quote:dan mag je niet klagen
Op woensdag 30 oktober 2002 13:44 schreef Tranceptor het volgende:
10 keer per uur komt en nog meer wil
quote:Nee
Hoop stoere praat over een sexleven dat-ie nooit zal hebben
quote:Euhm tis echt zo
Op woensdag 30 oktober 2002 13:55 schreef K3 het volgende:[..]
Nee
Ik doe nooit aan 'stoere' praat ....
Wij doen het 2x per uur, en dat 2-3 uur lang
quote:Ik ga het ook maar rekken dan
Op woensdag 30 oktober 2002 14:05 schreef thumper het volgende:
10 keer per uur? Dus je doet er 6 minuten over?Wij doen het 2x per uur, en dat 2-3 uur lang
Maaruh ik vraag me echt af hoe ze dat volhoudt...
quote:Jij hele happy vriend
Op woensdag 30 oktober 2002 14:12 schreef Logician het volgende:
Mijn vriend
quote:Sterker nog, ik geloof er geen kut van.
Op woensdag 30 oktober 2002 14:13 schreef DeStedebouwer het volgende:
En toch geloof ik er geen zak van!
quote:Das heel mooi,... ik hou het meisje mooi voor mezelf
Op woensdag 30 oktober 2002 14:13 schreef DeStedebouwer het volgende:
En toch geloof ik er geen zak van!
en
en die kut ook!
[Dit bericht is gewijzigd door Tranceptor op 30-10-2002 14:16]
quote:De mijne houdt dat vol met een glas Baileys of een BrEeZaH. Iets met alcohol iig
Op woensdag 30 oktober 2002 14:12 schreef Tranceptor het volgende:[..]
Ik ga het ook maar rekken dan
Hmmmm ik bedoel niet dat we na een uur klaar zijn ermee, dan gaan we vrolijk door in het volgende uur...
(en dan weer minstens 10)...
Maaruh ik vraag me echt af hoe ze dat volhoudt...
Maarre, 10x per uur komen?
quote:De mijne zonder
Op woensdag 30 oktober 2002 14:16 schreef thumper het volgende:[..]
De mijne houdt dat vol met een glas Baileys of een BrEeZaH. Iets met alcohol iig
Maar goed ik klaag niet hoor
quote:Ze kan gewoon goed faken
Op woensdag 30 oktober 2002 14:16 schreef thumper het volgende:[..]
Maarre, 10x per uur komen?
wel rlx btw
dus allemaal die mensen die direct roepen "stoer gelul" zijn een beetje jaloers of zo
quote:Ja, of die hebben allemaal vriendinnen die maar 1x kunnen komen, net als mannen zeg maar (zegt dat trouwens wat over die vrouwen? hoop het niet...)
Op woensdag 30 oktober 2002 15:43 schreef CoolGuy het volgende:
Nou ik vraag me namelijk af of dat zo gek is. Mijn vriendin kan namelijk ook ontzettend vaak komen achter elkaar. Ik weet dat er meiden zijn die het niet prettig meer vinden na 1x komen. Het is dan allemaal heel gevoelig of zo daarbeneden, maar er zijn ook meiden die dus na die 1e x nog veel vaker opvolgend klaar kunnen komen, het lijkt bijna op een doorlopend orgasme maar dat is het niet. Ik heb het wel eens aan mijn vriendin gevraagd, en die zei dat ze na de eerste x komen altijd alweer voor de helft op weg is zeg maar. Ze kan dan zo nog een keer komen, en nog een keer, etc etc.... Het bestaat dus echt.dus allemaal die mensen die direct roepen "stoer gelul" zijn een beetje jaloers of zo
![]()
quote:ik dacht dat jij zo blij was dat je nu eindelijk weer vrijgezel was, of heb ik dat nu verkeerd
10 keer per uur komt en nog meer wil
quote:Of ze weten niet beter
Op woensdag 30 oktober 2002 15:43 schreef CoolGuy het volgende:
dus allemaal die mensen die direct roepen "stoer gelul" zijn een beetje jaloers of zo![]()
Het neuken is gewoon 1 groot orgasme, zo'n golfbeweging zeg maar(vooral als het er wat steviger aan toe gaat).
Bij likken/klitstimulatie kan ik 2 of soms 3 keer achter elkaar komen zonder rust, dan gaat het ene orgasme ook in de andere over, daarna is het echt even te gevoelig en moet er even wat anders gedaan worden.
Zo gek is het dus niet als je vriendin vaak kan klaarkomen, best redelijk veel vrouwen kunnen dat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |