SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult niet alle Brabanders adoreren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Viola aanbidden;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bezoedelen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Praat niet over FUT (met chicks) maar wel over chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc![]()
![]()
Ik wilde "Ziggo opzeggen" doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 7 november 2014 10:09 schreef DutchSL het volgende:
Ik wilde "Ziggo opzeggen" doen.
Er zijn serieus mensen die geen Philips apparatuur in huis nemen, omdat het de sponsor van PSV isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Die nieuwe kwam uit Groningen zag ikquote:Op vrijdag 7 november 2014 10:06 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Het is mijn woonplaats, kom er niet vandaan. Waarom postte je dat ineens?
Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
DAS IST ERBOTEN!!quote:Op vrijdag 7 november 2014 10:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik wilde Frieslandals TT doen. En dan zo'n TT ervoor in de plaats
Frieslandquote:Op vrijdag 7 november 2014 10:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik wilde Frieslandals TT doen. En dan zo'n TT ervoor in de plaats
![]()
![]()
![]()
![]()
Gaat hard hier voor een doordeweekse ochtendDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Het is vrijdagochtend en er staan absurd veel heals all kaarten op de markt.. maar dan voor 1k per stuk. En allemaal mensen met standaard teamnamen.![]()
Zo heb ik dus ook expres geen lening bij Freo.quote:Op vrijdag 7 november 2014 10:09 schreef DuTank het volgende:
[..]
Er zijn serieus mensen die geen Philips apparatuur in huis nemen, omdat het de sponsor van PSV isNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Inb4 Sjons day of Resurhealingquote:Op vrijdag 7 november 2014 10:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het is vrijdagochtend en er staan absurd veel heals all kaarten op de markt.. maar dan voor 1k per stuk. En allemaal mensen met standaard teamnamen.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ja Kiid.quote:Op vrijdag 7 november 2014 10:09 schreef DuTank het volgende:
[..]
Er zijn serieus mensen die geen Philips apparatuur in huis nemen, omdat het de sponsor van PSV is![]()
bohhhh 250c BIN heal all kaarten kopen straksquote:Op vrijdag 7 november 2014 10:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Inb4 Sjons day of Resurhealing
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Moest vroeg opstaan; heb een tentamen om 14.00quote:Op vrijdag 7 november 2014 10:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
Gaat hard hier voor een doordeweekse ochtend
Jij bankiert zeker ook niet bij de ABN amro omdat het ooit de sponsor van ajax wasquote:Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
ABN is dan ook gewoon kutquote:Op vrijdag 7 november 2014 10:19 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Jij bankiert zeker ook niet bij de ABN amro omdat het ooit de sponsor van ajax was![]()
Legia is dus al door na 4 wedstrijden, Celtic ook bijna. Nog steeds is er dus kans dat ze elkaar gaan treffen in de volgende ronde van de EL![]()
![]()
Ik zit bij de ING en ik neem al haar storingen voor lief om precies die redenquote:Op vrijdag 7 november 2014 10:19 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Jij bankiert zeker ook niet bij de ABN amro omdat het ooit de sponsor van ajax was![]()
![]()
ik heb nog nooit ollie gezien omdat die dikke kut olifant voor feyenoord is.quote:Op vrijdag 7 november 2014 10:19 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Jij bankiert zeker ook niet bij de ABN amro omdat het ooit de sponsor van ajax wasPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
ik heb expres geen leningquote:Op vrijdag 7 november 2014 10:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zo heb ik dus ook expres geen lening bij Freo.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: