:13 schreef Zhano het volgende:
[..]
Trapzmet zijn geyle stem en natte sokken
ik stel voor dat we dit keer eens een PSV'er pesten dat moeten vervelende mannetjes zijn
#FreeTrapz![]()
Weer even over Fifa
Wil James halen, maar wil Pogba eigenlijk niet als centrale CM, heb daar liever iemand met high defensive workrates. Kan Pogba naar links schuiven maar dan wordt het weer een Serie A team op Benzema en James na... Denk dat Pogba centraal de enige optie is of ik moet mijn team helemaal omgooien.![]()
quote:De helpdesk van Ziggo is vrijdag onbereikbaar. Mensen die de helpdesk proberen te bereiken krijgen de mogelijkheid een terugbelverzoek te doen. De drukte valt samen met klachten over een sponsorovereenkomst die Ziggo sloot met voetbalclub Ajax. Volgens Ziggo zijn het er honderd.
Ziggo AjaxWie vrijdag met de helpdesk van internetaanbieder Ziggo belt, krijgt de melding dat het erg druk is en het advies op een later moment terug te bellen. Wie desondanks wacht, krijgt van de helpdesk de mogelijkheid om een terugbelverzoek te doen. Tegenover Tweakers liet een helpdeskmedewerker weten dat de drukte te wijten is aan het grote aantal klanten dat wil opzeggen vanwege de vrijdag aangekondigde sponsordeal met Ajax. "Het zijn er echt een heleboel", aldus de medewerker.
De woordvoerder van Ziggo ontkent dat er sprake is van een golf opzeggingen. "Het is echt totale onzin. We hebben niet meer telefoonverkeer dan op een normale vrijdagmiddag." Volgens hem zijn er honderd telefoontjes geregistreerd met klachten over de sponsorovereenkomst. "We hebben vandaag tien opzeggingen. Dat is minder dan we er normaal hebben." Overigens hanteert Ziggo een looptijd van een jaar bij het afsluiten van het contract. Daarna is het contract per maand opzegbaar.
Ook Twitter-gebruikers dreigen vrijdag veelvuldig met opzeggen. Klanten van Ziggo reageren verontwaardigd en soms woedend op de sponsorovereenkomst die Ziggo en voetbalclub Ajax hebben gesloten.![]()
Ok ik geef een beloning aan diegene die het filmpje kan ontmaskeren van het plaatje wat je ziet als je "Pim Blokland Plakband" zoekt in Google Image.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
![]()
Heb gisteren dit gemaakt als fitness team en het speelt erg fijn, Hernandez ga ik dit weekend vervangen voor if Griezman![]()
![]()
Dat is bijna hetzelfde als mijn team, alleen ander driehoekje LB/LCB/LCM (+ GK).quote:Op vrijdag 7 november 2014 14:26 schreef rolls-reus het volgende:
[ afbeelding ]
Heb gisteren dit gemaakt als fitness team en het speelt erg fijn, Hernandez ga ik dit weekend vervangen voor if Griezman![]()
Wat was Immers gister weer kanker slecht. Ik erger mij iedere wedstrijd groen en geel (hihaho) aan hem![]()
![]()
Ik zei gisteren toch ook dat ik het ongeveer na zou maken?quote:Op vrijdag 7 november 2014 14:31 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dat is bijna hetzelfde als mijn team, alleen ander driehoekje LB/LCB/LCM (+ GK).![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: